NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Faleide, 22 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Hier de nieuwe lijst voor de 2e helft van februari :)

    NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024

    We gaan voor roze!

    16 februari (0)

    17 februari (0)

    18 februari (0)


    19 februari (0)

    20 februari (0)

    21 februari (0)

    22 februari (1)
    Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 2

    23 februari (0)

    24 februari (0)

    25 februari (0)

    26 februari (0)

    27 februari (0)

    28 februari (0)

    29 februari (0)


    Totaal (1)

    Wachten op eisprong (1)

    Wachtbankje (0)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  2. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024

    We gaan voor roze!

    16 februari (0)

    17 februari (0)

    18 februari (0)


    19 februari (0)

    20 februari (0)
    Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6

    21 februari (0)

    22 februari (1)
    Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 2

    23 februari (0)

    24 februari (0)

    25 februari (0)

    26 februari (0)

    27 februari (0)

    28 februari (0)

    29 februari (0)


    Totaal (1)

    Wachten op eisprong (1)

    Wachtbankje (0)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  3. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik doe ook weer mee helaas :p Moet nog ongesteld worden maar ronde 5 is niks geworden. De nieuwe ovulatietesten worden vandaag vast bezorgd.

    Merk dat ik me er heel erg op had ingesteld dat het nu ook weer snel zou lukken aangezien de vorige keren ik heel snel zwanger was. Ben benieuwd of er nog meer dames hier zijn waarbij dat het geval is?
     
    Faleide vindt dit leuk.
  4. Sannetijd

    Sannetijd Actief lid

    12 okt 2021
    178
    302
    63
    Vrouw
    NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024

    We gaan voor roze!

    16 februari (0)

    17 februari (0)

    18 februari (0)


    19 februari (0)

    20 februari (0)
    Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6

    21 februari (0)

    22 februari (1)
    Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 2

    23 februari (0)

    24 februari (0)
    Sannetijd - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    25 februari (0)

    26 februari (0)

    27 februari (0)

    28 februari (0)

    29 februari (0)


    Totaal (1)

    Wachten op eisprong (1)

    Wachtbankje (0)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  5. Sannetijd

    Sannetijd Actief lid

    12 okt 2021
    178
    302
    63
    Vrouw
    Goedemorgen!! Zoontje is nu bijna 15 maanden en het KRIEBELTTTT... na natuurlijk te hebben gezegd dat ik dit nooooooit meer ga doen, ga ik het toch weer doen haha.
    Even kijken of we deze maand beginnen of de volgende maand pas, maar ik dacht schrijf alvast even mee.
     
    Joefmom, Faleide en nosilla vinden dit leuk.
  6. Sannetijd

    Sannetijd Actief lid

    12 okt 2021
    178
    302
    63
    Vrouw
    Hiervoor was het in één keer raak. Zit in de familie ook, maar ik ga nergens van uit!
     
    Faleide en nosilla vinden dit leuk.
  7. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    #7 Faleide, 23 jan 2024
    Laatst bewerkt: 23 jan 2024
    Welkom, gezellig! Herken je gevoel/teleurstelling hoor zeker gezien je eerdere zwangerschappen. Maar we gaan gewoon keihard duimen dat we deze ronde wel op roze gaan :D. Heb je alle rondes ovutesten gebruikt?

    Mijn eerste was gelijk raak, daarna zwanger helaas van mk bij ronde 2 en gekozen voor curretage, ronde gewacht en zwanger van de 2e bij de 2e ronde. Inmiddels 6jr geleden, mijn man en ik lopen tegen de 40 dus houd er wel rekening mee dat het deze keer ook langer kan duren. Willen graag een 3e maar mocht het niet meer lukken voor ons 40e het met de 2 kids ook prima is :)
     
  8. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Gezellig! En leuk een 2e! :D wij hebben toen ook bewust gekozen voor een kleinere leeftijdsverschil. Oudste en jongste schelen 2jr.
     
