Hee dames! Ik heb gisteren 8 dpo een tuurstreepje gezien om mijn middag test ( ben geen ochtend tester, middag is altijd duidelijker) en nu net weer één gedaan met de ochtend urine en hij was positief.. ik ben zoooooooo ontzettend blij en hooop zo erg dat het een plakkertje wordt.. een jaar na mijn MA van 9 weken zou hij/zij zo ontzettend welkom zijn… ik hoop dat jullie hem ook zien.
Hi dames, even een onzekere vraag. Ik had op zondagochtend 7:30 een positieve ovulatietest van CB (smiley) en zondagavond 19:00 een knallende ovulatietest van Sensitest. Zaterdag en maandag hebben we het gezellig gemaakt. Denken jullie dat dit ‘genoeg’ is of zouden jullie nog een poging wagen vandaag of morgenochtend?
Waarom onzeker, die vragen stel ik me elke ronde zondagavond knaltest zou betekenen maandag of dinsdag eisprong. Ik zou het vandaag ook nog gezellig maken en kijk dan maar of jullie morgen ook zin hebben, maar morgen zou niet zo belangrijk meer zijn.
Dankjewel pff lijkt alsof ik weer zweef. Aan de ene kant heb ik weer angst dat er kans is dat het mis kan lopen en dat ik dan mezelf weer beheers om maar niet al te blij te doen..
Normaal zit je goed hoor met zaterdag en maandag, maar het kan geen kwaad (zeker niet mentaal) om het vandaag nog eens gezellig te maken. Dan heb je voor je gevoel er alles aan gegeven. Succes op het wachtbankje
Ik denk dat je wel goedzit. De eisprong vindt doorgaans binnen 24-48u plaats, maar het extra gezellig maken kan geen kwaad Veel succes op het wachtbankje! Spannend dames, hopelijk word dit een mooie roze lijst.
Dank jullie wel voor jullie reacties dames! Elke maand neem ik me voor om niet zo onzeker te zijn maar het mislukt elke keer volledig @somebodyy ik duim voor een plakker voor jou! Spannend!
NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024 We gaan voor roze! 16 februari (2) Koffie2go - 42 jaar - 3e kindje - een *16+6 ronde 4 Nono - 42 jaar - 3e kindje - ronde 19/20 - vmk ronde 5. Superkipje - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde 17 februari (0) 18 februari (2) YL1992 - 31 jaar - 2de kindje - eerste ronde Somebodyy - 2e kindje - ronde 5 19 februari (0) 20 februari (4) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6 Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 2 21 februari (0) 22 februari (2) Maudje123 - 3e kindje - ronde 38 (ronde 2 na laparoscopie) SjH86 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 7 23 februari (1) Skymar - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 24 februari (2) Sannetijd - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 25 februari (3) Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 5 BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 26 februari (2) PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 februari (2) Minetje - 41 jaar -2e kindje - ronde 2 Sophie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 28 februari (2) JEKplus1 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 na vmk Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 29 februari (1) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 (2e ronde IVF) Totaal (24) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (15) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Goedemorgen, ik doe mee! Heb de lijst zojuist ingevuld, hoop dat ik het goed heb gedaan! Had dit weekend (denk ik) een positieve ovulatietest. Ik zal een foto bijvoegen. Volgens de app zou ik vandaag mijn eisprong hebben, maar daar staat mijn cyclus op 30 dagen. Ik varieer tussen 29/30 dagen. Vorige maand opeens 33 dagen. Vandaar dat ik maar even aan de slag ben gegaan met ovulatietesten. Afgelopen week kon ik niet anders dan de ovulatietesten pas om half 10 ‘s avonds doen, ik heb toen 3 uur van te voren niets gedronken of geplast. Maar waren allemaal negatief. Op zaterdag heb ik een test om 12 uur in de middag gedaan, en die was net zo donker als de C lijn. Ik denk dat dit een knaller was! Wat denken jullie? Op de foto staat geen data maar de onderste is van zaterdag dus! Vervolgens het zaterdagavond gezellig gehad met m’n vriend, zondagochtend en zondagavond. Hij zit in België voor zijn werk, dus hij vertrok zondagavond weer. Hopelijk is het voldoende geweest… Op zondag geen ovulatietest gedaan, maar die van gisteren waren allebei negatief..
Ik denk idd dat dat de knaller is idd! Hij is sowieso positief Dan zou je aan de hand van je test uiterlijk gister je ei hebben gehad
Thanks voor je reactie! Ik vind dit forum nu al leuk! Echt tof dat we zo elkaar kunnen steunen, en mee kunnen kijken met elkaar! Voel me best wel alleen, want ik heb verder niet gedeeld dat we bezig.. dit omdat ik niet elke keer de vraag wil hoe het ervoor staat, ook al is dit lief bedoeld. Nou hopelijk hebben we genoeg geklust. Ik had trouwens opgeschreven dat dit ronde 1 is, maar ik heb 1,5 jaar geleden een miskraam gehad, dus daarna rustig aan gedaan. Dus ik vind dat ik nu weer bij ronde 1 begin.