Ja hoor, die van vandaag zet ik nog op discarded denk ik, voel me niet anders ofzo hahaha gisteren wel iets later naar bed gegaan en borrel gehad misschien daarom zo hoog.
Hi dames, Ik heb een klein vraagje voor degene die ovitrelle/pregnyl gebruiken, hebben jullie ook last van misselijkheid tegen het einde van je triggershot? Dus 10-14 dagen erna? Ik ben vandaag 10 dagen na ovitrelle en sinds vandaag echt enorm misselijk en vanmiddag liepen we langs de Mac Donalds en kon ik die geur gewoon niet verdragen heel m’n maag draaide om goed om te weten dat ik er eerder geen last van heb gehad de afgelopen 9 dagen, ik had trouwens 2 eitjes
Haha, even een weekendje weg geweest en meteen mega veel berichten. Ik lees morgen op mijn gemak even bij
Ik ben een beetje in de war op hoeveel dpo ik zit merk ik. Morgenochtend het moment van de waarheid, is er oploop. Fingers crossed.
Ja dat wel. Dus het blijft nog even spannend… Temp je dan evengoed altijd op het zelfde tijdstip ondanks dat je eruit moet ‘s nachts? Hier is het zo verschillend. De ene keer is het alleen een speen, de volgende zijn we 2 uur verder voor hij weer slaapt. En dan nog alles daar tussenin De man krijgt alweer praatjes, hoewel zijn stem nu klinkt als het bandje van een 0900-lijn. Gelukkig niet blijvend. Hoop ik voor hem en ook voor mezelf trouwens, niet heel mannelijk (Het waren zijn keelamandelen, maar helaas wel met wat complicaties)
Hier een negatieve test op 13 dpo dus vandaag of morgen zal de ongesteldheid beginnen. Hup naar de volgende icsi, ben benieuwd wanneer die kan beginnen.
Helaas hier geen oploop. Had er zo'n goed gevoel over. Tuurstreepje is 2 dagen geleden en nu niet eens een tuurstreepje te zien. Enorm balen.
Goedemorgen dames, Hier inmiddels 9 dpo maar begin nu al last te krijgen van menstruatiekrampjes … zo gek weer dit omdat het weer zo vroeg is… ik heb het niet eerder zo vroeg meegemaakt… plus vannacht heel slecht geslapen en bizar gedroomd… mijn gevoel zegt steeds meer n nee terwijl dit eigenlijk niet eens te zeggen valt zo vroeg…