Wat vervelend dat je je zo down voelt . Helemaal begrijpelijk dat het een dubbelde klap was dat het niet meteen weer is gelukt. Wel heel fijn dat je cyclus zich zo snel herpakt en dat je ei zelfs al wat eerder lijkt te komen. Allemaal tekenen dat je lichaam hard haar best doet om snel weer een veilige omgeving voor jullie toekomstige wondertje te creëren. Ik hen goede hoop voor je dat het snel raak gaat zijn! Sterkte met alle emoties en succes met het vinden van je ei .
Hoi dames, Ik wil me graag aanmelden bij jullie, als dat mag! Mijn vriend en ik hebben besloten om voor een tweede te gaan en wonderlijk genoeg was het weer onze eerste ronde raak. Ons zoontje is net twee en daar hebben we ook het geluk gehad dat het direct raak was. Op 12-01 een positieve test en op 21-01 is het helaas mis gegaan. Was toen 5+1. Dat het me zoveel zou doen had ik echt niet verwacht. Merk dat ik er ondertussen nog steeds verdrietig onder ben, maar niks aan te doen helaas. Nu is het zo dat ik vandaag een knalpositieve ovulatietest heb, we mogen er dus weer voor gaan. Spannend!!!!
♡ NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 15 februari (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 1e ronde na ma 16 februari (5) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16, ronde 7 na MA ♡ kimberley92- 29 jaar- 2e kindje, ronde 3, MMM IUI-D met hormonen ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 na bbz ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje) 17 februari (1) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 7 na laatste mk 18 februari (6) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 2 na MK) ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 ♡ Limi99 - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 ♡ Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 92(7j+8m) ♡ Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) 19 februari (1) ♡ Dafino - 37 jaar - 5e kindje - 3e ronde 20 februari (1) ♡ Caithxxx - 32 jaar - 2 kindje - ronde 11 (onderzoeken) 21 februari (0) 22 februari (3) ♡ Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡ Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 25 23 februari (0) 24 februari (1) ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (1) ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na ma 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (1) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (20) Wachten op eisprong (16) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat jammer! Maar toch fijn om gelijk een teken te hebben dat het lichaam nog weet hoe het beginnetje moet. Nu de rest van de hordes nog. Het blijft me verbazen, als ik naar de kansen op een miskraam in de eerste weken. Ik kwam zelfs tegen dat het vóór de NOD al in 50% van de zwangere gevallen vroegtijdig fout gaat.
Dat is zeker fijn! Helpt ook wel weer mee aan het stukje verwerken/loslaten. Echt bizar he, de percentages. Hierom zeggen ze ook dat je eigenlijk pas de dag na je gemiste menstruatie moet testen, omdat het gewoon heel vaak misgaat. Als je dan niet test weet je het ook niet en lijkt het gewoon een menstruatie. Maarja, das makkelijker gezegd dan gedaan haha. Bij mijn zoon pas 2 dagen na nod getest, en vorige maand was ik al bijna begonnen met testen vanaf de eisprong.
