Hmmm nee niet echt, maar het schijnt ook niet bij alle vrouwen zo te zijn dat hun hartslag gelijk na innesteling al stijgt Bij mij was er wel duidelijk een dip op 7 DPO (denk innesteling) en daarna is mijn hartslag tot nu toe hoog gebleven.
NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024 We gaan voor roze! 16 februari (2) Koffie2go - 42 jaar - 3e kindje - een *16+6 ronde 4 Superkipje - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde 17 februari (0) 18 februari (2) YL1992 - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Somebodyy - 2e kindje - ronde 5 19 februari (0) 20 februari (3) Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 Faleide - 39 - 3e kindje - ronde 2 21 februari (0) 22 februari (3) SjH86 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 7 Annesophieroos - 38 jaar - 2e kindje - eerste tp na PGT/ICSI Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6 23 februari (1) Skymar - 31 jaar - 4e kindje - ronde 1 24 februari (1) Sannetijd - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 februari (3) Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 5 BAM2023 - 36 jaar - 1e kindje - ronde 4 Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 26 februari (4) PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Vederlicht - 41 -2e kindje - ronde 2 Zazoo21 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 27 februari (2) Sophie - 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lieke2022 - 30 jaar - 1e kindje - IUI4 28 februari (2) JEKplus1 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 na vmk Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 29 februari (2) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 (2e ronde IVF) Maudje123 - 3e kindje - ronde 38 (ronde 2 na laparoscopie) Totaal (25) Wachten op eisprong (6) Wachtbankje (6) Zwanger (3) Ongesteld (11) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik was moe, had verdacht veel pijn in m’n borsten en begon wat misselijk te worden…. En toen opeens niets meer! na een nette cyclus van 28 dagen ben ik ongesteld geworden! Dames die zwanger zijn: gefeliciteerd! Dames die nog wachten: Succes! En dames die ongesteld zijn geworden: We gaan door naar de volgende ronde!
NOD afwachten is toch wel heel erg moeilijk Gisteren en eergisteren echt een beurs gevoel bij m’n schaambot en liezen, vandaag ineens een bloedneus wat me echt nooit overkomt. Maar het kan natuurlijk ook allemaal toeval zijn. Aaah moeilijk!
Ik heb op vind ik leuk gedrukt, maar eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk voor jou. Heel veel succes de volgende ronde♡
Aanwezig Ik ga toch maar morgen testen, dan ben ik 14DPO dus mocht het dan alsnog niks zijn hoef ik ook niet lang meer te wachten op m’n menstruatie.
Nou hartstikke negatief Baal zo enorm. Hoe kan je lijf je zo voor de gek houden. Baal ook van mezelf voor de hoop die ik had. Op naar ronde 8.
ahh nee! Wat jammer! had echt gehoopt op roze voor jou!! Maar je kan er zelf niets aandoen hè?! Het is gezond en goed om toch hoop te houden.. Sterkte en dikke knuffel!!
Wat ontzettend balen …. Het wachten en niet testen hoe ervaar je dat? Lijkt mij zo n nare domper. Al is het een paar dagen voor nod net zo k*t. Sterkte en tot in t volgende groepje
Oh nee neem het jezelf niet kwalijk! Hoop hebben mag! Zo jammer dat de test het af laat weten. Ik duim voor je de volgende ronde en blijf alsjeblieft hoop houden♡
He jakkes wat balen.. Vooral even een klap kan ik me voorstellen als je lichaam het idee geeft dat er toch wat aan de hand is. Even extra lief zijn voor jezelf de komende dagen
Ahh nee wat jammer zeg Ik dacht vorige ronde ook dat ik zwanger was wat toen niet zo bleek te zijn... Dan is het helemaal zo'n domper. Dikke knuffel voor jou ♥