Hmmm klinkt niet echt als een innestelingsbloeding vind ik, mijn menstruatie begint soms zo. Hier 2 keer een innestelingsbloeding gehad maar wat dan naar buiten kwam was enkel een klein beetje bruin/roze. Wel gek idd op 6 DPO EDIT: Ahhh nee, balen meid
NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024 We gaan voor roze! 16 februari (2) Koffie2go - 42 jaar - 3e kindje - een *16+6 ronde 4 Superkipje - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde 17 februari (0) 18 februari (2) YL1992 - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Somebodyy - 2e kindje - ronde 5 19 februari (0) 20 februari (3) Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Faleide - 39 - 3e kindje - ronde 2 21 februari (0) 22 februari (3) SjH86 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 7 Annesophieroos - 38 jaar - 2e kindje - eerste tp na PGT/ICSI Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6 23 februari (1) Skymar - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 24 februari (1) Sannetijd - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 februari (3) Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 5 BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 26 februari (4) PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Vederlicht - 41 -2e kindje - ronde 2 Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 27 februari (2) Sophie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - IUI4 28 februari (2) JEKplus1 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 na vmk Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 29 februari (2) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 (2e ronde IVF) Maudje123 - 3e kindje - ronde 38 (ronde 2 na laparoscopie) Totaal (25) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (13) Zwanger (2) Ongesteld (5) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Zwangere dames, vallen de blauwe aders rondom borsten bij jullie ook op? Bij de tweede had ik dat al vrij vroeg in de zwangerschap. Eerste kwam dat stuk later. Hopelijk mogen er nog meer roze kleuren in deze lijst.
Ik ga die even opzoeken! Ben ook vanplan om dit vaker te doen. ben alleen nog totaal niet soepel, en doordat ik een buik in de weg heb zitten is het soms even zoeken naar een fijne comfortabele positie
Als je eisprong dan toch eerder was, dan zou dit 12dpo zijn en zou het wel kunnen kloppen. Is je temperatuur nu echt laag?
Ja klopt maar geen tempstijging is voor mij geen ei, en normaal heb ik een lf van 13 dagen Naja het is niet anders
Mijn temperatuur doet gekke dingen Moet zeggen dat ik ook verkouden ben en het daardoor misschien zo wisselt?
Ja 36.3 dus dat klopt dan wel, maar ja na mijn posi ovu geen temp stijging gehad dus dacht dat mijn ei later was
Ja, al heb ik dat altijd wel. Maar voorgaande maanden was het het ergst op mijn linkerborst en nu ook heel erg op mijn rechterborst
Ik zat op je kaartje te kijken maar naar je + heb je direct de volgende dag een stijging van 0,2 gehad. Dat is toch voldoende ?
Die zitten er inderdaad al, maar die had ik ook in de vorige rondes. Kan nog niet veel verschil zien daarin met niet zwanger zijn. Zowel op mn beide borsten als op mn onderbuik en bovenbenen
Wat een ronde zo hè? Met een nare verrassing op t eind. Sterkte. Vind zo naar voor jou en je partner. Bah… die strijd en hoop en dan weer dit.