Die ziet er al goed uit Maudje123. Heb een ronde ovu testen gebruikt. Maar merk het toch wel aan mn lichaam dus daa vertrouw ik nu maar op. Ei bij mij gisteren gesprongen. (Denk ik)
Ik liep net in de HEMA langs de babykleding en veel met 75% korting. Toch even staan neuzen om iets mee te nemen. Uiteindelijk niet gedaan want dat voelt nog gek als ik zelfs nog ongesteld ben. hebben jullie al iets gekocht terwijl je nog niet zwanger bent? Ik kijk er zo naar uit om te kunnen shoppen. Heb in gedachte ookal een kinderwagen en al uitgezocht hahaha
Yep zeker wel, heb al best wat op zolder liggen terwijl de kans enorm klein is dat het bij ons überhaupt gaat lukken
Mijn ovu loopt nog weer wat op, maar sinds vanmorgen verlies ik weer bloed, niet helderrood maar ook niet bruin. Beetje tussenin zeg maar, heel vaag dit Dan moet ik nu ook nog seksen...
Ik heb deze testen ook, maar zie bij jou dat de controle strepen niet zo roze worden dat als bij mij. Zie laatste post. Ligt dat aan de concentratie van de urine?
Dat eitje heeft er zin in maar dit kan denk ik nog geen ovulatie bloeding zijn toch? Hopelijk was dit iets eenmaligs deze cyclus en houdt de piek nog even aan… zodat de rode zee niet bevaren hoeft te worden.
Je was begonnen op dag 4 met testen? Mag ik vragen met welk idee? Ik heb deze testen vandaag binnen gekregen. Ben benieuwd.
Nee, maar moet zeggen dat als ik iets zou zien liggen wat unisex is en leuk geprijst ik het denk ik wel mee zou nemen Ik kijk weleens alvast naar luiertassen etc. trouwens Wij hebben nog alles wat betreft kinderwagen etc. dus dat ga ik niet nieuw aanschaffen voor een derde, plus dat alles nog heel mooi is en eigentijds.
NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024 We gaan voor roze! 16 februari (0) Koffie2go - 42 jaar - 3e kindje - een *16+6 ronde 4 17 februari (0) 18 februari (2) YL1992 - 31 jaar - 2de kindje - eerste ronde Somebodyy - 2e kindje - ronde 5 19 februari (0) 20 februari (2) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6 Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 21 februari (1) SjH86 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 7 22 februari (2) Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 2 Maudje123 - 3e kindje - ronde 38 (ronde 2 na laparoscopie) 23 februari (0) 24 februari (1) Sannetijd - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 februari (1) Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 februari (1) PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 februari (1) Minetje - 41 jaar -2e kindje - ronde 2 28 februari (2) JEKplus1 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 na vmk Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 29 februari (1) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 (2e ronde IVF) Totaal (16) Wachten op eisprong (15) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.[/QUOTE]
Volgens de flo app is 8 februari m’n eisprong, precies als ik avonddienst heb haha. Maar denk dat het wel goed komt. Zou wel ovu testen willen proberen maar ook weer zonde van het geld als het weer in 1 keer raak is… dus we gaan t op goed gevoel doen. Merk dat ik na mn eerste zwangerschap helemaal in tune ben met mn lijf.
De eerste hier dus moet alles kopen! Wel van plan om de basis als kinderwagen etc unisex te kopen zodat dat nog jaren meekan
Mwah mijn ovu wil toch nog niet echt oplopen, eitje neemt een pauze zo te zien Eerste foto is vanmorgen, tweede van net
Temp je ook? En had je verhoging? Je hebt je piek misschien wel gehad. Je zou voor de zekerheid toch maar gezellig kunnen maken vandaag.. super raar maar de streepjes lopen niet tot het einde even roze. Misschien toch maar de clearblue ovu testen gebruiken?
Ja ik temp, wel wat verhoogde temp maar was later uit bed vanmorgen Verwacht dat mijn piek nog moet komen Vanavond sowieso maar ff gezellig maken
NOD lijst 16 t/m 29 februari 2024 We gaan voor roze! 16 februari (0) Koffie2go - 42 jaar - 3e kindje - een *16+6 ronde 4 17 februari (0) 18 februari (2) YL1992 - 31 jaar - 2de kindje - eerste ronde Somebodyy - 2e kindje - ronde 5 19 februari (0) 20 februari (2) Nosilla - 31 jaar - 3e kindje - Ronde 6 Hope2022 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 21 februari (1) SjH86 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 7 22 februari (2) Faleide - 39jr - 3e kindje - ronde 2 Maudje123 - 3e kindje - ronde 38 (ronde 2 na laparoscopie) 23 februari (0) 24 februari (1) Sannetijd - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 februari (1) Lunalitess - 38 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 februari (1) PieceByPiece - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Joefmom - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 februari (2) Minetje - 41 jaar -2e kindje - ronde 2 Livia18 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 28 februari (2) JEKplus1 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 5 na vmk Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 29 februari (1) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 (2e ronde IVF) Totaal (17) Wachten op eisprong (16) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.