Als ik nu mijn foto terug kijk lijk ik toch heel in de verte een vaag grijzig schaduw lijntje te zien. Maar ik zal wel spoken zien haha
Ik kan het nog niet geloven maar ik heb echt een streepje op mn predictor early test Ik kwam deze test toevallig tegen in de badkamerkast ik wist niet eens dat ik die had.
Ik vind dit een hele lastige hoor. Ik lijk iets te zien. Ik ben ontzettend benieuwd naar je test morgen!
Ff een rondje douche gedaan nu paar dagen voor nod rekbaar slijm nog nooit gehad.iemand herkenbaar er mee?
Hier is het bruine helaas overgegaan in wat roze/rood.. ben nu bang dat m’n LF korter is geworden door de miskraam, ook met die tempdaling vanmorgen Nou ja morgenochtend temp zullen we het zien. Als die weer hoog is dan ga ik testen. Bij alle 3 de zwangerschappen een duidelijke streep met 8 dpo. Als temp laag is dan weet ik genoeg
@Essie28 heel vaag lijk ik ook iets te zien! Spannend! Ik duim Hier nog wat krampen, en eventjes zo felle afscheiding toen ik voor de klas stond dat ik dacht dat de ongesteldheid begonnen was... maar voorlopig nog geen bloed ^^ Testdrang wordt iets groter....