@Essie28 spannend! Maar dat was je enige predictor? Dat is wel een lastige, want dat is wel zo'n beetje echt de beste die je zo vroeg kunt doen. Als je dan morgen ofzo nog met een andere test, dan kan die best nog wit zijn misschien. Zou snel zorgen of je er nog een kunt scoren! @MLB ah ik hoop het niet voor je!
Jaa ik ga er rekening mee houden. Ik heb alleen nog kruidvat 2v5 . Die zijn volgensmij best gevoelig ook. En anders haal ik morgen voor de zekerheid nog een predictor. En klopt wat je zegt heb vandaag 2 testjezelf testen gebruikt. Hele lichte tuurstreep. Kruidvat was nog lichter die zag ik alleen in t licht. En predictor early was echt gewoon een duidelijke tuurstreep. Dus dat is echt gewoon een goeie.
Kruitvat en predictor gaven bij mij dezelfde streep, maar dat was wel op 11 dpo. Ik moet echt heel goed turen naar je test @Essie28 en ik vind het zo lastig te zien! Ik duim in ieder geval voor een betere streep morgen!
Jaa ik vind raar zodra je hem upload wordt tie zo vaag. Op mn telefoon zie je hem beter. Hoeveel dpo had jij getest?
Met de predictor early toen op 11. Ik test nooit eerder dan 11 dpo en toen was de kruitvat ook te zien.
En toen was daar bloed . Iedere cyclus weer hetzelfde, eerst hoofdpijn, daarna bloedverlies. Nu 7 dpo. Door de borstvoeding iedere keer een korte luteale fase gehad. Vorige maand wel een paar dagen oplopende testen vanaf 8dpo maar tegelijk ook bloedverlies en dat werd uiteindelijk zoveel dat het toch een miskraam werd. Dus ik weet eigenlijk nog steeds niks nu. Maar ik wil gewoon geen bloed zien!
Ah nee hè Het leek zo hoopvol vanmiddag! Ik hoop dat het niks is, misschien een beetje oud bloed van innesteling?
Aaah crap, dit vind ik niet leuk. Laten we hopen dat het niet doorzet meis... En anders als dit al de zoveelste ronde is, misschien toch is kijken of de dokter je kan helpen je LF te verlengen?
Haha ja daar hoop ik elke maand op maar helaas was het toch het echte werk. Maar ja meer dan afwachten zit er helaas niet in. Lijkt wel of mijn lijf dat expres doet iedere keer als straf dat ik getest heb ofzo.
Ja, wat een onzin. Die twee moeten prima samen kunnen. Dan zou ik wel aandringen op andere opties, en dan pas stoppen met bv, tenzij je er zelf klaar mee zou zijn.
Ja ik vind het een lastige. De borstvoeding is al stukken minder. Cyclus lijkt weer redelijk normaal op die korte lf na. Ik had graag een kindje kort op de jongste gehad, maar die termijn is nu toch al verstreken zeg maar. Dus of het nu nog een paar maanden langer duurt maakt voor m'n gevoel dan ook niet meer zo uit. En soms twijfel ik dan weer of we het dan toch maar niet bij 3 moeten laten. Ik wil er in elk geval niet de medische molen voor in. Maar ja, hoe ver ga je, hoe lang blijft de wens nog? Ik weet het niet. Ik leef maar van ronde tot ronde. Eerst deze maar weer eens uitzitten.
Het is vooral lastig omdat je door die onzekerheid steeds en toch de hoop zo heen en weer geslingerd wordt. Soms verlang ik echt terug naar de naïviteit van mijn eerste zwangerschap. We deden maar wat en toen werd ik raar ongesteld, deed een cb test en riep uit “ ik ben 2-3 weken zwanger” (niet wetende dat ik toen al bijna 5 weken zwanger was). Ik belde een vk, maakte een afspraak en daar ging ik op wachten. Ik heb totaal 2 testen gedaan. 1 kruitvat test en toen die cb om het te checken. Geen ovulatietesten, wachtweken, eisprong voelen etc. Want ja, ik was gestopt met de pil en we gingen er vanuit dat het nog wel even zou duren. Had nota bene bedacht dat ik in september nog wel op vakantie kon naar Barcelona met een vriendin, ons laatste stap en drank weekend voordat ik zwanger zou worden (leuk een baby in juni). Barcelona is niks meer geworden en mijn oudste is van begin januari Je moet doen waar je je goed bij voelt en als de bv nu al aan het afbouwen is, wordt je LF misschien dan ook weer langer. Ik hoop het voor je. En anders kun je altijd nog contacten met de huisarts.
Jeetje al 2 nachten om 5 uur klaarwakker vandaag 13 dpo gisteren beetje bloed met afvegen maar heeft nog niet doorgezet en kon niet laten de laatste er ook maar door te gooien zijn ze ook maar op
Balen meiden. Bij temperaturen, als je slechte nacht hebt zou het dan omlaag gaan of omhoog? Ik schommel nog steeds tussen 37.0 en 37.1 maar slaap zoooo slecht.. ben echt kapot gewoon kan wel huilen zo graag zou ik eens even slapen..