Kon m'n geduld niet langer bedwingen, dag 11 na tp 3 daagse cryo. Nu tot zaterdag wachten tot ik weer ga testen Bekijk bijlage 716522
Ik heb eerlijk gezegd geen idee , weet niet of dit dan een slechte betekenis is,dat het een tuur streepje is of dat het nog moet gaan knallen.. maar werd gek van de onzekerheid, maar nu nog erger
Ik bedoel meer of 11 dagen na een 3 daagse cryo of dat dan vergelijkbaar is met een embryo 14 dagen na de ovulatie in een natuurlijke cyclus? Ik heb geen verstand van tp’s
Dat begreep ik uit je vraagstelling, alleen weet ik het zelf niet.. Vraag me wel alleen af of de streep niet te licht is voor een terugplaatsing van 11 dagen geleden..
Oh lieverd wat een mooie streep .Ben echt zo blij voor je ❤❤ ik feliciteer je ook dat is echt een mooie streep voor 9 dpo
Arghh ik heb advies nodig... Ik had net een beetje helder bloedverlies. Ik zou donderdag mogen testen (dag 14). Ik voel me nu super onzeker en ben geneigd nog naar de supermarkt te racen om een test te kopen en die vanavond nog te doen. Wat zouden jullie doen?
Ja voor een embryo van 14dpo is het wat licht denk ik…. Ziet er meer uit als 9/10dpo ofzo. Wanneer ga je weer testen? Als het maar goed op loopt denk ik?
Oh jeetje wat lastig.. kan nog zoveel betekenen! Misschien toch al een vroeg begin van je menstruatie of nog een innesteling. Misschien nog even morgen aankijken (als je dat aan kunt) om te zien of het erger wordt? En anders sowieso testen!
Ik ga zaterdag weer testen, mag eigenlijk vrijdag,maar wacht dan nog maar een dag voor de zekerheid..
Ik zie hem! Ook ik heb geen verstand van terugplaatsingen, maar hoop wel voor je dat deze test mooi gaat oplopen❤️
Ik heb trouwens vandaag ook getest..zo wit als wat Nog steeds geen teken van ms. Wel weer vanmorgen/ vroege middag wat bruinverlies gehad en daarna niets.