NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024

Discussion in 'NOD forum' started by Faleide, Jan 22, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Faleide

Faleide Actief lid

Jan 10, 2024
    242
    295
    63
    Female
    Ergens over de grens
    @PieceByPiece Kan me erg goed voorstellen dat je wilt blijven proberen zeker omdat het jullie eerste gaat zijn. Maar wat naar dat je dat hebt mee moeten maken meis en anderszijds kan ik wel begrijpen dat het je hoop geeft. Lastige is dat we er ook geen controle op hebben en er zoveel factoren meespelen, maar laten we hopen dat je uiteindelijk toch niet naar de HA hoeft en dit je ronde mag zijn :)

@WardaRose Feit dat het nu snel raak was zegt best een hoop, maar kan me wel voorstellen dat je erg aan het twijfelen slaat wanneer het niet goed verloopt het is ook heel verdrietig. Ik merkte na mijn MA dat ik niet meer onbevangen erin stond. Kreeg je van de gyn gelijk groenlicht? Ik moest een ronde wachten, maar dat kan misschien omdat ik een curretage kreeg en de bm zo extra kon aansterken. Maar snap je volkomen dat je nu meer duidelijkheid verwacht van je lichaam om zo weer met een ''schone lei'' te beginnen. Echt herkenbaar. Al is het maar een menstruatie of bevestiging van eisprong.
    Voor nu gebruik ik ovulatietesten en volgens mij gaat dat wel redelijk. Misschien na 6mnd eventueel tempen.
    Ken mezelf goed en wsl is de wens voor een 3e groter dan onze leeftijd en zeggen we straks, nah kan nog wel een jaar bij haha. Bij de eerste was er een dame bij de bevallingscursus 41jr en zwanger van de eerste, met 43 kreeg ze haar tweede :)

2. Faleide

Faleide Actief lid

Jan 10, 2024
    242
    295
    63
    Female
    Ergens over de grens
    #462 Faleide, Feb 19, 2024
    Last edited: Feb 19, 2024
    @Lunalitess Spannend! Ga voor je duimen :)

@Maudje123 Ik weet niet of ik dat had gekund :roflmao:

@Winnie85 Wat jammer meis, hopelijk voor jou op roze de volgende ronde

Lunalitess and Maudje123 like this.
  3. Faleide

Faleide Actief lid

Jan 10, 2024
    242
    295
    63
    Female
    Ergens over de grens
    #463 Faleide, Feb 19, 2024
    Vanochtend met eerste urine dus weer getest en zou vandaag 13dpo zijn en wat ik al verwachtte..nog witter dan sneeuw en was de test van zaterdag vals..
    Ergens had ik zo'n vermoeden want het streepje verscheen gelijk en stond er zowat eerder dan controlelijn terwijl ik me goed kan herinneren bij de tweede dat beide lijntjes geleidelijk aan opliepen of zelfs later op 11dpo.. Was overigens een ander merk maar toch. Maar liever zo dan andersom, wel apart dat ik juist die test als eerste uit de doos haalde. Opgedroogd vond ik hem ook wat raar van kleur, rozig geel al lijkt hij op de foto grijzig. Lloyd's Pharmacy testen, vooral bij wegblijven dus.
    Wel jammer, maar ja op naar ronde 3 :)!

Ik ga toch eens Easy@Home testen van Premom proberen. Komt gelukkig bezoek vanuit NL eind volgende maand dus ben benieuwd. Nu maar snel die rode dagen dan heb ik iig wat duidelijkheid omtrent mijn ei deze ronde.

4. Winnie85

Winnie85 Actief lid

Feb 7, 2024
    158
    175
    43
    Female
    Oeps, het lijkt al meerdere keren fout te staan. Kijken of ik het nog kan aanpassen…

5. Winnie85

Winnie85 Actief lid

Feb 7, 2024
    158
    175
    43
    Female
    NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024

We gaan voor roze!

16 februari (2)
    Koffie2go - 42 jaar - 3e kindje - een *16+6 ronde 4
    Superkipje - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde

17 februari (0)

18 februari (2)

YL1992 - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1
    Somebodyy - 2e kindje - ronde 5

19 februari (0)

20 februari (4)
    Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6
    Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 2

21 februari (0)

22 februari (2)
    SjH86 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 7
    Annesophieroos - 38 jaar - 2e kindje - eerste tp na PGT/ICSI

23 februari (1)
    Skymar - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1

24 februari (2)
    Sannetijd - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1

25 februari (3)
    Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 5
    BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2

26 februari (3)
    PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Vederlicht - 41 -2e kindje - ronde 2

27 februari (2)
    Sophie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - IUI4

28 februari (2)
    JEKplus1 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 na vmk
    Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6

29 februari (2)
    Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 (2e ronde IVF)
    Maudje123 - 3e kindje - ronde 38 (ronde 2 na laparoscopie)

Totaal (25)

Wachten op eisprong (6)

Wachtbankje (15)

Zwanger (1)

Ongesteld (3)

WIL JE OP DE LIJST?
    Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde.
    HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]

6. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female
    Kan je ook niet garanderen of het mij lukt, ben er ook bang voor hoor:roflmao:

Faleide likes this.
  7. nosilla

nosilla Fanatiek lid

Oct 31, 2016
    1,584
    981
    113
    Female
    Niet in Nederland
    @Zazoo21 & @Lunalitess Spannend meiden! Ik duim voor jullie dat het inderdaad een innestelingsdip is! :D

@Faleide Ahh jammer!! Hopelijk is het de volgende ronde raak! Ik vind die Premom testen wel heel fijn, verstuurt Amazon Nederland ook niet naar het buitenland?

