Komt goed Jij alvast heel veel succes deze ronde weer. Ik blijf nog een paar dagen stiekem hopen en kom je dan volgen naar het volgende topic
Lief dankjewel voor deze woorden dat hoop ik ook! Over 2 weken een echo met 6+1 en ik hoop dat ik toch die kleine kans heb om een kloppend hartje te zien.. ik hoop dat ik dan dat vertrouwen ga krijgen en kan gaan genieten ❤️
Aahh okee ja dan weetje het idd wel zeker.. wat klote dit zeg ik heb zoals @Veertje22 zegt ook rondes gehad met vage valse streepjes op de action enorme teleurstelling als je dan alsnog bloed ziet terwijl je lichte strepen hebt gehad.. ik duim voor een goeie volgende ronde voor jou of een wonder voor nu ❤️
Ik zie inderdaad ook wel iets! Heb je toevallig een Jumbo in de buurt? Ik zou daar een predictor halen als ik jou was. En als ze die niet hebben dan kan je hem natuurlijk online bestellen. Bij mij was de predictor heel snel al duidelijk. Hopelijk krijg je dan iets keer duidelijkheid
Niet leuk. Maar het is nog vroeg. Als ik jou was zou ik inderdaad wachten tot vrijdag en als je dan nog niet ongesteld bent pas opnieuw testen. Hopelijk zijn de komende dagen een beetje te doen voor je.
Dit is n early van net… die lijkt wel donkerder dan die van zaterdag.. ik ga het ziekenhuis bellen en overleggen.. en n early van het Kruidvat..
Lief je berichtje, dank je Ja vandaag nog vrij en daarna 3 dagen werken. Dus voor ik t weet is het weer vrijdag Ga ook echt niet meer testen. Wel de hele ochtend al een beetje menstruatiekrampen. Zal wel niks zijn, we gaan t vrijdag merken
Ze zijn ondanks de slechte upload kwaliteit direct zichtbaar hier. Hopelijk besluiten ze je hcg via bloedafname te volgen, dan heb je tenminste een betrouwbaar beeld. Benieuwd wat ze zeggen...
Wat een mooie testen! Gefeliciteerd! Dat onwerkelijke gevoel blijft nog wel even. Maar voor nu hartstikke zwanger en op naar de echo! ❤️
Persoonlijk vind ik ze wel heel licht voor 16dpo. Action early staan bekend om de strepen en wat ik hier op het forum lees zijn de testen met blauwe inkt alleen betrouwbaar binnen afleestijd, daarna schijnen ze helaas vals positief te worden. Zou de gewone action proberen of toch de predictor inderdaad wat al is geadviseerd. Maar het kan natuurlijk en mijn duimen draaien voor jou!❤️❤️
Die van vanmorgen is n gewone action test.. zowel early als gewone geven strepen… en die Kruidvat was binnen afleestijd