♡ NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (3) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16, ronde 7 na MA ♡ kimberley92- 29 jaar- 2e kindje, ronde 3, MMM IUI-D met hormonen ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 na bbz 17 februari (1) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 7 na laatste mk 18 februari (3) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 2 na MK) ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 ♡ Limi99 - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde 19 februari (0) 20 februari (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma 21 februari (0) 22 februari (0) 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (0) 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (0) Onbekend (1) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (2 miskramen en PCOS) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (10) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Joee, ik ben ook van de partij! Ben eindelijk van dat wachtbankje af. Wat een torture was dat Alle dames succes deze ronde. We can do it! Pink February
Ja tell me about it! Ik had dagenlang hoge temp, witte testen tussen 10-14dpo. Was blij toen m’n temp zakte en ongi doorbrak uiteindelijk. Die onzekerheid is gewoon t ergste! Welkom hier!
♡ NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (3) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16, ronde 7 na MA ♡ kimberley92- 29 jaar- 2e kindje, ronde 3, MMM IUI-D met hormonen ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 na bbz 17 februari (1) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 7 na laatste mk 18 februari (3) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 2 na MK) ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 ♡ Limi99 - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde 19 februari (0) 20 februari (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma ♡ Caithxxx - 32 jaar - 2 kindje - ronde 11 (onderzoeken) 21 februari (0) 22 februari (0) 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (0) 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (0) Onbekend (1) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (2 miskramen en PCOS) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (10) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren) [/QUOTE]
Ik kom me hier vast melden.. vandaag op rood na een hele hoopvolle ronde. Ik ben 32 jaar, zitten nu in ronde 11 voor 1e kindje samen. Morgen mag ik bellen voor een afspraak voor een HSG. Als dat klaar is, dan is de onderzoeksfase ook klaar en komt er een plan van aanpak. Ik heb helaas een niche die innesteling/bevruchting in de weg lijkt te staan. Zit nu nog bij een streekziekenhuis.
Ik ga nu ff een paar dagen offline. Ff lief zijn voor mezelf.. over een paar dagen lees ik alles bij en zal ik reageren ❤️
Hahaha hier t zelfde. Man positief maar bij blijft ook die test spierwit. Ik denk dat m'n lichaam iets tegen roze heeft.... Misschien stap ik over op de blauwe testen
Nou. Dit is dus echt niet mijn dag. Pan kokend water over me heen gekregen. De blaren staan ervan op mijn bovenbeen, en het blijft pijn doen. Vrijwel alles zit me tegen vandaag Hopelijk trekt het snel weg.
♡ NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (3) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16, ronde 7 na MA ♡ kimberley92- 29 jaar- 2e kindje, ronde 3, MMM IUI-D met hormonen ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 na bbz 17 februari (1) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 7 na laatste mk 18 februari (3) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 2 na MK) ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 ♡ Limi99 - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde 19 februari (0) 20 februari (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma ♡ Caithxxx - 32 jaar - 2 kindje - ronde 11 (onderzoeken) 21 februari (0) 22 februari (1) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (0) 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (0) Onbekend (1) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (2 miskramen en PCOS) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (11) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hallo dames! Ik kom er ook bij. Spotting is begonnen, ik wacht even tot t doorzet. Ik denk morgen of overmorgen. Ronde 10!!! En hoe leuk, nod op 22-02-2022. Allemaal 2'en. Ik heb gister met mn man een gesprek gehad, over de volgende stappen. Mocht het na een paar maanden nog steeds niet gelukt zijn. Moeilijk hoor... maar we hebben besloten om geen hulp in te schakelen. We hebben 2 prachtige gezonde meiden. Zo dankbaar. Een 3e willen we heel graag. Maar zodra we hulp gaan krijgen, zal dat eerder voor onrust zorgen dan voor rust. Voor ons. We proberen t gewoon. Blijven zo verder gaan. Als t ons gegund is, dan komt de 3e zeker! Ik hoop dat iedereen snel 2 streepjes mag zien!!
Zou dat het zijn Voel me vandaag wel iets beter dan gister, toen dacht ik echt als dit geen Corona is dan weet ik t ook niet meer.
Ohhhjee pas je wel op dat ze niet gaan ontsteken als het grote blaren zijn?! hopelijk toch nog een oké dag gehad!
Hahaha mijn man heeft ook corona en ik weer een hoop negatieve testen.. Ik werd bijna net zo onzeker van die testen als van zwangerschapstesten pfoeee.
♡ NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 februari (3) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16, ronde 7 na MA ♡ kimberley92- 29 jaar- 2e kindje, ronde 3, MMM IUI-D met hormonen ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 na bbz 17 februari (1) ♡ Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 7 na laatste mk 18 februari (4) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 2 na MK) ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 ♡ Limi99 - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 92(7j+8m) 19 februari (0) 20 februari (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 2e ronde na ma ♡ Caithxxx - 32 jaar - 2 kindje - ronde 11 (onderzoeken) 21 februari (0) 22 februari (1) Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (0) 26 februari (0) 27 februari (0) 28 februari (0) Onbekend (1) ♡ Nikki25 - 26 jaar - 1e kindje - ronde ? (2 miskramen en PCOS) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (12) Wachten op eisprong (12) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Hoi dames, Ik meld mij hier ook. Vandaag was 11dpo, of nod. (Lf van 11 dagen) Vanmorgen roze geveegd, dus einde ronde. Bekende namen zie ik helaas. We gaan gewoon door. Succes allemaal! Ik hoop dat iedereen gauw haar ei vindt en door kan.
De lijst raakt alweer goed gevuld. Gezellig! Maar ook wel weer jammer natuurlijk. We hadden nu natuurlijk met alle liefde misselijk boven de pot willen hangen met een kleine in de buik Maar toch heel fijn om hier lief en leed met elkaar te kunnen delen.
ik denk dat ik vandaag ga beginnen met ovulatietesten, ik zit vandaag op dag 9. morgen afspraak bij de gynaecologe, ben benieuwd of alles oké is hier binnen .