Ja ik had me teveel vastgepind om m'n vorige zwangerschappen waar ik heell erg vroeg positief testte. Maar elke zwangerschapspa is anders heb ik nu gemerkt. Heel lief dank je wel hopelijk volgen jullie ook allemaal snel.
Hier nog steeds geen bloed en kon het niet laten een testje te doen... Ik kan het niet geloven Toch nog lichtroze bij het afvegen, maar dan toch innesteling? Ik ben helemaal aan het trillen ze leek eerst wit te blijven en dan ineens die streep
Dankje, maar ben er toch niet helemaal gerust in... na de blijdschap volgt toch de bezorgdheid. Vanwaar die krampen en dat bloedverlies. Het is zelfs niet echt bloed, het lijkt me echt weefsel... kan het niet goed uitleggen...
Heel spannend, even afwachten wat het de komende dagen doet. Bij mijn oudste had ik ook bloedbverlies met een week of 3/4 wat ik voor menstruatie aanzag. Ik was toen net gestopt met de pil en had geen idee dat ik zwanger zou kunnen zijn. Iets meer dan een week later heb ik toen getest, met name omdat het bloedverlies (en ook met wat kleine stelseltjes) maar 3 dagen aanhield (normaal 7 dagen ongesteld) en toen bleek ik zwanger. Bloedverlies kan, stolseltjes ook. Voor nu duim ik dat je test mooi gaat oplopen.
Wauw die is echt al superduidelijk. Denk niet nog een innesteling maar ken genoeg mensen die gewoon soort van menstruatie hadden maar toch zwanger waren. Dat lijkt bij jou dan ook zo te zijn. Ben echt super blij voor je. Een digitale gaat bij jou dan ook al zwanger aangeven.
Ik heb maar 1 digitale, dus die wil ik pas gebruiken als ik echt zeker ben dat het daarbeneden niet erger gaat bloeden en zo Ik weet eventjes niet goed wat ik moet denken/doen... Nu online les geven, hopelijk zit er geen bibber in mijn stem
Weet iemand hoelang die digitale blijft aangeven zwanger 1-2 weken. Ik wil hem.over een paar uur aan mn man geven