Hoi tja zeker tot volgende week zondag heb helaas niet een hele regelmatige cyclus.. Maar voel me echt anders dan anders en hoop in de alge open MAANDEN al genoeg kwaaltjes gehad maar dit..nou duimen maar voor ons allen
Alle roze dames: missas, grotezus09, wendy27, lynn1302 en kimmvbritt: GEFELICITEERD!!! Wat super gaaf zeg! Geniet ervan en hopelijk mag alles goed gaan. Blueberry, senna999, mystiklady en lovepeet, balen dat de ongi is doorgebroken! Heel veel succes in de volgende ronde! @dreamer83: wat ontzettend jammer dat het een vmk is geworden! Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk mag je over een tijd weer zwanger zijn en dat het dan maar goed mag gaan. @nonma: balen van je negatest, hopelijk alsnog een posi. @hier: nog steeds geen ongi. Snap er niks van... Is echt al meer dan een jaar geleden dat de cyclus langer duurde dan 26 of 27 dagen, laat staan 28 dagen... Denk dat we pas zondag weer gaan testen, want verwacht gewoon ongi te worden en morgen hebben we groots feest van manlief zijn werk in Utrecht, dus heb geen zin om mn hoofd dan bij een evt. negatest te hebben.
vandaag toch een test gedaan die was negatief is wel net gedaan dus kan zijn dat ik veel te veel gedronken heb vandaag dus zondag nog een test wagen wand ben nog niet ongi en voel ook niet dat dat gaat komen het is zo spannend allemaal zeg ben op van de zenuwen hoop zo op een kerstkindje
Zet mij ook maar op rood. Ei in ieder geval niet kunnen benutten afgelopen maand doordat ik nog vloeide door de mk (en nog steeds). Wel anderhalve week geleden mijn ei gevoeld en vanavond behoorlijke buikpijn en meer bloedverlies dus denk en hoop dat ik ongesteld ben geworden. Ben denk ik de enige die daar blij mee is... ben blij dat het allemaal nog werkt en dat we hopelijk hierna weer echt door kunnen. Roze dames, van harte! Heerlijk om te zien dat er toch al een hoop dames kunnen gaan genieten.
Zit te twijfelen. Zal ik er morgen een test tegenaan gooien of me maar bij het feit neerleggen dat het deze ronde niet gelukt is?????????
Dank jullie wel allemaal. Hoe klein het ook was, het was zo gewenst en dat maakt het zo pijnlijk. Nu ons weer opmaken voor de behandeling *snik* @Alle posi testers: gefeliciteerd Een december kindje, zo leuk! @Nega testers: ik duim voor wondertjes en posi testen! @Ongi dames: superbalen, hoop dat de volgende ronde meer succes brengt.
Heeiii meiden, Na 7 dagen overtijd mag ik op rood. Jeetje wat was dit zenuwslopend zeg. Op naar se volgende maand. Liefs
jeetje wat een hoop roze dames erbij na een dagje werken! GEFELCITEERD!!!!! alle rode dames, balen! hier nog niks, me nod is vandaag of morgen dus maar ff afwachten nog. hebben jullie dat ook, de hele week "denk" je van alles te voelen dat je zwanger bent en als je dan ongi moet worden voel je ineens alle ongisymptomen en als je dan toch nog niet ongi bent weer zwangerschapssymptomen?? Haha LOL
Ik zag ook dat je in een ander topic een positieve test plaats? Ongesteld geworden en toch een positieve test?...dat kan wel,heb ik ook wel eens gehad...toch innestelingsbloeding nog waarschijnlijk.
Hier zijn de kotsboeren waar al eerder over is gesproken ook gearriveerd.. Had net ineens moeite om alles binnen te houden..
Alle zwangeren, gefeliciteerd!! Ik ben benieuwd of ik morgen ongi ben. Voel helemaal niets! Geen zwangerschapskwalen, maar ook geen menstruatieklachten...