Zeker, fijn dat ie er bijna weer is voor jou! Hier nog flink negatieve testen, maar verwacht m ook over een weekje ongeveer. Maar alleen al beginnen met testen geeft een mentale boost. We komen weer een beetje in de leuke en spannende fase. Vergeet je de domper van de vorige ronde weer een beetje
Wat verdrietig dat het mis is gegaan! Sterkte met de verwerking, het hakt er zeker in wanneer dat gebeurd. Zo te zien pakt je lichaam het heel snel weer op en is je cyclus heel vlot weer hersteld. Hopelijk is het snel weer raak en gezien eerdere pogingen is daar best een grote kans op
♡ NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 15 februari (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 1e ronde na ma 16 februari (5) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16, ronde 7 na MA ♡ kimberley92- 29 jaar- 2e kindje, ronde 3, MMM IUI-D met hormonen ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 na bbz ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje) 17 februari (1) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 7 na laatste mk 18 februari (6) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 2 na MK) ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 ♡ Limi99 - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 ♡ Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 92(7j+8m) ♡ Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) 19 februari (1) ♡ Dafino - 37 jaar - 5e kindje - 3e ronde 20 februari (1) ♡ Caithxxx - 32 jaar - 2 kindje - ronde 11 (onderzoeken) 21 februari (0) 22 februari (3) ♡ Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡ Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 25 23 februari (0) 24 februari (1) ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (1) ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na ma (ronde 13 totaal) 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (1) ♡ Redrose28 - 44 jaar - 8e kindje - ronde 11 Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (20) Wachten op eisprong (16) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Wat leuk dat je je ook komt aanmelden, welkom! En helemaal begrijpelijk dat je er even doorheen zat hoor. Zeker als je er veel mee bezig bent (door bijna vanaf de eisprong al te testen ), maar anders ook. Het blijft een verlies dat je moet verwerken. Wel heel fijn dat je lichaam zo snel weer herstelt! Zo te lezen zit het met de vruchtbaarheid in ieder geval goed . Veel plezier vanavond!
Het was gisteren de dag van mijn eisprong, en ik wilde nog één keertje seks. Maar mijn vriend kwam kreunend en steunend thuis van zijn werk en viel na het avondeten direct als een blok in slaap op de bank Ik heb er maar niet op aangedrongen. Maar aangezien mijn BBT vanochtend al een stijgende lijn liet zien, denk ik dat we onze kans goed genoeg hebben benut.
Hier vandaag weer bij de haptotereapeut geweest. Probeer het gevoel in mijn lichaam terug te krijgen en daar naar te luisteren ipv steeds over mijn grenzen heen te gaan. Voor het eerst probeerden we ook contact met mijn buik te maken en het was zo raar. Heel mijn handen werden zwaar op mijn onderbuik en had echt het gevoel dat het me kracht gaf om weer door te gaan. Voor sommige zal het stom klinken omdat we pas in ronde 3 zitten, maar er zijn nog maar een paar rietjes van de donor en hij doneert niet meer. Ik duim voor een mooie roze lijst!
Dankjewel! ❤️ Ik had 30 op 31 december mijn eisprong (werd er wakker van en was even goed ziek) en vanaf dat moment wist ik gewoon dat het raak was, daarom was ik zo vroeg met testen haha. Dankjewel, gister, vandaag en morgen is het éxtra gezellig in huis
Bijzondere sessie gehad dus!❤️ Of een ander het nou raar vindt of niet, gaat er om dat het voor jullie goed voelt!
Ik heb me eerder gemeld, maar misschien toch net te vroeg.. had ietsje meer tijd nodig. Probeer het nu echt bij te houden! Veel berichten, veel bekende gezichten helaas. Vandaag m'n HSG gehad. Tot aan de olie goed te doen.. die olie was echter echt hel... Die minuut leek een eeuwigheid.. vond het echt pittig. Nu wat krampen nog en bloedverlies. Morgen follikel meting/echo ivm vocht in niche. Daarna kijken we weer verder
Lief! Hoop ik ook, als het goed is dit weekend m'n eisprong. Morgen weet ik dat zeker. Hoop ook op een plakkertje ❤️
Ik was al benieuwd hoe mensen ineens wisten hoe een kaart eruit zag… maar das dus een kwestie van op de banner klikken Ik heb helemaal geen verstand van temperaturen. Nog nooit gedaan ook. En nu met een peuter die nog regelmatig wakker is ‘s nachts denk ik ook niet dat het heel nuttig is. Maar omdat ik uit de vorige ronde weet dat je het wilde proberen ben ik wel benieuwd hoe het je bevalt.
Fijn dat jullie er weer bij zijn @Veertje22 @Caithxxx ❤️ Welkom nieuwe dames! @Kimberley92 laat dit een goed voorteken zijn. Mijn duimen draaien meid. Snap heel goed dat je er zo instaat.