NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (5) SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 3 Kolibrie93 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 HerfstmeisjeB - 28 jaar- 1ste kindje - ronde 1 letrozol (ivm pcos, na 3 jaar zelf proberen) MonaB - 26 jaar - 1e kindje - ronde 11 Mkg46 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 17 februari (0) 18 februari (1) Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 (2e ronde na miskraam) 19 februari (1) S2909 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 20 februari (2) Vamosss86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Slilo - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 21 februari (3) xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje - ronde 6 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 13 22 februari (5) Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Deezzss - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Brabantsmeisje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3 na mk) Rowandh - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 na mk 23 februari (1) Dominique1991 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 24 februari (2) NonaMabye - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Natascha L - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (3) xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 6 sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 14 na mk 26 februari (2) Ritoy - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 (cryo 1-ICSI) Geriatertje - 42 jaar - 4e kindje (1e met huidige partner) - ronde 5 27 februari (3) Nimonia - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2 xDanielle - 30 jaar - 4e kindje (1e samen) -ronde 4 Essie28 - 30 jaar- 3e kindje - ronde 2 28 februari (6) Deentjepeentje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 na mk MLB - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2, 1 na vmk Priscilla1987 - 33 jaar - 5e kindje - ronde 3 Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 MB91 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 Onbekend (2) Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk Dio1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (36) Wachtend op de eisprong (9) Wachtbankje (16) Zwanger (4) Ongesteld (7) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) ♡♡♡♡♡♡♡♡
Lieve vrouwen die zwanger zijn en in november zijn uitgerekend. Ik heb net een nieuwe groep aangemaakt. Ik zou het leuk vinden als jullie hieraan deelnemen. Het heet uitgerekend 1 - 15 november 2021. natuurlijk blijf ik in deze groep meepraten en lezen.
Zelf gok ik 30 of 31 oktober uitgerekend te zijn .. maar kom gewoon gezellig bij jullie. Kan ook 1 november zijn.. maja die paar dagen maakt niet uit denk ik
Ik hoop ook dat je erin komt! Ik duim nog voor iedereen hier!! En ook voor de dames die al rood zijn die nog steeds een november beebje kunnen krijgen of december heel veel s6!!
Hier 2 keer keizersnede. 1x spoed na 13u weeën en 9 cm ontsluiting. En 1x geplande. Ook bekend met de hsg helaas niks uitgekomen en ook niet geholpen.
Jaa klopt dan denk je van nu moet het toch ook zo vroeg al wat te zien zijn. Heb echt het gevoel dat er niks is. Ik heb 0 klachten. Maar ik had wel verkeerd geteld ik ben vandaag 7 dpo ik dacht 8 dpo Maar 1 dpo reken je pas 3de dag na positieve test dat wist ik niet. Er is nog soort van hoop. Morgenochtenr weer testen.
Vraagje aan de vrouwen die nu zwanger zijn wat zijn jullie symptomen? Ik heb de ene keer een gevoelige hete rechter bost en soms voel ik het nauwelijks. Verder een beetje moe in de middag. Nog geen misselijkheid.
Hier is 't nog niet doorgebroken. Voel ook niets dat ik elk moment ongesteld kan worden. Wel enorme dorst, maar kan ook zijn omdat we wijn hadden gedronken de afgelopen dagen. Ik had immers al 3 keer een negatieve test? Zal morgen wel doorbreken dan? Heb geen testen meer en zou ook niet kunnen met al die liters water en thee die ik al heb gedronken. Laten we de wijn vanavond maar even staan voor de zekerheid.
Ik durf na de 2-3 op de cb met je mee te komen praten. Denk alleen dat je het topic in het verkeerde forumgedeelte hebt gezet. Je hebt een speciaal deel bij zwanger, daar heb je de uitgerekend lijsten. 1-15 staat daar nog niet tussen
Zijn er morgen nog testers? Bij mij is er in ieder geval van alles aan de gang daar beneden... heb ook mega testdrang maar ja moet echt nog even wachten, ben pas 5 dpo
Ik test overmorgen pas weer, dan donderdag weer en vrijdag bloedprikken maar ik hoop voor die tijd wel al duidelijkheid te hebben (officieel mag ik pas op 1 maart een urinetest doen maar zoveel geduld heb ik niet )