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ 16. (7) NoLi (4e ronde, 1e kindje) Enjoyce (2e ronde, 2mk, 1e kindje) Mogumogu (6e ronde, 2e kindje) jane1981 (2e ronde na bbz, 2e kindje) Cyll (8e ronde, 1e kindje) missas (zoveelste ronde, 1e kindje) Elisabeth75 (7e ronde, 2e kindje) 17. (7) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie (9e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje) Zaraida (3e ronde, 4e kindje) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) Dientjuh (3e ronde, 3e kindje - eerste kindje met 37 weken overleden) Loes1990 (2e ronde, 1e kindje) Elance (1e ronde, 1e kindje) 18. (3) Cygnet2 (3e ronde, 3e kindje) Ginie (3e ronde, 3e kindje) All mine (1e ronde, 3e kindje) 19. (10) ZoGraag, (20e ronde, 1e kindje, 4 mk's) Collo003 (1e ronde na mk, 3e kindje) Meis1987 (5e ronde, 1e kindje) Dreamer83 (1e ronde, 2e kindje) Apekop (4e ronde, 2e kindje) lovepeet (2e ronde, 2e kindje) Spa1987 (2e ronde, 1e kindje) mystiklady (5e ronde, 3e kindje) Wolkje86 (4e ronde, 1e kindje) missmoobs (8e ronde, 1e kindje) 20. (4) Naliey (53e ronde, 7e ronde na mk, 1e kindje)(Jarig) Melanie1986 (3e ronde, 1e ronde na mk, 2e kindje) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) blueberry (1e ronde, 1e kindje) 21. (12) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx (3e ronde, 1e kindje) Piepoe (10e ronde, 1e kindje) Hoop42 (6e ronde, 2mk, 5e kindje) Jossie81 (2e ronde na een partiële mola, 1e kindje) MamavanF2009 (3e ronde, 2e kindje) Mups (4e ronde, 1e kindje) Mammievan5 (1e ronde na mk, 6e kindje) themar (5e ronde, 2e kindje) happylady (10e ronde, 1e kindje) Ctje1987 (1e ronde, 1e kindje) marijke88 (3e ronde, 2e kindje) 22.(11) Silinde (9e ronde, 2e kindje) Jackystory ( 6e ronde, 1e kindje) Lblue (10e ronde, 1e kindje) Fiore (3e ronde, 3e kindje) Dalia03 (1e ronde, 3e kindje) Miepje01 (8e ronde, 1e kindje) Jufaman (16e ronde, 1e kindje) Nonma (3e ronde, 1e kindje) Grotezus09 (10e ronde, 5e na mk, 2e kindje) Riza (1e ronde, 1e kindje) Kyani (3e ronde, 2e kindje) 23. (10) Lynn1302 (3e ronde, 2e kindje) Kunst (11e ronde, 1e kindje) Wensje (9e ronde, 6e na mk, 2e kindje) Wendy27 (14e ronde, 1e kindje) Minnie1979 (6e ronde na MK, 2e kindje) Isabel Olivia (2e ronde, 1e kindje) Saar81 (3e ronde, 1e kindje) Grieby (2e ronde, 4e kindje) Liana1982 (1e ronde, 1e kindje) Dreaminggirl (2e ronde, 1e kindje) 24. (9) Debje88 (6e ronde, 1e kindje) Chantalcindy (2e ronde, 1e kindje) Fiona1983 (6e ronde, 1e kindje) Natascha1 (2e ronde, 2e kindje) Senna999 (3e ronde, 2e kindje) Neirod (1e ronde, 1e kindje) Danssie (4e ronde, 1e kindje) Ceilo (1e ronde, 3e kindje) KimmvBritt (1e ronde, 2e kindje) 25. (5) Ises (4e ronde, 1e kindje) Leo85 (16e ronde, 1e kindje) Chikah (5e ronde, 2e kindje) moppie1 (3e ronde, 2e kindje) Marloescha (11e ronde, 1e kindje) 26. (1) Taaamaaar (6e ronde, 1e kindje) 27. (5) Nik (5e ronde, 1e kindje) Roosje24 (2e ronde, 1e kindje) Cindii (8e ronde, 1e kindje) pupke82 (2e ronde, 1e kindje) Ils80 (1e ronde na vmk, 3e kindje) 28. (4) Moisie (18e ronde, 2e kindje) XSchaapjex (6e ronde, 1e kindje) Twinkle (4e ronde, 2e kindje) onzeker23 (1e ronde, 1e kindje) 29. (5) Sunflower (2e ronde na mk, 1e kindje) Channie32 (16e ronde, 3e kindje) boomie2012 (3e ronde, 2e kindje) Amlie (2e ronde, 1e kindje) Purple85 (3e ronde, 1e kindje) 30. (7) Rose85 (2e ronde, 1e kindje) Noushis (3e ronde na curretage, 2e kindje) Andrea83 (2e ronde, 2e kindje) MayD (4e ronde, 2e kindje) Fathers Princess (10e ronde, 1e kindje) love and hope (1e ronde, 1e kindje) Ivy1979 (8e ronde , 1e kindje) datumloos (2) Jeskejes (17e ronde, 1e kindje) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk, 1e kindje) tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Totaal: 103 9 zwanger , 20 ongesteld, 8 MMM, 11 negatieve test, 1 twijfeltest, cyclus van slag, 1 vlindertje, niets doorgegeven. Lovepeet, Collo003, dientjuh, hoop42 en ikzelf helaas op rood Balen meiden! Lobke2 en mammievan5 negatieve test.. hopelijk gauw positief! Dreamer83 vlindertje Heel erg rot! Met deze laatste post verlaat ik jullie dames en ga ik naar het mei topic! Heb alle kleuren weer aangepast zoals ze waren zodat het makkelijker is voor degene die het overneemt om het bij te houden. Ik duim voor alle wachtende dames en hoop jullie NIET in het mei topic te zien
Zo wat veel roze vandaag, alle zwangeren gefeliciteerd! En balen voor de ongi-dames! Hopelijk volgende ronde veel succes.. Voor de wachters onder ons: hopelijk ook snel op roze! Hier ook nog geduld hebben.. Voel niets haha, vorige maand 2 weken buikkrampen gehad voor k ongi werd, nu nog niks te bekennen, maar verschilt hier elke maand, heb zo ongeveer alle kwaaltjes al gehad, dus kijk nergens meer van op
Proficiat aan alle zwangeren en Iedereen met mij op rood... op naar het volgende ei Wij gaan er even lekker tussenuit. 2 weekjes Bodrum staan zo voor de deur! Voor de dames nog in onzekerheid... Succes!
Ik mag nog op roze!! Heb een knal test (2 zelfs) in me handen gehad!! Wij zijn eindelijk na jaren gewoon zwanger! Onverwachts maar zoo verschrikkelijk blij!!! Meiden die ook duizelig waren en een slijmprop hadden. Dit heb ik ook gehad en zie nu het resultaat. Dus voor jullie nog een goede hoop!! Strerkt damens! Liefs Missas