Nou ze hebben me mooi NIET gebeld!! WAAROM ben ik dan in godsnaam gaan bloedprikken?! Dan had ik net zo goed kunnen wachten tot ik officieel mag testen a.s. maandag
Nou zeg, dat vind ik geen service. Heb je hun wel gebeld? Balen meid...ze zijn morgen niet open? (Bijv. Ochtend?)
Online is niets te zien. Ik had zelf gebeld maar toen waren ze al dicht.. probeer het morgen ochtend wel even maar zal wel niet
Nou wat stom ritoy! Zit je daar voor niks te wachten. Nou hopelijk was het niet voor niks! Hier al de hele dag ontzettende hoofdpijn. Heb ik meestal voordat ik ongesteld word. Dacht net ook een heel miniscuul vlekje rozig/oranje gespot te hebben. Ben benieuwd of het morgen erger wordt. Nu 10dpo. Denk wel dat het een menstruatie gaat worden met die witte testen zo steeds. Maar goed, dan hebben we maar duidelijkheid.
Vandaag NOD + testdag! Nog testers vandaag? (Mijn temperatuur heeft wel een klein dipje, maar is nog wel hoger dan normaal, hopelijk geen slecht voorteken )
11 dpo, witte test, meer roze gespot vanmorgen. Icm de flinke hoofdpijn gisteren weet ik genoeg. Dit wordt rood voor mij.
Er is nog steeds een kans! Wat als de hoofdpijn een innesteling-symptoom was. Zou dat kunnen? Ik had 1 dag ook hoofdpijn, die ik normaal heb voor ik ongesteld wordt. En ik ben toch echt zwanger.