Hier zet het ook nog steeds niet door.. geen krampen maar goed dat heb ik sowieso nooit bij een menstruatie, wel allemaal gerommel en steekjes bij m’n eierstokken.. bruine afscheiding maakt weer plaats voor roze en donkerrood niet meer gezien. Begin haast te denken dat het door het temperaturen komt sochtends.
Ik ben eigenlijk ook nog niet veel verder. 8dpo. Test is wit vind ik toch. Ben nog even aan het zoeken geweest op Google naar zulke testen met die schaduw lijntjes en lees toch veel dat het gewoon niks is, dus daar ga ik nu vanuit. Vanmiddag een heeeel ietsie pietsie oranje/roze gehad, beetje slijmerig. Hoop natuurlijk dat het daarbij blijft, maar de realiteit is vaak ook dat het hier mee begint en steeds meer gaat worden. Dus nouja, we wachten maar weer. Ik kan verder ook even niks melden.
Wachten kan ik sowieso niet haha. Twijfel wel een beetje wat voor test ik ga doen morgen. Wil aan de ene kant niet alle predictors verspillen. Aan de andere kant zijn dat de enige die het zo vroeg zouden laten zien denk ik. Misschien moet ik toch maar wachten. Pff zo lastig!
Spannend. Ik hoop ik hoop ik hoop.... Ik zou toch een wat goedkopere test doen... En dan als het niet doorbreekt overmorgen een predictor. Dan ben je toch je testdrang aan het voeden en verspil je niet al je dure tests.
Snap ik! Als het bij mij niet doorzet ga ik vrijdag denk ik weer testen.. overigens als je action hebt, die zijn ook erg gevoelig! Gaven bij mij altijd een streep 8/9 dpo. Ze zijn nu helaas op en niet handig af te halen met die minimaal grens van €15
Ik heb action nog nooit gehad. Las ook al dat die wel duidelijk waren ja, maar het zit hier ook niet in de buurt. Moet ik toch best een eind voor rijden en daar heb ik eigenlijk ook geen zin in voor alleen een paar testen. Normaal wel, want dan gooi je toch altijd nog veel te veel in je mandje bij die winkel . Misschien eens kijken of ik nog meer dingen nodig heb daar. Dan is het misschien de moeite.
Ja nou precies dat probleem had ik ook haha maar ja heb verder niks nodig en ook geen zin om troep te kopen of 10 testen haha. Ben nu maar naar de Kruidvat gereden.. kost wel extra maar ja, zijn over het algemeen ook wel goed. Maar goed ik verwacht verder niks meer
Ik had nog gekeken maar kan niet eens morgen ophalen. Vrijdag pas, en dan zit ik met de kinderen thuis dus dat ga ik niet doen. En dan zou ik tot zaterdag moeten wachten. Nou dan heb ik allang 10 andere testen er doorheen geduwd . Laat maar dus.
Spijtig Hier nog altijd krampen, gisteren lichtroze bij afvegen, maar nu weer niets... ik snap er niets van... NOD is wel pas overmorgen, dus geen valse hoop proberen te krijgen.. Testje mss morgen?
Jouw temp ziet er goed uit zeg! Dat hoopte ik ook vanmorgen. Gelukkig bij mij ook wel iets omhoog dus er is weer hoop.... ga je morgen testen?
Eerst wel, daarna toch de predictor er achteraan. Anders bleef ik toch maar gissen. Predictor gewoon wit hoor, de rest ook. Zo'n vage schaduw zie je volgens mij overal op als je maar lang genoeg kijkt . Vorige ronde was ik 8dpo zwanger (tot 12 ofzo). Toen kwam het streepje echt wel sneller en zonder turen en was de volgende dag ook echt al wel opgelopen. Dus er is nu gewoon echt niks, ben er van overtuigd. Heb ook alle testen van de afgelopen dagen weggegooid nu, zodat ik er niet steeds op blijf kijken. Morgen geen bloed is weer een test, maar dan maar gewoon een goedkope denk ik.
Oeh spannend! Waar zie ik jouw tempkaartje?? En wanneer ga jij testen? Bloeden zet dus niet door. Ja mijne heeft een flinke stijger, voel me ook warm dus hoopte er gister voor het slapengaan al op. Ik twijfel heel erg om vandaag (10 doo) of morgen te testen. Heb alleen kv testen...