Hallo, Ik ben nieuw hier, Ik vraag mij af hoe ik mijn dpo kan berekenen? Wie kan mij dit uitleggen☺️ Liefs
Nee hoor dat wil ik niet horen Ik ga voor @Zusje90 haar verklaring! Het is rete besmettelijk, omikron is er niets bij
Welkom Gebruik je ovulatietesten om je eisprong te bepalen? In dat geval springt het ei in de 24-48 uur na de positieve test. Daarna is het 1 dpo. Dus stel: op maandag heb je een positieve test, dan is uiterlijk donderdag 1 dpo. Stel je hebt in de ochtend vroeg al een positieve test dan kun je woensdag als 1dpo rekenen.
Nee ik heb geen ovulatie testen gebruikt, heb 4 feb een terugplaatsing gehad,misschien is het dan anders met berekenen?
Oeh eerlijk gezegd ben ik niet thuis in hoe het allemaal werkt met terugplaatsingen. Maar er zijn er wel een aantal in deze groep die je daar over kunnen informeren
Ik zie niets geks Je eisprong was er op tijd bij, en bij de meeste vrouwen duurt de lutuale fase 12 tot 14 dagen. Dus wat dat betreft zit je goed. Ik denk overigens dat je vandaag op 12 DPO zit. Bij de meeste vrouwen springt het eitje pas 1 tot 1,5 dag na een positieve ovulatietest.
Ik denk zelf dat de gehele situatie waarin we al sinds 2020 leven, ervoor heeft gezorgd dat de kinderwens bij velen meer is gaan leven. En dat steekt elkaar inderdaad aan. Mijn vriend en ik hadden in 2020 graag een reis door Japan willen maken. Dat stond nog boven onze kinderwens. Maar helaas... Dit ging dus niet door. Uiteindelijk hebben we besloten om onze kinderwens niet langer vooruit te schuiven. Desondanks hopen we deze zomer alsnog naar Japan kunnen, maar Japan staat op dit moment nog geen toerisme toe Met een kindje is het niet onmogelijk, maar heel praktisch is het ook niet.
Dames, Net zolang gewacht tot de predictor early binnen was. En kijk dit.... hoop dat jullie hem ook zien en dat upload niet helemaal verpest word. 1 met hulsel en 1 gesloopt want met hulsel kreeg moeilijk op de foto.
Ik zie wel wat hoor. Volgens mij mag je alleen de predictor niet openmaken las ik elders maar zie m gelukkig ook met omhulsel!
Op de eerste zie ik hem het duidelijkst! Dat is zeker een lijntje. Ik denk dat als ik gister een Predictor had gedaan dat mijn lijntje dan ook zoiets was geweest en dat klopt wel omdat jouw NOD 1 dag na die van mij is. Nu hopen op een mooie oploop. Voorzichtig gefeliciteerd .
Ik heb goede hoop, net als iedere maand gister felle steken, nu voel ik me wat weeïg. Niet echt misselijk maar ook niet niks.
Nee klopt weet ik, zag streepje al met hulsel maar door dat schermpje kreeg ik hem steeds niet heel scherp op de foto. Morgen weer een nieuwe poging had direct 3 gekocht haha
Bij deze heb ik hem iets donkerder gemaakt, toen die nog heel was haha.. Sorry alvast voor te veel spam.