NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Faleide, 22 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Het kan ook nog iets met de innesteling te maken hebben. Ik ga heel hard voor je duimen!

Zazoo21 vindt dit leuk.
  2. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik hoop het zo! Vandaag nog een testje gedaan en die komt steeds sneller op. 12 dpo nu, ik begin het langzaam binnen te laten komen. Mn protectieschild begint wat te scheuren.

Ik zou rond dag 9/10 beginnen met testen voor 1x per dag. Als hij dan stijgt kun je op 2x per dag over gaan. Dan zit je nog wel veilig denk ik. Het leuk maken kan natuurlijk al wel vanaf dag 5 of misschien zelfs wel eerder;). Dan zit je altijd goed:roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

Faleide, Bluetique, YL1992 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Zazoo21

Zazoo21 Actief lid

12 feb 2024
    398
    398
    63
    Vrouw
    Ja ergens heb ik die hoop ook inderdaad, 10 DPO is ook wel heel vroeg maar misschien heb ik mijn ovulatie verkeerd ingeschat.
    Ik heb er ook best wel wat kramp bij, maar lees dat dat ook bij prille zwangerschap kan dus oftewel we zijn nog geen steek verder. Heb het gevoel dat het niks is, maar mijn man wil de hoop nog niet opgeven. Gewoon maar afwachten dus. We gaan hoe dan ook vasthouden aan ons plan zaterdagochtend te testen, tenzij het natuurlijk gewoon volledig doorbreekt :).

Volgens mij komt nu de NOD van heel veel mensen dichtbij, spannend hoor allemaal! Ik duim voor iedereen voor een hoop roze :cool:

Faleide, nosilla en Lunalitess vinden dit leuk.
  4. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Wie weet komt er vanavond (als je een avondtester bent) of morgen wel een streepje. Je zit nog rond 11 a 12dpo? Houdt moed, ik ga voor je duimen!

5. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Volgens mij adviseren ze dat gewoon om hun testen sneller te verkopen :roflmao: Ik vind het ook wel heel vroeg, ik begon meestal met 9 of 10 DPO maar ik wist wel altijd zeker dat ik mijn ovulatie niet voor die tijd zou hebben.

Faleide vindt dit leuk.
  6. Livia18

Livia18 Actief lid

17 jan 2024
    139
    91
    28
    Vrouw
    Als ik m'n onofficiële temp (want: smartwatch) aanhoud icm de meest donkere ovu test op cd10, zit ik vandaag op 13 dpo.

@Faleide mijn eisprong kwam deze cyclus ineens vanuit het niets heel vroeg, dus zeker dat ik een volgende rond al vanaf cd5 ga testen. Gewoon doen hoor!

Faleide vindt dit leuk.
  7. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
  8. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Rustig hier vandaag!

Ik heb zojuist een eerste broekje in maatje 50 gekocht. Alleen een broekje hahaha was met 75% korting bij de HEMA en altijd wel te combineren voor later.

Hoe is het met iedereen?

Bluetique, YL1992, nosilla en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Sophieee1990

Sophieee1990 Actief lid

5 nov 2022
    111
    128
    43
    Vrouw
    haha! Zo leuk! En idd kan je altijd wel een keer gebruiken!
    Met mij wel goed hoor. Werd wakker en m’n rechter borst (niet m’n tepel) deed pijn, soort zeurende/ brandende pijn.Verdween in de loop van de middag. Misschien heb ik er afgelopen nacht wel verkeerd op gelegen of iets? Ik weet het niet.
    Hoe is het met jou?

Faleide en Cupmix93 vinden dit leuk.
  10. Faleide

Faleide Actief lid

10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    @Lunalitess mijn man wordt ongeduldig :roflmao: nee hoor,maar gezellig maken is nooit verkeerd :D

@nosilla haha nou idd, vorige ronde was ik cd5 nog niet uitgevloeid maar gemiddeld 3-4dgn dus dacht dat ze het misschien daarop baseerden.