  9. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    @Faleide Ja, ik heb alle rondes ovulatietesten gebruikt :) Ik merk ook gewoon dat ik met mijn verstand wel weet dat het niks wil zeggen dat het de ene keer meteen lukt en de andere keer niet, maar mijn gevoel zegt dan van waarom nu niet en drie keer eerder wel? Begin dan ook gelijk half te stressen dat er wat met me is of zo :rolleyes:

    Ik heb hele zware menstruaties en de laatste maanden ook veel stolsels erin, dat zit me nu dus i.c.m. het 'langer' wachten op een zwangerschap ook totaal niet lekker. Ik klink echt belachelijk nu waarschijnlijk maar goed. :roflmao:
     
  10. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Eerste ronde kennelijk weer een cyclus van 35dgn, al in maanden niet meer gehad zat rond de 26-30dgn. Ben vorig jaar iets teveel afgevallen en gaan sporten. Dat afvallen heb ik laten schieten sinds Kerst om nu kennelijk weer terug te zijn bij mijn oude cyclus, maar heb mezelf even op de 22e gezet. Twijfel of ik ovutesten ga gebruiken. Bij de tweede overigens wel gedaan, weet niet eens meer precies hoe dat ging haha. Testen jullie 2x per dag en hoelaat?
     
  11. Hope2022

    Hope2022 Actief lid

    18 okt 2021
    418
    503
    93
    Vrouw
    NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024

    We gaan voor roze!

    16 februari (0)

    17 februari (0)

    18 februari (0)


    19 februari (0)

    20 februari (0)
    Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6
    Hope2022 - 26j jaar - 2e kindje - ronde 4

    21 februari (0)

    22 februari (1)
    Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 2

    23 februari (0)

    24 februari (0)
    Sannetijd - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    25 februari (0)

    26 februari (0)

    27 februari (0)

    28 februari (0)

    29 februari (0)


    Totaal (1)

    Wachten op eisprong (1)

    Wachtbankje (0)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
  12. Hope2022

    Hope2022 Actief lid

    18 okt 2021
    418
    503
    93
    Vrouw

    Ik schrijf ook deze ronde weer mee.

    Ik merk hetzelfde als wat jij heb, bij de eerste was het de 3e maand raak. Ik merk dat we nu bij ronde 4 zijn ik best teleurgesteld was dat het niet weer bij ronde 3 raak was ofzo. Terwijl ik me ervan bewust ben dat het bij heel veel dames veel langer duurt en ik echt niet mag klagen.
     
    Faleide vindt dit leuk.
  13. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik test vanaf dag 10 één keer per dag en als ik zie dat ze op beginnen te lopen dan ga ik twee keer testen, meestal test ik dan 1 keer in de ochtend rond 11:00 uur en dan 's avonds rond 19:00 uur weer. Maar het schijnt dat ze niet altijd per sé oplopen en dat ze ook van de een op de andere dag opeens knalpositief kunnen zijn o_O Ik gebruik de Easy@Home testen van Premom en gebruik de Premom app ook om de testen in te zetten.

    @Hope2022 Ahh, ja snap ik helemaal hoor! Ik had dat zelf ook, hier voorgaande keren in ronde 1, 2 na miskraam en 3 zwanger geweest en had, heel stom, ook niet verwacht om verder dan ronde 3 te gaan :oops::p
     
    Hope2022 en Faleide vinden dit leuk.
  14. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    #14 Faleide, 23 jan 2024
    Laatst bewerkt: 23 jan 2024
    Voor zover ik weet zijn heftige menstruaties met stolsels niks geks en komt dat regelmatig voor. Maar kan me je zorgen wel goed voorstellen! Je zou anders ook contact op kunnen nemen met HA wellicht dat het je wat kan geruststellen :)
    Dat malen en stressen ken ik wel en maak me vaak onnodig druk of zie teveel beren op de weg. Ik ga ook altijd uit van het negatieve, dan kan het altijd meevallen wanneer het inderdaad zo uitpakt :oops:

    Tijdje terug ook. Voor het eerst een overtocht gemaakt met de boot incl. overnachting. Uiteindelijk zit ik dan op YT een docu te kijken over Titanic en filmpjes van hevige zeestormen haha ja slaat ook nergens op. Mijn man begrijpt dat soort acties dus echt niet, dat onnodig drukmaken :roflmao:

    Had mezelf voorgenomen geen ovutesten te gebruiken, maar kon mijn cyclus niet meer volgen en heb ze daarom maar gehaald. Heb goede reviews gelezen over PreMom, maar zijn helaas hier niet verkrijgbaar. Wordt even puzzelen vanaf wanneer, gezien ik een speling heb van een week o_O
     
  15. Sannetijd

    Sannetijd Actief lid

    12 okt 2021
    178
    302
    63
    Vrouw
    Ik hoef geen ovu testen te gebruiken… na mn eerste zwangerschap ben ik helemaal in tune met mn hormonen… Ik weet precies welk weekend mn eisprong is ben en welk weekend ik ongesteld ben, als klokwerk…

    Prijs mezelf gelukkig want dat is niet voor iedereen zo!
     
