Ik zit zelf op dit moment in het buitenland. Ik zou morgen pas kunnen testen. Ik heb deze maand geen ovulatietesten gebruikt, vorige maand zat ik op dag 16 met mijn ei.
Mijn test was ook pas 10 dpo een licht streepje. 8 en 9 helemaal niks te zien. Geef niet op! @Dwaallichtje ik had dezelfde bevalling als jou. Enige verschil was bij mij geen keizersnede maar een vacuümpomp omdat hartslag extreem hoog werd. Maar de O.k was al gereed. Ook meer dan een week in het ziekenhuis moeten blijven. Vandaar dat ik ook hoop dat de 2e beter gaat. Maar je hoort ook heel veel positieve verhalen dat geeft hoop! @Rowandhh mooie oploop!!!
Bij mij heeft ms 4 dagen voor nod al weer doorgezet. Dpo9 al gestart. Zo frustrerend dat t elke keer zo vroeg komt. maar zie gelukkig ook heel veel duidelijk lijntjes bij de andere meiden. Gefeliciteerd
Gefeliciteerd rowandhh! @Snelle bevallingen, jeetje niet eerlijk! Snap ik dat je die opnieuw kan doen . Mijn eerste duurde 4 dagen en met de andere 2 twee dagen bezig geweest. Mijn lichaam is daar niet voor gemaakt! Gelukkig wel snel herstel.
Inderdaad wat een snelle bevallingen! Eerste duurde 25 uur, toen 9 cm ontsluiting, spoedkeizersnede ivm foetale nood. Bij de tweede waarschijnlijk al op maandag scheurtje in m'n vliezen, gebeurde niets, dus donderdag ingeleid en dat duurde 14 uur, 10 cm ontsluiting, gebeurde niets tijdens persen. Bloed in de urine dus bang voor scheuren van de baarmoeder en foetale nood dus weer spoedkeizersnede. Bevallen is zeg maar niet echt m'n ding...
Bij mij zijn er twee met de pomp gehaald de eerste en laatste eerste ook adem nood en laatste was een beetje groot
Volgens mij mag ik kiezen. Maar ik zou dan toch een keizersnede willen denk ik. Beide keren verliep de bevalling nagenoeg hetzelfde (alleen bij de eerste kreeg ik koorts erbij). Ik zou zo graag een mooie bevalling willen, ookal is dat dan een keizersnede. Beide keren gebeurde het s avonds/s nachts en lag ik dus op is IC in plaats van de uitslaapkamer (die is dan dicht). Daar mocht m'n baby niet bij. Dus m'n man was er niet en de baby niet. Zou zo graag m'n baby gelijk bij me willen houden.
Ook al zo een. Pittige ik vond met pomp halen ook wel ff pittig ik ben al niet zo groot en mijn baarmoeder is hartvormig dus ik sta zoiezo onder controle van de gynaecoloog bij de eerste drie ook veel in ziekenhuis gelegen echo's gehad door verwijzingen wegens dwerg kindje wat ze mis hadden...vroege weeën met 26 weken de derde dachten ze aan een gehandicapt kindje.was wel heel stressig.de laatste fietste ik er zo door heen.. Moet je na gaan hoeveel zorgen je dan wel niet kan hebben
Mijn wens nu is bevalling niet inleiden,geen pijnstilling en dezelfde dag naar huis en geen wee opwekkers
Ja hier ook eerst vacuümpomp geprobeerd, maar die bleef niet op zijn hoofd zitten. En uiteindelijk was er al 3 keer bloed van zijn hoofdje afgenomen. Elke keer ging het net goed, maar op het laatst toch niet. Gewoon rot dat je echt tot het uiterste gaat, maar het dan toch eindigt in een keizersnede. En het is gewoon totaal niet het soort bevalling waar je je op instelt. Mijn moeder en oma zijn altijd binnen 6 uur bevallen. Oma vaak zelfs binnen 2 uur. Maar herken jij dan ook echt dat do-over gevoel?
Ik werd dus wakker met deze test, 12 boven, 13 onder. maar net dus nog een keer getest en toen was ie ineens een stuk donkerder (2e urine, niet gedronken) 12-13 hier nog even de 11-13 onder elkaar en cb was ook met die eerste urine. Denk dat ik de kneusjes uit de verpakkingen had...
Ja herken het heel erg. Ben altijd wel een beetje bang geweest voor de bevalling.. ik denk dat het ook wel een combinatie van pech was bij de eerste. Meteen al een soort paniek omdat er in het vruchtwater was gepoept en ik had thuis al oplopende koorts die tijdens het bevallen 39.9 was. Je hoopt toch ergens dat je in de bubbel of iets kan komen en er relaxed in kan gaan voor zover dat mogelijk is. Wat jij schrijft was idd ook de bedoeling bij mij. Ze zeiden als ze nu niet met de pomp eruit komt dan gaan we de spoedkeizersnede doen. Dat zijn de dingen die je niet verwacht en je hoopt dat het wat rustiger gaat.. Althans minder stress.. (en snap het zeker ook als ze alsnog een keizersnede doen dat het helemaal klote is omdat je dan al zoveel uur je best doet) maar dan kan het gewoon niet anders. De angst voor de bevalling is nu wel groter. Maar hoop vooral dat het een betere/en iets snellere en vooral iets rustigere ervaring word. Je hoort ook vaak hoe rustig en normaal alles kan gaan.. Dat is iets wat ik nu ook hoop.
Goede testen!!!!! En de digitale als bevestiging is altijd tof. Nu kan ik wel zeggen een echte gefeliciteerd toch