Oké, ik heb voor mezelf een plan waar ik mij aan ga houden Ik heb deze ronde geen nieuwe testen gekocht. Ook niet met het idee dat we er deze ronde niet echt voor zouden gaan. Maarrr nog genoeg testen in huis om een goed plan op te stellen Ik test dus 7, 9, 11 en 13 dpo. Dan weet ik voor mijn vakantie precies of het gelukt is of niet. En zijn daarna ook de testen op dus kan ik volgende ronde een nieuwe lading bestellen Vandaag 5 dpo dus nog even geduld. Mijn hoofd vliegt van zal het gelukt zijn, naar het kan niet gelukt zijn en alles daar tussen. Vanavond ineens weer hartkloppingen. Die had ik zondag ook en toen was ik 1 dpo Dus wat dat nou betekent…
♡ NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 14 februari (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 1e ronde na ma 15 februari (2) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16, ronde 7 na MA ♡ kimberley92- 29 jaar- 2e kindje, ronde 3, MMM IUI-D met hormonen 16 februari (2) ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 na bbz 17 februari (0) 18 februari (6) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 2 na MK) ♡ Limi99 - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 ♡ Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 ♡ Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) ♡ Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 92(7j+8m) 19 februari (2) ♡ Dafino - 37 jaar - 5e kindje - 3e ronde ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje) 20 februari (3) ♡ Caithxxx - 32 jaar - 2 kindje - ronde 11 (onderzoeken) ♡ Groenebomen - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4mmm ♡ smiley23 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 februari (0) 22 februari (3) ♡ Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡ Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 25 23 februari (0) 24 februari (1) ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (1) ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na ma (ronde 13 totaal) 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (21) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (18) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Sorry, had niet de meest recente versie. Volgens mij kwam m'n ei deze keer ietsje vroeger, maar weet het niet helemaal zeker. Maar goed, durf mezelf nu wel op het wachtbankje te zetten. Laat het grote wachten maar beginnen!
Geen idee of jullie wat zien, maar ik meen een ieniemie streepje te zien! (Of ik wil het gewoon zo graag) Foto maken daarintegen is haast onmogelijk. Action test
@Kimberley92, wat de andere dames ook zeggen. Vaak is de tweede urine beter. Mits je niet drinkt. Spannend hoor.
Ja bij mij helpt het turen ook niet om mijn testdrang te weerstaan... maak het mezelf extra moeilijk. Probeer mezelf dan te herinneren "je word diep ongelukkig van testen en turen bij jezelf"... maar ik vind het wel leuk om te doen! Hahah wat een doordacht plan! Maar eigenlijk heb ik dit ook wel hoor. Alleen is bij mij het plan om pas bij 11dpo te testen. TENZIJ mijn temp signalen geeft op 10dpo ofzo. En wss test ik dan ook wel met 12dpo als ik niks zie.. Als ik daarna niks zie dan geloof ik er vaak niet meer in en stop ik met testen en wacht ik vaak mijn ongi af...