Hier vanochtend nog een keer getest, test is ietsje donkerder dan gisteren :) Ik heb nu nog 2 vroege dipsticks liggen en nog een vroege ClearBlue. De komende 2 dagen test ik nog met die dipsticks en dan doe ik donderdag op mijn NOD de CB nog. Daarna hou ik denk ik op met testen. Ik heb ook nog een recept liggen van de verloskundige om op mijn hcg waardes te laten prikken (2x). Wanneer zouden jullie dat doen? Ik zag dat ik bij mijn jongste toen met 4+4 en met precies 5 weken mijn waardes heb laten checken.

Mijn NOD op de lijst klopt niet trouwens maar dat laat ik nu maar staan.

8. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

Jun 19, 2023
    863
    1,297
    93
    Female
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Het bloed zou je al kunnen laten prikken. En dan 48 uur later nog eens. Als er een verdubbeling is, dan zit het meestal goed

Vederlicht likes this.
  9. Faleide

Faleide Actief lid

Jan 10, 2024
    242
    295
    63
    Female
    Ergens over de grens
    Buiten CB om hebben ik hier alleen huismerken gezien. Ik merk dat ze alles wat maar onbekend is uit het buitenland ook liefst buiten de grens houden. Op Amazon kan ik wel het NLs adres kiezen, maar niet dit adres. Dus dat wordt anoniem laten verzenden en visite neemt het mee haha.

Mijn hcg waarde is nooit geprikt volgens mij maar misschien kan je ongeveer hetzelfde aanhouden als bij de jongste?

Zijn deze toch zoals op de foto? Dipsticks.
    Heb nog een CB digital liggen, maar ja die kan ik bewaren.

Attached Files:

10. nosilla

nosilla Fanatiek lid

Oct 31, 2016
    1,584
    981
    113
    Female
    Niet in Nederland
    Ja die zijn het idd! Tenminste, dat zijn die testen die ik gebruik :p Premom heeft ook nog andere, die hebben een oranje verpakking geloof ik.

Het voelt ergens nu nog zo 'vroeg' om nu al te laten prikken omdat ik nog 3 dagen voor NOD ben. Ik denk dat ik morgen bloed ga prikken en dan vrijdag weer :)

Faleide likes this.
  11. WardaRose

WardaRose Bekend lid

Jan 14, 2024
    634
    469
    63
    Female
    ja he zo’n miskraam zet je opeens met beiden benen op de grond… verdrietig maar helaas voor zovelen realiteit. Ik ken ook vrouwen die rond de 40 nog gezonde kinderen op de wereld hebben gezet en ik vind ook wel dat t gewoon nog kan, het is maar net hoe je je voelt. Mijn gyn gaf mij wel groen licht omdat de controle echo er goed uit zag maar ze raadde me wel aan 1 menstruatie af te wachten puur voor dat t dan makkelijker is kwa telling maar ik voelde zelf aan dat dat niet perse nodig was dus hebben we gewoon onbeschermd gevreeën sinds die controle echo. Ik heb zoiets van als t alweer kan waarom wachten maar op dit moment heb ik wel zoiets van laat me maar ongesteld worden want ik wil ff helderheid en nu denk ik konstant ben ik zwanger of niet? Ik heb wel ovulatie testen gebruikt maar het is niks voor mij merktte ik al gauw, werd er heel onrustig van.

12. WardaRose

WardaRose Bekend lid

Jan 14, 2024
    634
    469
    63
    Female
    wat vervelend zo’n “foute” test, zelf gebruik ik de week indicatie test en de 2v5 van kruidvat maar zie dat je in t buitenland woont? Welk land als ik vragen mag? Toevallig was ik in frankrijk afg week en daar zag ik cb testen liggen voor maar 7€, hier kosten die dingen 20€ dus heb er maar 2 meegenomen just in case alleen viel me op dat ze er toch anders uitzien , geen plusje maar een streepje. Toen ik zwanger raakte in november heb ik eerst getest met een week indicatie test van kruidvat merk en die gaf hele lichte streepjes (moest echt turen) bij 3-4 weken en de volg dag deed ik een cb test die meteen knalde, zo zie je maar wat 1 dag kan verschillen ook en dat het merk of soort test ook veel uitmaakt, zon test met week indicatie pakt naar mijn idee sneller hcg op en daarom zijn die ook zo duur.

