Dames die nu op 15/16 feb zitten qua NOD: hebben jullie dan allemaal standaard jullie eisprong op dag 14/15 ofzo dan? Allemaal zo keurig op de dag over 2 weken. Cyclus volgens het boekje? Bij mij wisselt het nog al maar meestal op dag 16/17... (soms 19) maar na mijn MK in december heb ik eigenlijk geen idee... Toen had natuurlijk eerst een week bloeden+stolsels+weefsel en nog hCG in mijn lijf.. en pas een eisprong op dag 21 geloof ik. Alsnog netjes vond ik. Maar wel later dan mijn gemiddelde van cd16. Ben benieuwd wat het deze ronde gaat doen. Ik hoop weer normaal dus op dag 16 ofzo!
bij mij klopt het altijd wel redelijk, al was ik afgelopen maand een paar dagen eerder. ook een korter cyclus als anders. Ik begin rond dag 8 met ovulatietesten.
Ik denk rond cd10.. altijd ruim op tijd, want je weet maar nooit he. Misschien heb je ineens een cyclus die bedenkt: goh laten we dat ei even eerder laten springen.
Hij is nu 2,5 maar sinds april ofzo al 7 ziekenhuis opnames gehad en al kleine 2 operaties. nu opnieuw nieuwe buisjes omdat hij bijna geen eigen intake heeft en zo hopen dat hij beter gaan eten en drinken. Maar ook al sinds augustus antibiotica, medicatie om zijn darmen aan t werk te houden en een puffer voor de peuter asthma. We gaan morgen naar een ander ziekenhuis met hem. Ze worden nu geplaatst in het Sophia in Rotterdam ipv in het Juliana kinderziekenhuis waar hij bekend is. Komt door de second opinion etc. zouden morgen ook onze eerste echte sessie bij de eetrevalidatie hebben met hem, maar ik vind dat de operatie voorgaat om alles zo optimaal mogelijk te hebben. hij weet nog niet dat hij morgen naar het ziekenhuis moet, hij zit nu op het kinderdagverblijf. Straks ga ik hem vertellen dat we morgen naar Ollie in het ziekenhuis gaan en dat hij nieuwe buisjes krijgt. Zelf weet hij echt al heel goed dat hij buisjes in zijn oren heeft. Ik vertel dat hij zalf krijgt op zijn handje en dat hij daar een prikje krijgt. Hij vind het ziekenhuis gelukkig niet spannend of vervelend na al deze maanden. Maar de eerste keer moest hij nadat de operatie klaar was opnieuw beademd worden door een spasme in zijn luchtpijp. En zoals heel veel kindjes wordt hij onrustig, boos en verdrietig wakker. Bij ziekenhuis opnames en operaties krijgt hij een klein cadeautje van ons. Dit keer een hotwheel om hem toch af te leiden na de operatie.
Tot nu toe wel, gelukkig. Het lijkt mij heel vervelend als er geen pijl op te trekken is. Ik zou gek worden. Sinds ik zo'n 4 maanden geleden ben begonnen met ovulatietests heb ik mijn LH-piek elke keer gevonden op CD 14. Maar de lengte van mijn cyclus wil nogal eens met een dag verschillen.
Ik heb mijn eisprong de laatste 2x op cd 19/20, en dan een korte lf van 11 dgn. Maar heb mijn ei daarvoor altijd op cd 16/17 gehad. Maar ga van 20 uit Dus duurt bij mij nu nog zo'n 2 weken Hopelijk is het ons nu deze maand ook een keer gegund.
Ach jeetje. Toch altijd zo sneu voor die kleintjes. Hoop dat het hem meevalt morgen, en dat hij snel opknapt..
Ja hopen wij ook, ben namelijk zelfs door al die opnames mijn baan en opleiding kwijtgeraakt… nu wel gelukkig nog het zelfde bedrijf maar wel een andere afdeling. soms hebben artsen echt niet door hoeveel stress en zorgen t met zich meebrengt.
♡ NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (3) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16, ronde 7 na MA ♡ kimberley92- 29 jaar- 2e kindje, ronde 3, MMM IUI-D met hormonen ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde 17 februari (1) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 7 na laatste mk 18 februari (2) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 2 na MK) ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 19 februari (0) 20 februari (0) 21 februari (0) 22 februari (0) 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (0) 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (0) Onbekend (1) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (2 miskramen en PCOS) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (7) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
♡ NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (3) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16, ronde 7 na MA ♡ kimberley92- 29 jaar- 2e kindje, ronde 3, MMM IUI-D met hormonen ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde 17 februari (1) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 7 na laatste mk 18 februari (3) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 2 na MK) ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 ♡ Limi99 - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde 19 februari (0) 20 februari (0) 21 februari (0) 22 februari (0) 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (0) 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (0) Onbekend (1) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (2 miskramen en PCOS) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (8) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hoi lieve meiden, Ik meld me hierbij ook aan voor deze nieuwe lijst. Vanavond ongesteld geworden. Ik ga met goede moed deze nieuwe ronde in en hoop dat het voor ons allemaal raak mag zijn. Doen jullie allemaal aan tempen en/of ovulatietesten? Ik temp nu twee maanden en ga vanaf deze cyclus ook ovulatietesten gebruiken. Ben benieuwd! Heel veel succes met het vinden van en/of wachten op jullie ei!
Hi meiden, nou mijn menstruatie is gisteravond eindelijk doorgebroken! Gek om te zeggen maar blij dat ik nu doorkan. Die gekke hoge tempen gaven mij ook geen rust, terwijl ik maar negatief bleef testen. Op een gegeven moment weet je dat het niet raak is (want je bent "al" 14dpo) maar ergens houd je hoop Terwijl mijn verstand echt wel weet na 6 jaar zwanger worden dat ik allang positief had moeten testen als ik zwanger zou zijn. Dus we gaan door Wel super duizelig en opgeblazen vandaag. Maar gelukkig heeft mijn vriend papadag en ik een vrij rustig dagje..
Hoi hoi! Welkom hier. Ja ik temp en ik doe ovulatiesten, al een aantal jaar haha! Dus als je vragen hebt, let me know
Hoi dames! Ik kom mij ook alvast melden bij jullie, vandaag 11dpo en wederom een negatieve test. Eerder testte ik op 10 dpo echt al niet te missen positief, dus echt geen hoop meer voor deze ronde. Maandag verwacht ik m'n menstruatie en zal dan ook m'n nieuwe nod berekenen en mij aan de lijst toevoegen. De gyn stelde voor deze maand een cyclus te monitoren omdat het een jaar duurde voor ik zwanger was en toen een ma. Helaas al 35 jaar dus de tijd begint te tikken voor m'n gevoel. Op CD 12 doen ze een echo. Hoeveel echo's zijn gebruikelijk bij het monitoren? Ik vond ons vorige lijstje erg gezellig en helaas weer een hoop dezelfde meiden. We maken er weer een gezellige maand van en hopelijk een knalrode lijst! @Kimberley92 succes met de kleine man in het ziekenhuis vandaag!