♡ NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 14 februari (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 1e ronde na ma 15 februari (2) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16, ronde 7 na MA ♡ kimberley92- 29 jaar- 2e kindje, ronde 3, MMM IUI-D met hormonen 16 februari (2) ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 na bbz 17 februari (1) ♡ tientje8620 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2, na ronde 1 mk 18 februari (6) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 2 na MK) ♡ Limi99 - 22 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 ♡ Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 ♡ Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) ♡ Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 92(7j+8m) 19 februari (2) ♡ Dafino - 37 jaar - 5e kindje - 3e ronde ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje) ♡ Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - 2e ronde 20 februari (3) ♡ Caithxxx - 32 jaar - 2 kindje - ronde 11 (onderzoeken) ♡ Groenebomen - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4mmm ♡ smiley23 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 februari (0) 22 februari (3) ♡ Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡ Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 25 23 februari (0) 24 februari (1) ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 februari (2) ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na ma (ronde 13 totaal) ♡ Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 na bbz 26 februari (0) Maartjex - 27 jaar - ronde 2 (1e ronde MA na 8 weken) 27 februari (0) 28 februari (0) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (23) Wachten op eisprong (3) Wachtbankje (20) Zwanger (0) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Goede morgen! Dames op rood, zo jammer dat t niet gelukt is! Ik ga heel hard duimen dat t de volgende ronde wel raak zal zijn! Hier weer een mooie temperatuur. Ik voelde me gister al beter en had geen koorts meer vanaf de middag. Nog steeds geen koorts. Yeey. Ik heb normaal gesproken een lf van 10 dagen. Een enkele x 11 dagen. Ik heb nog niet getest. Maar ik wil morgen toch wel testen. Wanneer ik ongesteld moet worden, begint t met spotting 1a2 dagen van te voren. Pfff ik weet t niet. Morgen ben ik 8dpo. 2 dagen voor nod. Aan de ene kant vind ik dat nog vroeg. Maar aan de andere kant, wil ik toch wel graag testen. Wat een dilemma.
Hi dames, Na twijfelen of ik vandaag op 10 dpo zou testen of niet heb ik het toch maar gelaten voor vandaag, ik heb nog steeds wel last van mijn borsten… nu 12 dagen na de ovitrelle.. Ik wil kijken of het mij lukt te wachten tot op zijn vroegst vrijdag dan ben ik 13 dpo en 15 dagen na de ovitrelle en weet ik zeker dat als er iets staat op de test het van mijzelf is..
Vandaag weer een betere oploop. Durf er nu wel in te geloven. Nu alleen nog hopen dat het blijft zitten❤️
Dat wel/niet testen wordt ook zo beïnvloed door een forum wanneer andere dames allemaal wel testen… vooral doen wat voor jou goed voelt❤️
Temp weer terug bij start. Ik snap er niets meer van Ovutest digitaal knippert/geeft nog steeds hoog aan, dipstick negatief.
Voor jou ook, vooral doen wat goed voelt. Als je inderdaad blijft twijfelen gewoon nog even wachten. Dan weet je het zeker. Ik duim in ieder geval voor mooi nieuws❤️
Wat fijn dat je geen koorts hebt gekregen! En helemaal begrijpelijk je dilemma hoor. Als ik jou was zou ik op 9 dpo testen, dan heb je meestal wel lang genoeg gehad voor een innesteling en misschien kan je dan al het eerste beetje hcg op de test zien. Ik ga voor je duimen!
Begrijpelijk dat je dan nog even wacht. Hopelijk lukt het je om nog even te wachten en heb je daarna een knaltest!
Vandaag 10 DPO en een Action en Early Predictor gedaan. Action is al iets duidelijker dan gisteren maar nog steeds vaag. Op de Predictor zie ik wel een lijntje . Nu hopen op een mooie oploop.
Dank je wel ik zie ze ook maar helaas nu 2 dagen voor nod nog steeds geen duidelijkheid… ik wacht netjes….
Een lijntje? Dat is een hartstikke mooie streep!!! Wat fijn! ❤️ Inderdaad bizar dat verschil tussen de predictor en action. Hopelijk lopen ze op tot een knalstreep!