Ik heb op donderdag een knaltest gehad, vrijdag zou dan de eisprong zijn en zaterdag heb ik als 1DPO geteld (en mijn app doet het ook zo )
Stel ik heb vandaag mijn positieve ovu test (21-02) > hou ik het uiterste aan "48uur" (23-02) > eisprong (24-02) > dag daarna dpo 1 (25-02) Enkel met tempen kan je uitsluiten of het eitje bijv. Op 24 uur springt... Dus ga voor de zekerheid van het maximale uit. EDIT: BOVENSTAANDE KLOPT NIET Je ei spring max 48uur na positieve eerste ovu test. Zoals het hier staat springt hij de dag dáárna pas. Onjuist. Foei voor mij
Maar ze zeggen toch binnen 24-48 uur de eisprong en toch niet pas de eisprong rekenen na die 48 uur? Hoe ik deze berekening lees kom ik op 72 uur uit
Hoe het mij is uitgelegd kan je eitje uiterlijk na 48 uur springen. Dan is hij ook nog eens 12 uur vruchtbaar dus dat is dan je eisprong dag. En de dag daarna is dan 1 dpo Ik had 11 en 12 febr positieve ovulatietest 13 febr is dan eisprong dag en 14 febr 1 dpo. Ik dacht dus ook net als jou en telde dus verkeerd schijnbaar.
Hij hoeft niet perse na 24 uur te springen kan ook 48 uur. Tenzij je erbij tempt. Hoe is t met jou eigenlijk? Heb je een tijdje niet gezien hier. Heb je al getest? Volgensmij lopen wij samen op
Klopt idd dat je na het springen nog vruchtbaar bent, dat is volgens mij ook moment van bevruchting maar dat rekenen ik niet meer bij de eisprong want die is dan al geweest. Eitje leeft nog zo’n 24 uur na het springen en dat reken ik als 1dpo
I dont know ik ben echt in de war haha Vroeg me daarom af hoe jullie dit doen. Ik deed het namelijk altijd zoals jij.
Ja ik reken de sprong zelf binnen de 48 uur en niet nog een extra eisprongdag. Als ik dat zou rekenen dat had ik bij de zwangerschappen van de meiden wel heel vroeg een duidelijk positieve test. Ik reken dus vanaf de eerste positieve ovu test dan de sprong binnen die 48 uur is vanaf de test en daarna 1dpo.. sommige eitjes springen zelfs al binnen 24 uur maar aangezien jij 2 dagen positief had denk ik binnen 48 uur. Januari had ik ook 2 dagen positief en februari 1 dag positief
Aaah kak, je hebt gelijk. Wat ik zeg is onzin... Wat hierboven staat klopt! Het is idd binnen 48uur, niet nog een dag daarna. my bad. Jullie hebben het dus beide goed, en Ikke niet
Hebben jullie in je wachtweken ook zoveel honger? Ik wordt soms echt helemaal gestoord van de hormonen... Ik lijd gewoon honger, er is niet tegenaan te eten
Nee een andere lid zei precies wat jij zei. Dus denk dat mensen toch allemaal wat anders doen . Had liever dat jij gelijk had dan was ik nog maar 7 dpo haha en had ik een verklaring voor de negatieve test.
JAA! ik heb dat heel erg en met name deze ronde. Echt honger als een paard net nog een tosti gemaakt.
Ik heb altijd aangehouden: positieve ovutest, dag erna springen, dag erna 1 dpo. De meeste eitjes springen binnen 24-36 uur, maar als je safe wilt zitten door niet te vroeg te testen, hou je 48 uur aan. Dus positieve test, dag erna dag 1, dan dag 2, dan 1 dpo. dus ofwel Positieve test 1 maart, dpo 1 op 3 maart Positieve test 1 maart dpo 1 op 4 maart ik had 7/8 positieve ovutest, dan is voor mij 9 1 dpo en zit ik nu op 13. Of 12 als mijn ei dus later is gesprongen. Maar tot nu toe klopt het met mijn LF.
Een latere innesteling is ook altijd mogelijk. Ik had bij beide op 10dpo een positieve test als hij op die dag negatief is denk ik ook gelijk hmm terwijl de innesteling later kan zijn