Ik heb de vorige keer op 11DPO getest en toen moest ik daarna nog 4 dagen wachten op m’n menstruatie wachten en daar ging ik mentaal niet zo goed op. Dus ik heb voor nu besloten om gewoon te wachten tot NOD. Veel succes vanmiddag! Hopelijk een plakker!
Succes en hopelijk een plakker! Ik baal voor de dames die op rood zijn gegaan.. ik hoop dat jullie de volgende ronde op roze kunnen.
Oh nee, wat een rood erbij. Zo balen Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak mag zijn en dat jullie kunnen gaan genieten van een mooie zwangerschap " strooit wat babydust jullie kant op"
Ik heb vanochtend nog een test gedaan en ook deze ziet er weer wat donkerder uit. Ik denk dat ik mezelf nu wel op roze durf te zetten, hoewel mijn NOD mentaal nog wel een drempel geeft. Bang dat het bloeden toch los gaat breken. Laat het weekend maar snel voorbij gaan deze keer De laatste oranje is van gisterochtend, de eerste roze gisteravond, de onderste van vanochtend
Ik weet het niet meer precies, ik geloof dat ze zei dat iemand van 18 vaak al binnen 1-3 maanden zwanger is bijvoorbeeld, en dat het iedere zoveel jaar afneemt. Een paar jaar verschil in leeftijd kan soms echt veel verschil maken in hoe snel je zwanger wordt (dat haalde ze aan omdat ik bijv. de vorige keer 27 was en toen gelijk zwanger was en nu weer ietsje ‘ouder’ en het nu langer duurde).
NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024 We gaan voor roze! 16 februari (2) Koffie2go - 42 jaar - 3e kindje - een *16+6 ronde 4 Superkipje - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde 17 februari (0) 18 februari (2) YL1992 - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Somebodyy - 2e kindje - ronde 5 19 februari (0) 20 februari (3) Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Faleide - 39 - 3e kindje - ronde 2 21 februari (0) 22 februari (3) SjH86 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 7 Annesophieroos - 38 jaar - 2e kindje - eerste tp na PGT/ICSI Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6 23 februari (1) Skymar - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 24 februari (1) Sannetijd - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 februari (3) Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 5 BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 26 februari (4) PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Vederlicht - 41 -2e kindje - ronde 2 Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 27 februari (2) Sophie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - IUI4 28 februari (2) JEKplus1 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 na vmk Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 29 februari (2) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 (2e ronde IVF) Maudje123 - 3e kindje - ronde 38 (ronde 2 na laparoscopie) Totaal (25) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (9) Zwanger (3) Ongesteld (8) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Livia18 Balen zeg @Basilicum Spannend!!! Vanaf wanneer zou je positief kunnen testen in theorie? @somebodyy Hier ook gevoelige borsten, maar het wisselt wel echt per dag. Verder af en toe misselijk en mega moe. Hier 15 maart een echo met precies 7 weken, de tijd gaat langzaam voorbij de komende weken ben ik bang @Lunalitess Yessss super mooie oploop!! Ik vond mijn NOD ook wel echt zo’n grens om overheen te gaan, gelukkig nu er net voorbij
In theorie kan het vanaf 4 dagen na tp. Maar meestal pas dag 5 of 6. Op dag 7 nog negatief is meestal geen goed teken. Als er dan een lijntje is, is het vaan biochemisch of eindigt het in een miskraam. Ik hoop zo dat dit hem wordt en dat ik dinsdag (4 dagen na tp) positief test. Dat is de dag dat een jaar geleden mijn vader plotseling is overleden. Het voelt heel bijzonder om precies in deze week een tp te krijgen, en de kers op de taart zou een zwangerschap zijn. Dan is papa er toch nog een beetje bij ofzo....
@Basilicum Ga hard voor je duimen meis zeker vanwege het verhaal erachter mbt jouw vader. Wat zou dat toch ontzettend mooi en bijzonder zijn en mag jij onze lijst met roze afsluiten @Lunalitess mooie oploop ik denk dat je niet ver van een knaller zit als het zo blijft oplopen! @Livia18 @Zazoo21 balen en jammer dat het deze ronde niet raak was maar we houden moed dames, ik ga er gewoon vanuit dat de volgende ronde dan toch van ons mag zijn @SjH herkenbaar gevoel en het is ook verdrietig om weer een ronde verder te moeten, zeker als je al wat rondes verder bent, houd moed meis en hopelijk heb je dan snel een positieve test in handen. @nosilla Met de beentjes in de lucht ga ik ook maar eens proberen haha ik weet dat ik er geen controle op kan hebben maar het gevoel dat ik een handje kan helpen en het wellicht scheelt, heb ik er iig hard mijn best op gedaan @Sophieee1990 er hoeft maar eentje raak te zijn he ik ga richting de 40 en ergens denk ik dan dat elke dag het beste is terwijl dat misschien nu juist helemaal niet bevordelijk is
Ik was 25 toen ik voor mn eerste kindje ging en na 1 jaar was ik nog niet zwanger, uiteindelijk met hulp gelukt, 2de werd ik wel vrij snel spontaan zwanger en nu ben ik 40 en was de eerste ronde al zwanger na 9 jaar de pil geslikt te hebben, helaas werd dit een mk op 6 weken maar leeftijd wil dus niet alles zeggen. Ik raad je wel aan om na een jaar toch eens alles na te laten kijken. En als je wil kun je dat zelfs nu al doen. Waarom wachten toch? Liefs!
Ahh ik open net ons topic en zie weer wat dames op rood.. wat jammer en teleurstellend!! Ik hoop echt dat het snel raak mag zijn voor jullie!! Sterkte en op naar volgende maand!! Dikke knuffel!
Stel je voor.. ik kan me niet inhouden om te testen voor mn NOD. Welke test raden jullie dan aan voor vroeg testen? Vandaag kwam ik langs Kruidvat, Etos en action en ik ben NIET naar binnen gegaan. Haha. Maar goed we moeten nog 3/4 dagen tot NOD.
Ik heb de extra early goedkope dipstickjes van sensitest. Vond het fijn dat het de volgende dag al in een anoniem brievenbuspakketje bezorgd werd.
Ik vond zelf de kv2v5 heel fijn maar dat was 6jr geleden. Heb hier en daar gelezen dat de kwaliteit sindsdien achteruit is gegaan. Ik heb nu de Premom en Easy@home besteld maar krijg ze pas eind volgende maand maar schijnt bij velen favoriet te zijn.
Ik heb bij de vorige zwangerschappen altijd met de Predictor Early getest, die vond ik fijn maar kon die deze keer niet vinden dus nu de Easy@Home dipsticks van Premom maar ook een vroege test van ClearBlue.
Pffff moe, bloed chagrijnig en kan wel janken. Normaal eigenlijk niet op deze manier last van dus laat het een goed teken zijn. ging (via app) ff uit m’n plaat op m’n man omdat hij niet liet weten dat hij vanuit de motorbeurs al ergens in Utrecht wat was gaan eten bij z’n lievelingsrestaurant en mij geen goede reis kon wensen.
Ohjee, hoop ook dat het een teken is. Wanneer ga je een test doen? Duimen zijn nog steeds voor je aan het draaien
Deze (foto) werken voor mij heel fijn en zijn nu zo te zien ook nog in prijs verlaagd. Dus wie ze gebruikt en nieuwe nodig heeft. Grijp je kans