13. Faleide

Faleide Actief lid

Jan 10, 2024
    242
    295
    63
    Female
    Ergens over de grens
    @Maudje123 Als je eenmaal vanaf 7dpo bent begonnen is het lastig om daar nog vanaf te wijken :roflmao: Kan het ook zijn dat je ei misschien toch iets eerder was, want volgens mij twijfelde je nog?

@nosilla dat zou misschien wel beter zijn idd, eentje voor en na NOD. Opzich ben ik wel tevreden over deze ovulatietesten van hier, gaven duidelijke oploop en piek., maar bestel wel set van Premom en de oranje. Dan heb ik voorlopig wel genoeg denk ik :D

@WardaRose ja precies! Het is ook maar net hoe je erin staat. Vertelde mijn man za dat ik er niet heel zeker van was (wat nu ook juist blijkt) en hij vond het toch ook wel heel jammer terwijl hij eigenlijk best nuchter is. Maar ''ronde moeten wachten'' na curretage was eigenlijk ook meer advies hoor haha hoefden we niet op te volgen en snap ook wel dat je niet hebt gewacht en gewoon je gevoel volgt. Uiteindelijk is het je lichaam dat alles moet oppakken en enige wat we kunnen doen is hopen dat het goedkomt.
    Maar €7,- is echt goedkoop! CB met streep ken ik nog wel van mijn oudste. Digitale met wkn indicatie zijn wel duurder neem ik aan? Ik woon in N.o.or.wegen :) dus de CB testen hier zijn stuk duurder dan in NL. Veel dingen zijn hier wel verkrijgbaar hoor maar zijn ook dingen die ik wel echt ook uit NL mis en vaak kan bezoek het meenemen. Ik vond KV2v5 altijd hele fijne testen, las dat ze kwalitatief iets achteruit zijn gegaan, maar vond ze erg goed zo'n 6 jr geleden.
    Vind het eigenlijk niet kunnen die vals positieve testen en las dat dit merk nog best wat slechte reviews had. Ongetwijfeld ook betrouwbare uitslagen hoor maar ik stop daar iig wel mee haha.
    Zolang je het fijner vind zonder ovulatietesten zou ik dat gewoon zo houden en kan je het altijd nog overwegen. :)

Maudje123 likes this.
  14. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female
    Ja klopt, maar gezien mijn temp zal mijn ei pas 5 dagen na mijn positieve ovu zo'n gesprongen.
    Dus ik ga er gewoon vanuit vandaag 5 dpo, dus wie weet woensdag testen
    Als het me lukt, pas daarna

15. WardaRose

WardaRose Bekend lid

Jan 14, 2024
    634
    469
    63
    Female
    heel maf eigenlijk maar ik heb bij mijn 2 dochters geen zwangerschapstesten gedaan, bij mn eerste was t een heel proces met clomid, echo zien voor eitjes en daarna zwangerschap gezien op echo en bij de 2de ging ik naar de huisarts omdat ik al 2 weken diarree had, die heeft toen een zwangerschapstest gedaan daar ter plekke en zo kwam ik erachter :roflmao:
    Dus dit is echt allemaal nieuw voor me :eek:
    Maar ok ik ben nog nooit in t land geweest waar jij woont maar woon zelf in belgië maar is hetzelfde als nederland als t aankomt op testen.. maar in frankrijk zijn ze idd erg goedkoop, die met week indicatie van cb was daar 10€. Mijn man was teleurgesteld toen t een miskraam werd en hij zit ook nu wel wat in spanning omdat ik zelf in spanning zit haha want mijn lijf houd ons wel in spanning haha maar verder is hij vrij nuchter en heeft zoiets van ach je word wel weer zwanger!

Faleide likes this.
  16. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

Jun 19, 2023
    863
    1,297
    93
    Female
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    #476 Lunalitess, Feb 19, 2024
    Turen jullie mee?
    Vandaag echt enorm gerommel in mn buik, ik blijf ondanks voldoende eten zo'n hongergevoel houden en ik ben sinds 8 uur vanochtend al 6 a 7 keer naar de wc geweest om te plassen, waar ik normaal altijd 3 a 4x plas over een hele dag gezien. Ik denk iets te zien, maar jullie ook?
    9dpo
    Ps foto is binnen de 5 min genomen

Attached Files:

17. Maudje123

Maudje123 VIP lid

Aug 2, 2020
    12,413
    7,936
    113
    Female
    Op de 2e foto kan ik wel wat zien

Lunalitess likes this.
  18. nosilla

nosilla Fanatiek lid

Oct 31, 2016
    1,584
    981
    113
    Female
    Niet in Nederland
    Ik woon in Frankrijk, hier zijn ze idd een stuk goedkoper!

Faleide and WardaRose like this.
  19. nosilla

nosilla Fanatiek lid

Oct 31, 2016
    1,584
    981
    113
    Female
    Niet in Nederland
    Ik lijk op die tweede wat te zien ja! Test je morgenochtend nog een keer?

Lunalitess likes this.
  20. somebodyy

somebodyy Actief lid

Dec 31, 2019
    145
    149
    43
    Female
    Oh jammer:(, hoop dat je volgende maand op roze kan!
    super bedankt!

Winnie85 likes this.

Share This Page