Hmm, tenzij de banners hier standaard op 30-40dgn staan dan kan het wel kloppen. Voel je doorgaans wel je eisprong of de aanloop ernaar, want kan het misschien wel kloppen dat je het net gehad hebt. Temperaturen is wel een dingetje idd, ik overweeg het denk ik pas na een paar maanden/rondes.
Voelen doe ik het bijna nooit, dat is echt een zeldzaamheid. Enkel soms verhoogde zin of rekbaar slijm, maar ook dat niet standaard volgens mij. Maar ook al een tijd geleden dat ik er bewust mee bezig was. Het echte temperaturen ga ik niet aan beginnen, dat is nogal een dingetje voor mij. Met een half oog houd ik nu die watch data in de gaten, maar wilde juist de ovu testen proberen om iets meer zekerheid te hebben. Wie weet is het niet meer nodig (hoop, hoop, hoop ) en anders begin ik in ieder geval volgende cyclus voor de zekerheid iets eerder met de testen.
Nee, ''kwaaltjes'' vallen stuk minder op als je er niet mee bezig bent idd. En nu is het volop symptomen spotten haha. Vind de testjes best fijn al is het maar om inzicht te krijgen. Maar vraag me soms af hoelang die dingen al bestaan, vroeger had je ze nog niet denk ik, hoe deed men dat dan? Soms denk ik, nou die onwetendheid is misschien ook wel fijn. Ik ben best chaotisch en vergeetachtig, dus tempen is wel een uitdaging
Ik draag een Apple Watch en heb eens een cyclus het naast elkaar gemeten. Watch zit er dan echt niet naast en gebruik ik nu wel om te zien wanneer mijn ei was. Soms wijkt het iets af, of is een dag net iets afwijkend maar de trend is wel duidelijk te zien. misschien niet 100% betrouwbaar. Maar als hij 2 dagen echt boven de basislijn zit durf ik wel te zeggen dat mijn ei is geweest. (Ook icm andere symptomen)
ik gebruik nu ook de applewatch en inderdaad, 100% betrouwbaar is die niet, maar ik zie nu wel al dagen boven de basislijn en positieve ovulatietest op dinsdag, dus dan weet ik wel zeker dat eitje is gesprongen.
Goed om te weten dat een watch meting dan niet 100% betrouwbaar is, maar wel erbij gehouden kan worden. Heb zelf een Samsung Watch ipv Apple, maar dat zal dan vast ook het verschil niet maken. Als hij de komende dagen nog verder stijgt en de testen blijven licht, ga ik er gewoon vanuit dat m'n ei geweest is en is het afwachten.
NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024 We gaan voor roze! 16 februari (2) Koffie2go - 42 jaar - 3e kindje - een *16+6 ronde 4 Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 19/20 - vmk ronde 5. Superkipje - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde 17 februari (0) 18 februari (2) YL1992 - 31 jaar - 2de kindje - eerste ronde Somebodyy - 2e kindje - ronde 5 19 februari (0) 20 februari (4) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6 Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 2 21 februari (0) 22 februari (2) Maudje123 - 3e kindje - ronde 38 (ronde 2 na laparoscopie) SjH86 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 7 23 februari (1) Skymar - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 24 februari (1) Sannetijd - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 februari (3) Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 5 BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 26 februari (2) PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 februari (1) Minetje - 41 jaar -2e kindje - ronde 2 28 februari (2) JEKplus1 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 na vmk Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 29 februari (1) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 (2e ronde IVF) Totaal (22) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Succes op het wachtbankje Ik zou vandaag misschien nog testen voor evt oploop maar dat is ook niet meer nodig. Ben nu 6dpo..we gaan het zien
Voor degenen die een watch dragen of fitbit, houden jullie ook je hartslag in de gaten? Ik ga deze keer echt proberen om niet te testen voor 11 DPO. Voorgaande zwangerschappen ook altijd gewacht, behalve met de zwangerschap van mijn oudste, toen op 10 DPO een negatieve gewone test en een positieve early op 11 DPO. Ik vind de onzekerheid van vroeg testen erg vervelend, dat idee van hij is negatief maar er is nog hoop... Als ik op 11 DPO een negatieve test heb weet ik gewoon gelijk hoe laat het is. @Livia18 Had je nu ook een positieve ovulatietest?
FF heeft me op het wachtbankje geplaatst maar ik twijfel zelf nog. Ik was al wel gestopt met ovu testen dus heb geen idee. Normaal heb ik een hogere temp na mijn ei
Hartslag kijk ik eigenlijk nooit naar, nee. Zegt dat ook iets qua cyclus of zwangerschap? En nee, geen positieve ovulatietest hier. Ik heb gisteravond mijn temperaturen overgezet in FF en die heeft het ei vanochtend op de 9e (cd 12) gezet. Denk dat ik net te laat ben begonnen met testen of dat hij cd10 in de ochtend positief zou zijn geweest.
De theorie is dat je hartslag stijgt na innesteling, maar dat werkt ook niet bij alle vrouwen zo. Bij sommigen stijgt 'ie heel snel na innesteling al en bij sommigen pas dagen of soms nog langer erna... Maar houd 'm dus zelf wel in de gaten om te zien of er iets veranderd. Kan het niet zijn dat je ei nog niet geweest is? Ik kan me niet voorstellen dat je je piek met testen gemist hebt aangezien je 2 keer per dag test? Of is 'ie bij jou altijd heel kort donker?
De vorige ronde steeg mijn hartslag gestaag na mijn ovulatie maar dat had helaas niets te betekenen. Denk dat ie bij mij sowieso stijgt in LF. Maar ik heb ook verhalen gelezen van vrouwen bij wie het wel een goede voorspeller was als de hartslag omhoog ging. Uiteindelijk zit er niets anders op dan wachten en met terugwerkende kracht alle ‘symptomen’ interpreteren