Ik heb vandaag keiveel buikpijn en ineens meer afscheiding... precies of ik ga morgen al ongesteld worden. 5 dagen voor NOD... ik ben normaal kei-regelmatig... wat is dit nu weer
In principe zou het kunnen (9/10 dpo), maar tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik er niets van gemerkt, dus ik vrees dat het slecht nieuws aankondigt...
Balen is dat he je gaat er toch soort van vanuit dat het dan sneller gaat. Ook qua testen en toch zie ik dat veel mensen pas na 10 dpo positief testen dus daar hoop ik een beetje op.
Hey dames, sorry voor degene die een negatieve test hebben gehad. Echt balen!! Zelf had ik de afgelopen dagen een hele kleine stijging in borstgevoeligheid. Vandaag nauwelijks. Maak me een beetje zorgen. Tijdens de miskraam werden ze ook steeds minder gevoelig, vandaar de link die ik leg. Hoe denken jullie hierover?
Helaas ik hetzelfde baalde zo erg. Apart ik had ook ineens veel afscheiding vandaag en lichte krampen. Dit heb ik meestal 1 dag voor menstruatie
Jammer ga je toch gewoon verder testen? Ik vandaag ook 9dpo en witter dan wit. Toch zoek ik op inet goeie verhalen van mensen die later dan 10 dpo positief hebben getest
Ik test nog wel verder, sowieso morgen nog maar daarna houd het denk ik op. Bij mijn zoontje testte ik op 10 dpo negatief en op 11 dpo avond positief dus ik had nog een beetje hoop voor nu maar heb net een 1,5 uur geleden negatief getest dus verwacht eigenlijk niet dat ik nog positief ga testen alhoewel ik deze maand echt hoop had....gek genoeg Ik herken het zoeken naar verhalen hoor doe ik ook Jij bent nu pas 9dpo dus maakt zeker nog kans
Heeft iemand hier ervaring met Telano dipstick extra gevoelig? Want daarmee test ik steeds en ik lees zoveel negatiefs erover maar wil mezelf ook geen valse hoop geven door andere test te halen en alsnog negatief te testen Ben benieuwd of iemand van jullie hier toevallig ervaring mee heeft
Dat zegt niks. Klachten komen en gaan in de zwangerschap. Ik dacht vanochtend dat mijn ene tepel eraf zou vallen en nu nergens meer last van, maar zit ik met open broek op de bank (die vanochtend nog dicht kon). Gisteren misselijk, vandaag alleen een beetje weeïg na een kop citroen thee. Klachtjes zijn geen betrouwbare graadmeter. Alleen in combinatie met aflopende testen zou ik die link leggen.
Wat veel dames op rood succes de volgende ronde! En wat shit ook van al die negatieve testen. Blijf nog wel even duimen
Hier is de zwart/bruine afscheiding weer begonnen.. ik ga denk ik woensdagochtend testen. Hopelijk mag er nog wat roze bij komen in deze lijst