    Joefmom, Hope2022 en Bluetique vinden dit leuk.
  16. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hahaha, ja dat herken ik wel. Mijn man maakt zich daarentegen weer bijna nergens druk om :roflmao: Ik wilde zeggen dat je die testen op Amazon kunt bestellen maar zie nu dat jij ook niet in Nederland woont :p Stolsels hoeven idd niet erg te zijn en volgens mij ook 'normaal' als je veel bloed verliest bij je menstruatie, maar toch... Ga dan toch weer teveel erover nadenken, terwijl ik dat normaal niet deed maar nu icm zwanger worden wel :rolleyes:

    @Sannetijd Voel jij je ovulatie dan ook? Ik heb wel een redelijk regelmatige cyclus maar mijn ovulatie verschilde nog wel eens, schommelend tussen dag 14 tot één keer zelfs pas op dag 20 o_O
     
    Sannetijd vindt dit leuk.
  17. Faleide

    Faleide Actief lid

    10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    :roflmao:
    Ideaal! Ik voel doorgaans wel mijn eisprong en herken het vaak aan mijn afscheiding maar goed, het was voor de 1e wel wat stabieler. Wellicht dat mijn leeftijd nu ook een rol speelt.

    @nosilla zolang je geen andere klachten hebt zit het volgens mij gewoon goed ;) maar zeker logisch dat het je bezighoudt! Hoelang menstrueer je doorgaans? Bij mij is het compleet omgedraaid na de zwangerschappen. Kon er toen zeker wel een week voor uittrekken waarvan 3dgn echt hevig. Hah ja mannen zijn wat dat betreft wat steadier :roflmao:
    We krijgen wel bezoek uit NL binnenkort maar kan ze moeilijk vragen om de testjes mee te nemen :roflmao:
     
  18. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    #18 SjH, 23 jan 2024
    Laatst bewerkt: 23 jan 2024
    NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024

    We gaan voor roze!

    16 februari (0)

    17 februari (0)

    18 februari (0)


    19 februari (0)

    20 februari (0)
    Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6
    Hope2022 - 26j jaar - 2e kindje - ronde 4

    21 februari (1)
    SjH86 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 7

    22 februari (1)
    Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 2

    23 februari (0)

    24 februari (0)
    Sannetijd - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    25 februari (0)

    26 februari (0)

    27 februari (0)

    28 februari (0)

    29 februari (0)


    Totaal (2)

    Wachten op eisprong (2)

    Wachtbankje (0)

    Zwanger (0)

    Ongesteld (0)

    WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
     
    nosilla vindt dit leuk.
  19. SjH

    SjH Fanatiek lid

    21 okt 2018
    1.700
    2.180
    113
    Vrouw
    Vandaag ongesteld geworden, ben er weer kapot van. We gaan toch gewoon maar weer door naar ronde 7.

    Mijn eerste zwangerschap duurde het 11 rondes, werd een MA met veel ellende en lange nasleep. Toen na 11 rondes zwanger van onze prachtige dochter, ons wonder!

    Zij is nu 3,5.

    Ben bang dat het weer zo lang gaat duren. Je hoopt toch dat het na een eerste kindje ineens toch snel lukt, maar dat is hier dus niet zo en leeftijd gaat ook hier meespelen.

    21 februari als voorlopige NOD.
     
  20. Sannetijd

    Sannetijd Actief lid

    12 okt 2021
    178
    302
    63
    Vrouw
    als ik ovuleer wil ik maar 1 ding… En de rest van de maand weer helemaal niet, das dan de keerzijde haha. Heb ook gemerkt dat het altijd rond dezelfde dagen is dus ben best zeker van mijzelf.
     

Deel Deze Pagina