NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2021 ♡

Discussie in 'NOD forum' gestart door Schorpioen86, 19 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw

Ik ben zo blij voor je. Ook je eerste kindje net als ik. (Mk niet meegerekend)

MB91 vindt dit leuk.
  2. MB91

MB91 Fanatiek lid

Echt heel gaaf! Ik heb er ook zo eentje, maar durf hem nog niet goed te doen... Heb jij ook een gewone test ernaast gedaan, dan weet ik een beetje bij welk lijntje hij reageert o_O

I feel you meis. Maar, het kan echt nog. Deze roze golf bewijst het, want we testen echt niet allemaal vroeg positief. Ik duim heel erg voor een mooie test komende dagen ❤️

Ik ben echt super benieuwd hoe die oploopt meid! Wat een mooie streep na zo'n rollercoaster. :D

De rosé golf heeft altijd plek voor meer meiden! Er zit geen limiet per NOD groep op, dat weiger ik te geloven. Dus niet opgeven, doe ik ook niet voor ons allemaal. ❤️

@MLB @Angelmom1 @sabrinab1986 balen meiden. Dit is niet leuk :( hopelijk volgende ronde jullie ronde. @Angelmom1 hopelijk dan minder onzekerheid over je ei... :rolleyes:

Leuk dat je aansluit, welkom! Spannend, fingers crossed voor je :)

xfinlayz, sabrinab1986 en deentjepeentje vinden dit leuk.
  3. MB91

MB91 Fanatiek lid

Ja eerste kleintje ook :) ik vind het nog onwijs spannend,... Buiten m'n vmk in augustus elke maand ook meer twijfels of ik wel zwanger kon worden, want had tenslotte geen eisprong meer. En toen net toen ik 2 weken geleden een traject bij de huisarts gestart ben om te kijken of ik wel goed werk.. heb ik uit het niets opeens een eisprong en nu dit :roflmao:

Ook jouw eerste zie ik. Gaat het goed? :)

Nola26 vindt dit leuk.
  4. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Wij houden het eerst even voor gezien zouden eigenlijk tot december proberen is nu feb geworden maar geeft te veel stress dus misschien over paar maand maar eerst houden we ffvoor gezien( als man ook weer wil)

Ga wel blijven tempen dan als we samen toch weer voor willen heb ik goed beeld in cyclus en ook handig om te weten wanneer ong komt cyclus nogal wisselvallig

5. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Had zo moeten zijn

MB91 vindt dit leuk.
  6. MB91

MB91 Fanatiek lid

Als je beide de keuze maakt, dan geeft dat vast en zeker wel wat rust. Doen wat jullie gelukkig maakt en waar je je goed bij voelt. Verstandig dat je blijft tempen en hopelijk, als jullie er weer voor gaan, een mooi plakkertje!

7. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Ik heb ook in aug de miskraam gehad. Met de 8 weken echo was het niet goed. Ik ben heel blij voor je dat het gelukt is.

Ik voel me goed. Pijnlijke boobies en een opgeblazen gevoel. Boobies voelen voornamelijk zwaar, in de spiegel nog niet echt iets te zien.
    Hoe voel jij je?

8. MB91

MB91 Fanatiek lid

Naar van de miskraam. Ik haalde het helaas niet tot de echo, maar desalniettemin, elk verlies is er eentje en ze doen allemaal zeer. :(

Ik voel me nog prima, behalve een onstillbare honger en dorst. Maar goed, ik ben ook net pas zwanger hè, weet nog niet eens of er morgen oploop gaat zijn :p

Fijn dat jouw zwangerschap goed gaat. Altijd fijn hè, niet teveel kwaaltjes :)

9. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    Kom je naar de uitgerekend in november groep?☺️

10. MB91

MB91 Fanatiek lid

Zeker weten! Lijkt me heel gezellig! Maar wel pas als me testen oplopen en ik een knaller heb. Ben toch nog erg voorzichtig in mijn blijheid...ben pas 10 dpo :oops::$

11. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Heerlijk dat jullie al kunnen kletsen over hoe je je voelt en kunnen fantaseren hoe alles verder zal gaan!

Ik heb vanavond nog een test gedaan, want kon me toch niet inhouden. Nou nog steeds super wit hoor. Dus kan me niet voorstellen dat er dan morgenochtend opeens wel wat zou zijn. Ik bereid me maar weer voor op nog weer een dag geen duidelijkheid.

12. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    Hier ga ik als ik tijd heb kom echt tijd te kort met vier kinderen:roflmao: toch al een testje wagen :rolleyes:

MB91 vindt dit leuk.
  13. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw
    snap ik! Ik heb ook gewacht tot ik 1-2 zag staat met 13 dpo.

MB91 vindt dit leuk.
  14. MB91

MB91 Fanatiek lid

Wat ontzettend balen meis. :( ik hoop zo met je mee, maar wit blijft gewoon kut. :(❤️

15. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ja het is deze ronde meer dat ik gewoon snak naar een antwoord ofzo. Positief of negatief, dat ik het dan maar weet. Ik heb me er eigenlijk al een soort van bij neergelegd dat het deze ronde niks is. Ik zag dat sowieso al niet voor me. En dan slaan we volgende maand toch over denk ik en misschien nog wel iets langer. Dus ik zit al met mijn hoofd bij een soort van pauze. Maar kan het zo niet afsluiten. En ergens blijf je dan toch hoop houden, terwijl mijn verstand eigenlijk al zegt dat het niks meer wordt. Dus dan heb ik maar liever dat ik dan ongesteld ben. Dan weet ik het tenminste. Maar ik ben gewoon waardeloos in geduld hebben.

16. MB91

MB91 Fanatiek lid

Ik begrijp je zeker wel. Bij mij persoonlijk was elke maand zo'n maand en ik heb echt 0 geduld :$ ik vond dat ook heel zwaar en menstruatie voelde dan toch (hoe gek ook) als een opluchting. Dan kan je het tenminste weer als ronde afsluiten. Ik hoop voor jou dat er snel duidelijkheid komt. One way or another. En weet dat na je pauze, hoe lang ook, wij er voor je zijn ❤️ sterkte meis!

prulletje2 en virgo88 vinden dit leuk.
  17. virgo88

virgo88 Bekend lid

2 jul 2019
    697
    585
    93
    Vrouw

Ik heb met 12 of 13 dpo in de avond een test gedaan en die was bijna niet zichtbaar. Ik schrok me een hoedje. Het kan dus echt wel zo zijn dat je nu niks ziet en morgen wel. Ik duim voor je!!

prulletje2 vindt dit leuk.
  18. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Wil je mijn test zien van 9 dpo? Echt omo wit
    Zelfs die van 10 dpo moest ik echt in het licht houden voordat ik wat zag in de verte.
    Dus zeker de hoop niet opgeven. Ik gun het jullie zo erg.

19. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik had ook niet echt verwacht dat hij zou reageren want m'n kruidvat test vond ik nog best licht.

Bijgevoegde bestanden:

Angelmom1, Trassi, Dwaallichtje en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. MB91

MB91 Fanatiek lid

Wow...! Oke...ik denk dat ik hem dus morgenochtend ga proberen dan :)

virgo88 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina