NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2021 ♡

Discussie in 'NOD forum' gestart door Schorpioen86, 19 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MB91

MB91 Fanatiek lid

Balen zeg :( ik zie helaas niks :$:(

2. MB91

MB91 Fanatiek lid

Va
    Vaak daalt m'n temperatuur als ik slecht slaap of eerder op moet. Maar volgens mij kan dit per persoon verschillen :confused: vervelend dat je zo slecht slaapt. :(

3. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Vervelend Danielle, maar ik vind ze beiden nog steeds gewoon hoog hoor. Ik had altijd echt wel een verschil tussen 36,5 en boven de 37. Maar weet niet hoe dat bij jou is.

4. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Hier nog getest vanmorgen, maar test is niet veranderd. Misschien is het toch niks en staat er op de predictor altijd wel zo'n vage schaduw. Of het is gewoon nog niet lang genoeg ertussen. Straks nog eens kijken als hij hier droog is, al mag dat eigenlijk niet. Bloed niet meer gezien gelukkig! Maar de dag is pas net begonnen en heb nog niet veel rondgelopen enzo, dus ik blijf nog voorzichtig.

5. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier nog 3 keer per dag bb en cyclus ook nog onregelmatig me lf wel standaard 14 dagen

6. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Hier is het ook game over ben ik bang. Gisteravond verloor ik al een plasje rood bloed en nu vanmorgen een plens oud bloed met stukjes. Test was ook witter dan wit. Twijfel nog of we volgende ronde verder gaan. Ligt even aan m’n eisprong. Ronde daarna sowieso niet. Dus wie weet zie ik jullie of de volgende ronde of ergens in april/mei, ik hoop het niet! Blijf nog wel even doorlezen wie er allemaal nog op roze mogen :)

7. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier ook ei de oefening
    Nog geen bloed maar temp kelderde omlaag

8. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Hé shittie :( jullie gaan nu ook een pauze nemen toch? :(

Duimen dat het bloed weg blijft!!

9. MB91

MB91 Fanatiek lid

Bagger:(
    :( ik hoop, ondanks dat het heeeeeeel gezellig is, ik je niet meer zie in april/mei (omdat we beide een plakker hebben :p)

Jij maakt het heel spannend!!:rolleyes:

Ikzelf heb besloten niet meer te testen tot mijn temp stijgt. (Als hij nog stijgt). Met deze stabiele 36.8 wordt ik ongesteld, dat weet ik nu al. (Was afgelopen maanden ook, want cd1 is vaak op 36.8) :$

MLB vindt dit leuk.
  10. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ach meis, hele dikke knuffel!

11. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik reageer even snel want moet zo werken. Waar de kruidvat test gister superlicht te zien was als ik 'm in het licht hield. Zie ik hem nu zonder in t licht te houden. Dus ietsss donkerder maar zeker niet te zien als ik 'm hier upload.
    Ik denk wel dat ik t geloof nu. Maar heb dit nog nooit eerder meegemaakt zo ' laat' een positieve test.

Trassi, priscilla1987, MB91 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Nou meiden wat is dit nou allemaal ineens! Gezellig dat ik paar meiden terug zie in volgende groep, maar dat had ik liever niet gehad. :(

MB91 vindt dit leuk.
  13. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ah wat ontzettend balen zeg @MLB en @Angelmom1 :( Sterkte en ik hoop voor jullie heel snel een positieve test!

@Essie28, Spannend! Ben wel benieuwd naar je test! Fijn dat ie nu goed te zien is!

@prulletje2, wat hou je het spannend zeg. Wat een gedoe met die testen dan weer. Hoop zo dat je toch positief test!

14. Nimonia

Nimonia Bekend lid

13 aug 2018
    669
    468
    63
    Vrouw
    leerkracht
    België
    Ik ben blij dat ik nog niet heb toegegeven aan mijn testdrang.

Buikkrampen blijven duren en net bij het afvegen al wat donkerder 'weefsel', dus ik verwacht vandaag nog bloed te zien. 3 dagen voor NOD, niet zo spectaculair te vroeg zeker... maar toch niet leuk.

Dat het maar snel doorbreekt, dat we weer verder kunnen!

15. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Ja wij houden het eerst ff voor gezien geen idee of en wanneer we verder gaan

16. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Sterkte. Ik hoop dat een kindje erbij jullie alsnog gegund is en dat jullie even rust hebben en daaruit misschien ook wel weer kracht prutten. Digitale knuffel

17. Mkg46

Mkg46 Actief lid

11 jan 2021
    193
    202
    43
    Vrouw
    Sorry dat ik zo laat reageer!
    Ik ben er nog een beetje verbaasd over. Ik had het inderdaad niet zien aankomen. Dit vooral omdat ik een gewoon een regelmatige cyclus heb. Ik ga nog voor een second opinion. Kijken of ik nog kans heb om zwanger te worden. Zo ja, er alles aan doen om zwanger te worden. Ik hoop ook inderdaad dat ik volgende week gewoon leuk nieuws heb.

MB91 vindt dit leuk.
  18. xDanielle

xDanielle Fanatiek lid

4 jan 2010
    1.845
    865
    113
    Vrouw
    Tilburg
    Wat een ellende he prulletje2..
    Zou ons zoveel stress besparen als het gewoon in 1x duidelijk zou zijn ipv dat continu afwachten en verwarrende testen enzo.

Ik weet ook niet wat mijn temp normaal doet ik temp voor het eerst weer, voor mij was dat alweer 7 jaar geleden dat weet ik echt niet meer!

Ik heb zelf het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden, besloten dat we als het volgende ronde nog niet lukt we toch een verwijzing gaan vragen omdat ik na mijn 1e zwangerschap een niche had, en mijn 2e heeft 4 jaar op zich laten wachten hierdoor maar is ook met keizersnede geboren dus ik wil dan eigenlijk wel gewoon onderzocht worden en weten waar ik sta.

19. Mkg46

Mkg46 Actief lid

11 jan 2021
    193
    202
    43
    Vrouw
    Ik heb begrepen dat het de baarmoederwand dikker maakt. Als er geen zwangerschap is zorgt dit ervoor dat ik ongesteld word. Als er wel een zwangerschap is zorgt dit ervoor dat het eitje zich beter kan vastplakken aan de baarmoederwand, waardoor er geen miskraam ontstaat. Dus dan word ik ook niet ongesteld. Als ik niet ongesteld word moet ik terugkomen voor een andere test.

MB91 vindt dit leuk.
  20. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames

Jeetje zeg, wat vervelend @Angelmom1, @MLB, en @Nimonia :(

@prulletje2 Dus nog een beetje twijfelachtig? Hoop dat het bloed wegblijft:)

@Essie28 Spannend joh, ben benieuwd naar je test:D

@sabrinab1986 Lastig van die nachten, das wel erg vroeg. Ben benieuwd of de ms doorzet, heb je in elk geval duidelijkheid. Test lijkt wit maar mss is er nog hoop zolang de ms niet doorzet...

@xDanielle Heb je al getest? Mss heb ik het gemist:rolleyes: Hopelijk zet de ms niet door, op 12dpo kan er nog van alles...

Hier vanochtend getest met de Telano dipsticks, 2 stuks met dezelfde urine, witter dan wit helaaso_O
    Heb de kv nog liggen maar verwacht gewoon dat mijn ms doorbreekt ergens de komende dagen:confused:
    Wat is het k*t om een vals positieve test in je handen te hebben zeg:(
    Deze ronde was extra zwaar omdat ik echt dacht dat het raak kon zijn, teleurstelling is daardoor wat groter dan de vorige maanden...

Deel Deze Pagina