Dank je wel! Mijn lf is 10 dagen. Dus vandaag nod. Maar er wordt meestal uitgegaan van 14 dagen. Daarom blijf ik tot minstens 14dpo testen.
Wat een lief berichtje zeg, ik ben veel te emotioneel incontinent voor dit soort aardige dingen hoor ❤❤
Hopelijk ben je niet al te beroerd van de kuur zometeen! Fijn dat je dat kan afstrepen en dan volgende ronde knal roze afsluiten
Wauw prachtige oploop! Ja ik vind elke test die ik doe weer spannend.. wanneer en hoe ver was je met de miskraam? ik ben vandaag 3+5
Wat ik ook nog heb is veel witte afscheiding. En echt wit. Dit heb ik ook nooit zo voor mijn nod Maar ik wacht in ieder geval tot vrijdag of er bloed komt.......
Ik ben met de miskraam met exact 7 weken gaan bloeden. Ik had toen nog geen echo gehad. Maar die middag kon ik gelijk terecht en daar was het vruchtzakje leeg. Er is dus wel ooit is begonnen met groeien maar volgens de VK is het heel vroeg misgegaan. Dus ik ben blij als ik voorbij die 7 weken ben en hopelijk dan wel een goede echo.
Haaaa jaaa gelukkig wel! Die van gister was een beetje gelijk gebleven namelijk. He maar ga jij morgen nou testen? Dan ben je 9dpo? Nog klachten? @MamaAlice030 jaaaaaaa eindelijk! Jeetje, nou, dit ei mag nu wel even flink zn best doen om het goed te maken!!!
Ik maak me een beetje zorgen, heb een heel klein beetje bloed, net nog weer een test gedaan, maar nog geen oploop .. Maandag maar weer een test doen, en anders ga ik weer vragen of ik weer mag bloedprikken, De onderste test is van gisteren
Ik zou rekening houden met een biochemische zwangerschap Op 17dpo een hcg van 24 hebben is niet ideaal , maar als je vandaag ineens knaltest zou hebben zou het nog een trage start kunnen zijn die daarna wel goed gaat omdat hcg goed oploopt maar ik zie geen oploop én al beetje bloedverlies... ik denk dat je snel ongesteld gaat worden. Ik hoop dat je lichaam dit zelf goed op gaat lossen Gebruik je nog iets van utrogestan?want dat kan de zwangerschap in stand houden en kan de opschoning niet doorzetten
Ik gebruik helemaal geen medicatie verder. Was niet nodig zeiden ze in het UMCG , dit was voordat ik de terugplaatsing kreeg.
Ah cryo in natuurlijk cyclus, nee dan hoeft t idd niet scheelt weer extra hormonen. Je kan alleen maar afwachten vrees ik. Ik duim wel voor je!
Balen! Hoe bevalt de letrozol? Ik heb clomid en daar geen bijwerkingen van verder, maar de gyn zei dat letrozol nog minder klachten geeft.