@Livia18 dus je kan ook nog wel iets minder ver zijn dan 13dpo, spannend maar ik ga voor je duimen! In jouw geval zeker logisch om al vroeg te beginnen dan weet je zeker dat je je piek niet mist. Ik twijfel nog, ben deze ronde op cd8 begonnen.

nosilla vindt dit leuk.
  11. Faleide

Faleide Actief lid

10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Ja, gewoon doen! Hij komt straks goed van pas :)

Heb net even wat yoga filmpjes bekeken op YT en verder zit ik deze rode dagen uit haha. Deze keer stuk minder hevig dan vorige ronde (35dgn), zolang is mijn cyclus minstens 1jr niet meer geweest maar ziet ernaar uit dat het nu terug is op ong 28dgn.
    En zit ook beetje te wachten op alsnog positieve testjes van de rest haha

Cupmix93 vindt dit leuk.
  12. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Hier goed! Vorige ronde was ik deze dagen echt extreeeeeeem moe deze dagen dus ben al blij dat dat niet weer zo is.

weet nog niet of ik echt iets voel. Al wel de hele dag een soort vaag gevoel in m’n stuitje/onderrug wat door m’n lies heengaat m’n been in. Beetje gek gevoel. Hopelijk is het iets goeds!

Sophieee1990, Lunalitess en Faleide vinden dit leuk.
  13. Faleide

Faleide Actief lid

10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Spannend, wie weet is het een goed teken :)! Wat mij betreft mag de lijst nog verder roze kleuren.

somebodyy en Cupmix93 vinden dit leuk.
  14. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Het is dat mijn testjes oplopen, anders had ik niet eens gemerkt dat ik zwanger was. Het enige dat ik vandaag heb gekregen is een bloedsmaak in mn mond. Voel me erg onzeker, omdat ik gewoon nog niets voel. De testjes liegen dan weer niet en lopen per halve dag wel iets op. Dat geeft me dan weer wat rust.
    De roze is van vanavond

Bijgevoegde bestanden:

somebodyy, L0ts, Livia18 en 8 anderen vinden dit leuk.
  15. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Ik blijf voor je duimen dat het raak is! Kan niet wachten op je testje!

Cupmix93 vindt dit leuk.
  16. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Ik stiekem ook hahaha. Het is dat ik morgen de hele dag echt niet wil testen anders had ik me denk ik dit keer niet kunnen inhouden

Lunalitess vindt dit leuk.
  17. Cupmix93

Cupmix93 Bekend lid

4 okt 2023
    569
    470
    63
    Ik zie echt oploop! Wanneer is je nod ookalweer?

18. nosilla

nosilla Fanatiek lid

31 okt 2016
    1.584
    981
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Hier was dat deze ronde ook een stuk minder, terwijl ik voorgaande maanden vaak direct na ovulatie al moe was. Nu was ik pas vanaf 7 DPO moe, denk dat dat ook de dag van innesteling is geweest ivm de dip in mijn hartslag. Al ben ik nu nog veel vermoeider dan een paar dagen terug :rolleyes:

Cupmix93 vindt dit leuk.
  19. Lunalitess

Lunalitess Bekend lid

19 jun 2023
    863
    1.297
    93
    Vrouw
    Ergotherapeut
    Roosendaal
    Zondag pas. Ik ben vandaag 12dpo

20. Faleide

Faleide Actief lid

10 jan 2024
    242
    295
    63
    Vrouw
    Ergens over de grens
    Vraagje, maken jullie het elke dag gezellig rond eisprong of om de dag? Als het goed is was mijn ei op cd16. Hebben het gezellig gehad op cd11,13,14,15 en 16..maar misschien toch maar om de dag.

Zag een post over een orgasme na je man omdat de samentrekking van bm het zaad sneller naar binnen leidt. Volgens mij hebben we dat eens geprobeerd toen we voor onze tweede gingen. Was wel raak maar of dat daaraan lag geen idee :roflmao:

Sannetijd en Sophieee1990 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina