O meen je! Dat is rot zeg. Heb je eerder jezelf al geprikt? Succes! Ik heb bij de tweede pregnyl gespoten en nu heb ik ovitrelle. Eerste keer spuiten vond ik doodeng maar wel een gigantische overwinning.
Aah, ja ik gun gewoon heel veel mensen een positieve test, gun t iedereen hoor maar je bouwt nou eenmaal met mensen een band op hier als je maand na maand in dezelfde nod groepjes zit. Ik hoop elke dag weer dat er iemand een streepje heeft. Dus volg de nod groepjes met bekende nog wel! Hier gelukkig alles goed met de kleine man. Voel hem goed bewegen! Lief dat je t vraagt.
Ja mn eerste ronde heb ik geen follikelmetingen kunnen doen testte positief de dag dat ik moest gaan.. dus was een beetje een verloren ronde.. heb ni wel voor het eerst in 8maand mijn ongesteldheid.. toch al goed denk ik dan .. spuiten zetten doe ik elke dag haha alleen niet bij mezelf.. maar dat moet ik ook niet doen, moet de pregnyl elke meting meenemen en de gyn zet de spuit wanneer ik deze moet krijgen
Dat is wel fijn! Ongesteld worden uit jezelf dat is fijn! Ja bij een ander is t toch anders haha. Maar fijn dat de gyn het doet. Ik heb t thuis in de koelkast. Tussen de kaas en de boter
Dit had ik ook gigantisch van de Clomid. Daarna gelijk na 1 ronde Puregon gaan spuiten. Nu voor een tweede wilde ze mij Letrozol geven, maar heb gezegd dat ik gelijk wilde prikken. Nu 3 rondes Ovaleap gehad maar mijn astma werd erger. Nu weer puregon
♡ NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 14 februari (1) ♡ Love2Live - 39 jaar - 5e kindje - 1e ronde na ma 15 februari (2) ♡ Prullenbak - 2e kindje - ronde 16, ronde 7 na MA ♡ kimberley92- 29 jaar- 2e kindje, ronde 3, MMM IUI-D met hormonen 16 februari (2) ♡ Minkx - 31 jaar - 1e kindje - 3e ronde ♡ JEKplus1 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 na bbz 17 februari (1) ♡ tientje8620 - 35 jaar - 2e kindje - ronde 2, na ronde 1 mk 18 februari (5) ♡ Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 (ronde 2 na MK) ♡ Limi99 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 ♡ Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 10 ♡ Brittmuffin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 (ronde 1 na mk) ♡ Bambi947 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 ♡ Lialin - 42 jaar - 2e kindje - ronde 92(7j+8m) 19 februari (3) ♡ Dafino - 37 jaar - 5e kindje - 3e ronde ♡ Kiekieboe - 30 jaar - 3e kindje - ronde 10 ♡ Bambi947 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - 2e ronde 20 februari (3) ♡ Caithxxx - 32 jaar - 2 kindje - ronde 11 (onderzoeken) ♡ Groenebomen - 36 jaar - 3e kindje - ronde 4mmm ♡ smiley23 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 21 februari (1) ♡ Laartje93 -29jaar -2e kindje -ronde 6 ( ronde 1 letrozole owv pcos) ♡ Tweedewondertjee - 28 jaar - 2e kindje - bijna 1 jaar na miskraam 22 februari (3) ♡ Milja - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 ♡ Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 ♡ Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 25 23 februari (1) ♡ Debsterr - 34 jaar - 1e kindje - ronde 8 na MK 24 februari (1) ♡ Nurazvita - 35 jaar - 1e kindje - ronde 2 sinds start voortraject MMM 25 februari (2) ♡ Wishfull123 - 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde na ma (ronde 13 totaal) ♡ Patty86 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 6 na bbz 26 februari (2) Maartjex - 27 jaar - ronde 2 (1e ronde MA na 8 weken) Chuppie - 41 jaar - 5e kindje - ronde 2 na pauze 27 februari (0) 28 februari (1) ♡ Shyvd - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 3 maart ♡ MamaAlice030 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MA (ronde 4 na stil geboren zoontje) Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal: (30) Wachten op eisprong (2) Wachtbankje (16) Zwanger (6) Ongesteld (10) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hier op 9 dpo echt een spierwitte test Dat trekkende/drukkende gevoel in m'n lies is dus niet van een innesteling, dan had ik al positief moeten testen. Zucht... Ik weet dat t nog vroeg is, maar deze ronde voelt alweer klaar Ik denk dat het weer lang gaat duren voor ik een positieve test in m'n handen heb. Al sinds september 2020 bezig en nog met lege handen. Ik word er ook niet jonger op
Mmmm het is idd nog vroeg en mss was dat trekkende gevoel niet direct een innesteling maar daarna wel bijv. Of de innesteling verloopt heel stilletjes op een ander plekje maar snap je gevoel erbij hoor! Zo’n witte test is niet leuk om te zien en gaf mij toch altijd wel een lichtelijke klap, je verstand zegt, je hebt nog een kans want nog vroeg maar het doet altijd wel iets met je… ben je van plan morgen weer te testen? liefs!
Ik snap je gevoel helemaal. Zo’n witte test doet toch wat met je. Maar je bent echt nog vroeg, zou nog niet alle hoop opgeven. Ik duim voor je❤️
Ik ook inderdaad,.. Ik weet dat het wel goed bij mij kan gaan gelukkig (de levende bewijzen zijn er zeg maar), maar je gaat je toch van alles in je hoofd halen (nu ouder.. etc etc)