Wat vervelend zeg. Ik heb het ook 1 ronde gehad, continue buikpijn...echt gekmakend! Alleen dit bleek ook de ronde te zijn waar ik teunisbloem en tarwekiem in slikte. Daarmee gestopt en buikpijn was direct over. Hopelijk kan je het een beetje vergeten tijdens je drukke dag
Ja klopt ja. Maar het schijnt dat je temp wel wat mag stijgen en dalen na je ei dus zoek er maar niet teveel achter. Hoe is t met jou? Ik zie temp omhoog. Spannend zeg. Geen bloed dus? Ga je nog testen?
Eerst niet mijn gevoel zegt dat niks is geworden dus wacht het maar af weet ook niet zeker wanneer ei geweest is wat me nod echt is als volgende week nog niks is ga ik wel keer testen of als ik duidelijke kwaaltjes heb Maar ook dat zegt niks had alleen kwaaltjes bij me dochter niet bij de boys zwangerschappen
Ik werd helemaal depri toen mijn temp gister 0.1 zakte. Vandaag weer gelijk. Ik krijg er meteen een negatief idee bij. Echt super vervelend, stress is niet goed voor moeder en kind ik stress al als er niks is om te stressen!!
Snap ik wel, maar vind jouw tempkaartje wel echt mooi. Lekker gelijk en stabiel. en hoog! (37 graden, heerlijk!)
De temperatuur houd ons allen in spanning haha. Maar weinig op dit moment met een vaste temperatuur heb ik het idee
Nou 8dpo, test #1 Kv... Wit. As expected, maar niet gehoopt Edit: fotootje toegevoegd. Als je er maar lang genoeg naar staart, zie je vanzelf spoken. (Aka streepjes)
Dat sowieso. ik voel me deze ronde elke dag misselijk... Blijkbaar is dat dus een slechte graadmeter, want er staat niks op m'n test.
Balen maar idd nog erg vroeg dus nog alle kansen Hier vandaag nog niet getest, wel gisteren laat in de middag, was rond 5 uur geloof ik en was negatief. Ga sowieso maar andere testen halen dan de Telano dipsticks die ik heb nu ik er zoveel slechts over lees, just to be sure. Maar ik verwacht eigenlijk dat het over is deze ronde, ben vanochtend heel vroeg wakker geworden met kramp in me buik en het blijft bezig, we gaan wel zien hoe de dag verloopt
Balen zeg dat je niks ziet. Ik heb met de ovu sticks van telano wel hele goede ervaringen, balen dat de zs testen dan zo crap zijn. Hopelijk breekt het niet door en wordt je toch nog verrast!!
Net getest weer, denk dat het niet klopt hoor want de lijn is niet even donker overal. Boven is wat donkerder dan onder maar wilde hem toch met jullie delen
Ik heb sinds 7 dpo elke dag een witte test. Vandaag 10 dpo en zie een tuurlijntje maar ik geloof het gewoon niet. Als hij morgen iets donkerder wordt dan geloof ik het pas.
Hmm.. ik heb ook de ovu tests van Telano en had laatste keer zo'n voordeelpak gekocht waar ook zwangerschapstests bij zaten. Dus die heb ik nog, maar lees nu dat ze niet zo best zijn. Ik heb vanmiddag rond lunchtijd een telefonische afspraak met de fertiliteitsarts om te bespreken over de HSG, en vind dat een reden om een testje te doen. Ging er al van uit dat het op 7/8dpo wit zou zijn, en dat was ook zo. Voelde er nu niet echt iets bij.