Die van gisteren was echt flink turen en scheef houden om wat te kunnen zien. Die van vandaag is met gewoon licht zonder extra fratsen te zien. Beiden wel binnen de 5 min. Nog niet duidelijk, maar er is een oploop te zien. Nu hopen dat hij duidelijker blijft worden.
Ik weet eigenlijk niet hoe het precies werkt met de pil, maar als je niet ovuleert wordt er geen progesteron aangemaakt waardoor het baarmoederslijmvlies zich blijft opbouwen tot het niet meer kan en dan laat het los en komt naar buiten.
@Maudje het lijkt dan alsof het lichaam zich dan elke keer met nieuw weefsel voorbereid en het dan weer afstoot als er geen eisprong plaatsvindt.
Dat kan, maar ik weet in ieder geval wel dat je wel ongesteld wordt ook al heb je geen eisprong gehad
NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024 We gaan voor roze! 16 februari (2) Koffie2go - 42 jaar - 3e kindje - een *16+6 ronde 4 Superkipje - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde 17 februari (0) 18 februari (2) YL1992 - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Somebodyy - 2e kindje - ronde 5 19 februari (0) 20 februari (3) Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Faleide - 39 - 3e kindje - ronde 2 21 februari (0) 22 februari (3) SjH86 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 7 Annesophieroos - 38 jaar - 2e kindje - eerste tp na PGT/ICSI Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6 23 februari (1) Skymar - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 24 februari (2) Sannetijd - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 25 februari (3) Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 5 BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 26 februari (3) PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Vederlicht - 41 -2e kindje - ronde 2 27 februari (2) Sophie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - IUI4 28 februari (2) JEKplus1 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 na vmk Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 29 februari (2) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 (2e ronde IVF) Maudje123 - 3e kindje - ronde 38 (ronde 2 na laparoscopie) Totaal (25) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (14) Zwanger (2) Ongesteld (4) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Heb mezelf op rood gezet, toevallig mijn spotting net begonnen. Ik dacht heel even dat het later zou zijn, maar terugkijkend naar de ovutesten zou 14dgn terug mijn ovulatie zijn geweest.
Wauw wat super fijn en wat een mooi nieuws! Ik hoop voor jullie dat die baby kamer in jullie nieuwe huis heel snel gevuld gaat worden, en deze zwangerschap goed mag gaan! Gefeliciteerd
He wat naar. Toch echt balen ook van die vals positieve test. Hopelijk volgende ronde een positieve test !
Hier sinds gisteravond echt super last van mijn rug / heup links. Slecht geslapen ook van de pijn. Toen het gisteravond begon dacht ik nog, wie weet innesteling. Maar nu het zo blijft…. Hahaha is het mij dus gewoon in de rug geschoten. Wat je allemaal wel niet onder een beginnende zwangerschap kan plaatsen
toen ik voor mijn eerste kindje ging kreeg ik niet elke maand mijn menstruatie maar t kwam wel soms, na onderzoeken bleek dat ik geen eisprong kreeg maar dus wel soms ongesteld werd, ik moest toen iets nemen om mijn menstruatie op te wekken en vlak erna iets (clomid) om een eisprong op te wekken, ik moest dan ook vaak voor een echo tot ze eitjes zagen en dan “klussen” en weer terug voor een echo. Nu weet ik alleen niet of de “menstruatie “ die ik kreeg ook echt gezien werden als menstruatie, lang geleden! Je zou t eens kunnen navragen bij je gyn.