Deze ronde ga k voor het eerst tempen weer. Ik ga het ook eens in die premom app zetten. Maar ik kan daar dus nog niet zoveel over zeggen
NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2021 ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (2) SteffieD - 32 jaar - 2de kindje - ronde 3 HerfstmeisjeB - 28 jaar- 1ste kindje - ronde 1 letrozol (ivm pcos, na 3 jaar zelf proberen) 17 februari (0) 18 februari (0) 19 februari (1) S2909 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 4 20 februari (3) Vamosss86 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Elisabeth83 - 37 jaar - 5e kindje - ronde 5 (2e ronde na miskraam) Slilo - 35 jaar - 4e kindje - ronde 3 21 februari (3) Dio1985 - 35 jaar - 2de kindje - ronde 1 xMeliisz - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Ajuuparaplu - 33 jaar - 3e kindje - ronde 13 22 februari (4) Schorpioen86 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Deezzss - 36 jaar - 2e kindje - ronde 7 Brabantsmeisje - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 Charly05 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 7 (3 na mk) 23 februari (1) Prulletje2 - 35 jaar - 4e kindje - ronde 5 24 februari (2) NonaMabye - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 Natascha L - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (3) Mamavantwee37 - 38 jaar - 3de kindje - ronde 6 xTamx - 37 jaar - 2e kindje - ronde 4 sabrinab1986 - 34 jaar - 4e kindje - ronde 14 na mk 26 februari (1) Dwaallichtje - 33 jaar - 2e kindje - ronde 9 27 februari (0) 28 februari (1) Essie28 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 2 Onbekend (2) Angelmom1 - 36 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 6 Ekmef87 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 na mk ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (23) Wachtend op de eisprong (23) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) ♡♡♡♡♡♡♡♡
Heb ook mijn eerste ovu gedaan.... We gaan weer beginnen en meedoen haha.. Hier trouwens even foto voor verschil van die ovutesten. hoop dat de mijne ook weer eens een keertje eerder mag komen!
Voor t eerst sinds maanden weer vruchtbaar slijm! Blij mee, op naar een betere cyclus. Nu op dag 7. Hopelijk deze maand een iets latere eisprong dan dag 8. Ovulatietesten waren vandaag negatief, dus dat is top!
Ik zit op dag 14 vandaag. Hoop over een weekje vruchtbare dagen. Ei verwacht ik pas over een dag of 10. Man, duurt dat altijd lang
Hey! Eerste keer dat ik ook smiley testen gebruik. Normaal wacht ik altijd tot het streepje even donker is als de controle streep maar voelde wat krampjes, dacht ga deze gewoon eens proberen. De smiley geeft toch de 2 meest vruchtbare dagen aan niet? Dus als we vandaag en morgen seks hebben, zitten we goed? Sorry voor de misschien wat domme vraag
Ja de smiley geeft je 2 vruchtbaarste dagen aan vandaag en morgen dus ... Geen domme vraag maar goede timing juist veel plezier!! Hier nog een dag of 6 op mijn eisprong wachten denk ik..
Hier voor het eerst ook beide. Streepje is toch donkerder dan gister. Dus zit er wel aan te komen hier... Maar nog geen smiley!
ik zou vanavond nog eens doen. ik had vanochtend amper een streepje.. nu net een vrij donkere en een smiley.. kan snel gaan