NOD-lijst 16 t/m 28 februari 2022

Discussie in 'NOD forum' gestart door Veertje22, 19 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chuppie

chuppie Actief lid

22 feb 2019
    448
    241
    43
    Ik zit te twijfelen of ik morgenochtend al een test zal gaan doen????
    Ik heb mijn nod op 26 februari gezet. Ik ben nu zo'n 16 dpo denk ik??? Ik ben dat even helemaal kwijt:roflmao:
    Ik doe geen ovulatietesten of wat dan ook. Ik heb best wel een regelmatige cyclus nu alweer een tijdje. Maar ook nog geen bloed gezien bij het afvegen wat ik altijd heb voordat mijn menstruatie begint. En ook daarvoor wat gele afscheiding. Deze heb ik ook niet gezien. En soms misselijk, en mijn lichaam voelt wat moeer dan normaal en ben snel buiten adem maar ik heb ook astma. Ik heb deze hele week smiddags dat ik best moe ben en denk ik ga een dutje doen want kan niet meer wakker blijven. Vandaag heb ik dit trouwens niet zo. Maar nu wel weer een vlaag misselijkheid na het eten. Gisteren wat krampjes. Verder merk ik niks. En ik denk dat de veeg bloed er wel spoedig aan zal komen. Dus dat vind ik dan weer zonde van mijn test:roflmao:
    Ik ben nooit een vroege tester geweest. Altijd bijna bij een week overtijd............

2. chuppie

chuppie Actief lid

22 feb 2019
    448
    241
    43
    Daar is nog niet zoveel over te zeggen lijkt mij? En inderdaad misschien een andere test proberen?? Maar ik snap dat het je erg onzeker maakt

3. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Oei, dit ziet er inderdaad niet hoopvol uit.:oops:
    Hoop dat ik het mis heb natuurlijk, misschien anders even een Predictor kopen ik vindt die persoonlijk het fijnst.
    Duim voor je! ♡

4. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Ah jeetje, ik snap heel erg dat je hier gespannen van wordt. Heb je wel steeds dezelfde urine op de dag gebruikt? En waren je plasjes altijd donker genoeg? Als ik eerlijk ben, ben ik bang dat de laatste inderdaad een afloop is en zou kunnen betekenen dat het niet is blijven plakken. Ik hoop zo voor je dat dit niet klopt en dat het aan te lichte urine ligt. De dagen ervoor vond ik namelijk nog prima. Morgen zou het wel echt weer moeten oplopen (met geconcentreerde urine).

5. Zusje90

Zusje90 Bekend lid

3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Ik heb me er eigenlijk al een beetje bij neergelegd dat het misgaat. Ik weet dat er altijd een kans op is, er zal helaas iets niet goed hebben gezeten in de aanleg. Misschien maar beter ook. Natuurlijk hoop ik ergens nog heel erg dat er iets misgegaan is met testen, maar ik heb steeds keurig ochtendurine gebruikt. Kan me haast niet voorstellen dat het aan te lichte urine heeft gelegen.

6. Brittmuffin

Brittmuffin Bekend lid

10 aug 2021
    522
    610
    93
    Vrouw
    Hè bah, wat een onzekerheid. :(
    Een afloop is natuurlijk geen goed teken. Je gevoel blijkt vaak helaas ook te kloppen. :(
    Maar het kán natuurlijk andere redenen hebben, zoals de andere dames ook gezegd hebben. Wellicht is je urine minder geconcentreerd, of misschien is het zelfs wel een 'slechte' test.
    Ik wil je niet onnodig hoop geven hiermee...
    Zou zelf nog wel even een ander testje halen en kijken wat daar uit komt! Misschien is de onzekerheid helemaal niet nodig.❤️

7. AmberVhnts

24 jan 2022
    39
    58
    18
    Vrouw
    Waaauw super! Proficiat! :)

Ik kan mij inderdaad voorstellen dat er meteen heel wat zorgen bij komen kijken als je reeds een miskraam achter de rug hebt. Maar de test is toch overduidelijk hé! Hopelijk kan je het een beetje loslaten en vooral genieten van het moment.

Debsterr vindt dit leuk.
  8. Stefanie112

16 feb 2022
    41
    34
    18
    Vrouw
    Pedagogische medewerker
    Wat een onzekerheid!
    Hopen dat het toch nog op gaat lopen

9. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    #1649 Veertje22, 24 feb 2022
    Laatst bewerkt: 24 feb 2022
    Ja uiteindelijk vind ik via het forum wel het handigst. Dat is gewoon wel openbaar, maar mijn idee erachter is gewoon een compacter groepje die we dus via deze groep al kennen!

https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/%E2%9D%A4-uitgerekend-eind-okt-begin-nov-2022-%E2%9D%A4-besloten.721481/

Ook voor de dames die straks nog op roze gaan natuurlijk!! :)

10. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Ah ja shit... dit ziet er niet zo goed uit nee. Jeetje wat balen zeg!

11. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Als er iets niet goed zat in de aanleg dan is het inderdaad misschien maar beter dat het nu al mis gaat, maar dat maakt het niet minder vervelend. Je krijgt natuurlijk toch enorm veel hoop... Heel veel sterkte meis <3!

Zusje90 vindt dit leuk.
  12. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    Ik had gister echt een moeilijke dag, flink lang gehuild en helemaal blaah. Vnochtend ook beetje zuur wakker geworden en nog beetje in een funk, dus net bijna 2 uur gefietst en daarna een dutje gedaan en dat heeft mn brein echt wel even gereset.

13. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Hi Meis wat shit zeg. Was er een specifieke aanleiding? Ik houd je nog in de gaten hoor, zag dat je temp mooi hoog is!! Liefs!

14. Stefanie112

16 feb 2022
    41
    34
    18
    Vrouw
    Pedagogische medewerker
    Helaas kan ik op rood deze maand :cry:

Bijgevoegde bestanden:

15. Limi99

Limi99 Actief lid

5 jan 2022
    439
    365
    63
    Vrouw
    Ah nee, niet leuk :(. Hopelijk volgende ronde meer geluk

MamaAlice030 en Stefanie112 vinden dit leuk.
  16. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.585
    113
    Vrouw
    @Zusje90 zou graag wat hoopvols willen zeggen, maar de afloop is wel duidelijk zichtbaar. Wat ontzettend rot voor je❤️

@chuppie heb je al getest vanmorgen?
    16 dpo, dus je hebt een wat langere lf?

@MamaAlice030 hopelijk voel je je vandaag weer wat beter! Hoeveel dpo ben je nu? Hoe komt het dat je je zo rot voelt? Bang voor teleurstelling? Heel herkenbaar, heb zelf ook hele slechte dagen gehad en daardoor ook even wat meer afwezig geweest. Testen bleven tot eergisteren wit, zou vandaag ongesteld moeten worden. Gisteravond een minuscuul beetje bloed, dacht het gaat beginnen maar nu toch niets.
    Heb dus gisteravond bij een vriendin wel 1,5 wijntje op. Zo toch nog maar testen.
    Gisteren weer een zwangerschapsaankondiging van een naaste collega, ik krijg daar echt steeds meer last van.

Er zijn weer wat dames op roze bijgekomen! Gefeliciteerd❤️ goed idee dat jullie een wat kleiner bevallingsgroepje starten, zo heb je inderdaad wat nauwer contact, wel zo gezellig

Zusje90, Limi99 en MamaAlice030 vinden dit leuk.
  17. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

26 mei 2021
    5.077
    4.585
    113
    Vrouw
    :(:(
    Wat een domper! Sterkte met het even verwerken en hopelijk is het volgende ronde raak voor jou

Stefanie112 vindt dit leuk.
  18. Debsterr

Debsterr Actief lid

17 feb 2022
    355
    301
    63
    Vrouw
    Stefanie112 vindt dit leuk.
  19. MamaAlice030

MamaAlice030 Fanatiek lid

6 sep 2021
    2.854
    3.050
    113
    Vrouw
    @Veertje22 en @Wishfull123 vorig jaar deze tijd kwamen we er achter dat ons zoontje ziek was en eind maart is hij geboren en overleden. Deze periode is echt heel pittig :( we hadden eigenlijk een stop willen inlassen in maart maar mn nod schuift zover op dat het beetje samen loopt nu. Maar goed, 1 dag tegelijk :)

@Wishfull123 hopelijk zometeen wel iets van een streepje te zien en dan niet ongesteld! Ij ben vandaag 7dpo. Maar temp zakte vandaag dus geen idee of dat nog wat zegt haha. Ik hoop het testen uit te stellen tot 10/11 dpo maar geen idee of ik de verleiding kan weerstaan als ik zo uit bed stap haha

20. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Oh ja dat had je verteld inderdaad.. Misschien moet het wel zo lopen allemaal...
    Ik zag je dip inderdaad... innestellingsdip? ;) Zou qua termijn goed passen. Nog wat vroeg voor je ongi..

Deel Deze Pagina