Ja idd haha. We hebben deze maand om de dag aangehouden, dus wat dat betreft zitten we wel safe met vanavond nog een keertje Mocht ie sneller komen ligt er al wat klaar van eerder
Zijn er al dames die symptomen (denken te) hebben? ik heb weer zo’n gevoel van: zal het? Maar vind het ook spannend om dat uit te spreken. Morgen ga ik mijn eerste testje wagen… te vroeg, maar kan me niet beheersen Ik heb weer last van bloedneuzen, vreselijk koud, sinds gisteren zere borsten en heb een overschot aan kwijl in mijn mond
Jammergenoeg vanmorgen een daling in temperatuur. Het is dan wel ‘pas’ 8 DPO, maar vorige cyclus had ik een LF van 11 dagen. Voorheen (voor de missed abortion) was dat altijd 12 of 13.. Ben dus bang dat dit een voorteken is van ms..
Hier 3 DPO en m'n borsten doen al zeer.. kan je echt zo snel last hebben van progesteron stijging? iedere ronde verbaas ik me weer of de nieuwe fratsen
Blijft een welles-nietes denk ik haha. Sommigen zeggen dat het absoluut niet kan. Toch ben ik van mening van wel. Vorige maand had ik vanaf de eisprong al het gevoel dat het raak was met alle symptomen die vrij snel volgenden. Mocht ik in de komende dagen (hopelijk) weer positief testen, dan weet ik dus zeker van wel. haha
Ja ingewikkeld. Ik weet wel dat ik heel gevoelig ben voor alles, merk dingen vrij snel in m'n lijf. Spannend bij jou ook!! Ik hoop met je mee
Ik had vanmorgen even het gevoel ongesteld te worden. Behoorlijke krampen! Nu al een poosje niets. We gaan het zien! Ik zie het eerder als een dalende curve.
Nou precies dit!! Hier nu 5 dpo en ik denk sinds gister echt “Wat is dit?!” Hoezo zoveel gekke klachten. Dat kan nog helemaal niet Zo ontzettend zuur dat je lichaam je zo voor de gek in houden
Hier wel symptomen die ik eerder niet heb gehad. Gister ineens duizelig en vanochtend weer en ik voel de warmte echt uit mij stralen. En er is hier 1 symptoom aanwezig wat ik nog niet ga vertellen voordat iedereen mij voorgek verklaard
Ja dat idd! En geen maand is hier hetzelfde qua klachten, bij jou? Dat maakt de mindfuck nog groter..