Hier de volgende klachten: moeilijke ontlasting, buikpijn bij hoesten/niezen/lachen en ook tijdens omdraaien in bed, s nachts continue wakker worden, urineverlies waar ik totaal geen controle over heb.
Temp nog niet gestegen, ovutest knalt nog steeds als een batsignal van de test af. Helaas wel flinke last van mn blaas dus geen idee of we dit ei überhaupt kunnen benutten nu hij er is Helemaal bagger
Ik moet zo weg om 11.30. Ik heb nog niks gedronken... dus ik hoop dat de urine van 11u wel geconcentreerd genoeg is. Sensitest extra vroeg dipstick denk ik.
Ik moet zo weg om 11.30. Ik heb nog niks gedronken... dus ik hoop dat de urine van 11u wel geconcentreerd genoeg is. Sensitest extra vroeg dipstick denk ik.
Ik zou wachten tot morgen. Als je nu zwanger bent, ben je dat morgenochtend ook nog en met ochtendurine heb je meer kans op een fatsoenlijk streepje op 10dpo
Ja dat ben dus ook aan t denken. En dan stop ik gewoon met drinken rond 15u vandaag. Gister had ik om 17u nog gedronken en urine was heel licht.
Ik zou morgen testen @Kiekieboe , juist omdat je nog wel vroeg bent. @Wishfull123 haha heerlijk! Duimen dat het weer een goed teken is idd! @prullenbak knuffel! Logisch dat je het jezelf gunt! Ik ga duimen voor je dat het gauw raak is.
Hier heel onrustig geslapen. Dochterlief had vannacht gespuugd, arm kind. Nu weer fit, dus denk dat eten verkeerd is gevallen oid. Zelf nu al paar dagen wat weeïg/misselijk en duizelig. Heb een humeur van hier tot Tokyo verder geen pijnlijke borsten meer, wel aders (maarja die zitten er op zich altijd, vergeet altijd hoe ze er normaal uitzien). Soms wat krampen, maar niet heel aanwezig. Droge ogen.. niks smaakt me meer . Kan allemaal pms zijn sommige dingen kunnen ook het weer zijn maar das ook omdat ik niet durf te hopen terwijl ik me wel verder goed voel.
Inderdaad beter om dan morgen te testen, meer kans omdat je dan ook wat verder bent. Je hoeft niet al om 3 uur te stoppen met drinken hoor als je morgenochtend test. Als je maar geen liters drinkt in de avond. Buikpijn en urineverlies kunnen ook wel passen bij een blaasontsteking. Natuurlijk is de andere optie een stuk aantrekkelijker, maar stel dat je toch niet zwanger bent is het misschien wel goed dat nog te laten checken.
Allemaal klachten die heel veel kunnen betekenen of juist helemaal niks Echt misdadig dat t zo op elkaar lijkt het. Toch hopen dat t toch echt door hcg komt
Precies.. het enige wat ik dan wel hoopvol vindt is dat deze klachten zijn begonnen nadat de pijn in m'n borsten afnamen. Maarja het zegt idd nog steeds niks. Gelukkig is het bijna zondag
Hier ochtend nr 2 met een veegje bruin bloed.. Gisterenochtend licht roze 1veegje en de rest van de dag niets.. Verder ale 2dagen last van onderbuik met af en toe steekjes die in bovenbeen doorstralen , misselijk , hoofdpijn en lage rugpijn..
Ik mag op rood, sluizen zijn vanmorgen open gegaan helaas! Succes voor gene die nog op wachtbankje zitten! En gefeliciteerd voor dames met een prachtige test!
♡ NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 14 februari (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 1e ronde na ma 15 februari (2) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16, ronde 7 na MA ♡ kimberley92- 29 jaar- 2e kindje, ronde 3, MMM IUI-D met hormonen 16 februari (2) ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 na bbz 17 februari (1) ♡ tientje8620 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2, na ronde 1 mk 18 februari (6) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 2 na MK) ♡ Limi99 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 ♡ Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 ♡ Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) ♡ Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 92(7j+8m) 19 februari (2) ♡ Dafino - 37 jaar - 5e kindje - 3e ronde ♡ Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - 2e ronde 20 februari (3) ♡ Caithxxx - 32 jaar - 2 kindje - ronde 11 (onderzoeken) ♡ Groenebomen - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4mmm ♡ smiley23 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 februari (1) ♡ Laartje93 -29jaar -2e kindje -ronde 6 ( ronde 1 letrozole owv pcos) 22 februari (3) ♡ Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡ Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 25 23 februari (0) 24 februari (1) ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 ♡ Nurazvita - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 sinds start voortraject MMM 25 februari (2) ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na ma (ronde 13 totaal) ♡ Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 na bbz 26 februari (2) Maartjex - 27 jaar - ronde 2 (1e ronde MA na 8 weken) Chuppie - 41 jaar - 5e kindje - ronde 2 na pauze 27 februari (0) 28 februari (0) Onbekend (1) ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (25) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (19) Zwanger (3) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat voor niche heb je als ik vragen mag? Bij mij zeiden ze dat ze het vermoeden hebben dat het niet lukt door de niche. Maar met de hysteroscopie zeiden ze dat ie heel breed is en dat het dus geen belemmering hoeft te zijn, maar ze nemen het dus niet mee in de berekening en ze onderzoeken het bij mij verder niet.
WOW wat zijn er weer een hoop zwangeren bijgekomen. Gefeliciteerd allemaal. Hier pas 6 dpo dus nog geen testdrang. Gisteren bloedgeprikt en de uitslagen waren al bekend. Ik moest proegestron prikken en deze was op 5 dpo dus 41.7. Volgens mij is dat heel netjes. Goede eisprong dus. Ik kan niet wachten tot ze de eileiders doorspuiten. Ik denk dat dat de oplossing is voor ons. Weinig hoop op mijn NOD van 25-2