NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreaminggirl, we gaan er ff een flinke partij hCG uitknallen morgenochtend ;) ;).

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    dus toch morgen testen??
    Succes morgen meiden, ik w8 nog ff, ik durf het niet...

Zo ga nu tv kijken, hoop op goed nieuws morgen lady's !!!!!

Dikke x voor jullie allemaal

3. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa idd saar... Gewoon positief blijven denken.. En dan zal ik gelijkwat extra hcg eruit knallen,, en hier wat strooien! Zodat alle meiden een knaltest hebben!!

4. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb er eentje voor morgen en een voor dinsdag
    Xx
    Testjunkie ;)

5. Neirod

Neirod Actief lid

23 jan 2012
    181
    0
    0
    Overijssel
    Haha, Minnie, gaat goed he, ben je misschien zwanger of zo :p?

6. Mups

Mups Bekend lid

9 jan 2012
    626
    0
    16
    Brabant
    #2126 Mups, 21 apr 2012
    Laatst bewerkt: 21 apr 2012
    Alle meiden bedankt voor de felicitaties. Ik wens jullie ook veel geluk en een knaltest!!

Vandaag de hele dag weg geweest. Lekker gezeild en ook nog prachtig weer erbij! Het begint nu langzaam door te dringen.

Bij deze dan nog de beloofde foto van mijn testjes! :)

Hieronder mijn symptomen:
    - Tussen 5 en 7 dagen na eisprong wat steekjes en krampjes in mijn onderbuik
    - Een 'aanwezige' baarmoeder (beetje vol gevoel in mijn onderbuik, weet niet hoe ik het anders moet omschrijven)
    - Spierpijn in mijn onderbenen
    - Bij vlagen misselijk en hoofdpijn
    - 's-Avonds snel moe
    - Rommelend gevoel in mijn darmen

7. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Wauw! Die zijn duidelijk! Geniet ervan!

8. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooh mups gefeliciteerd!!!!
    Superr leuk.... En wat een mooie testen!!!!
    Heeeeel veel geluk liefde en gezondheid!!!

9. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    was net op de verjaardag van een vriend van ons.. stond al op het punt om naar huis te gaan en toen leek het wel of ik het er gewoon uit voelde lopen.. (sorry voor de vieze praat maar kan het niet anders uitleggen) dus ik op de fiets naar huis in tranen.. (lekker emotioneel) thuis mijn jas in de hoek gegooid naar de wc en... NIKS! wel veel witte afscheiding maar zelfs met heel veel fantasie werd het niet eens een beetje roze.. me nog net in kunnen houden om er niet gelijk een test tegenaan te gooien..

morgen gaat vroeg de wekker want we gaan naar het circuit in assen.. een vriend van ons moet morgen rijden.. misschien morgen ochtend een testje doen.. weet het nog niet zeker..

liefs,

Loes

p.s. de lijst bijwerken doe ik maandag weer, dat lukt morgen niet.. lees wel met jullie mee via de tel.

10. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Lieve dames! hier nog even een laat berichtje van mij! wat fijn dat er weer wat roze bij is, maar helaas zag ik ook wat roods:( balen en hopelijk meer geluk in de volgende ronde! @hier: hele gezellige dag gehad, alcoholvrij, want nog steeds geen rood spoor... morgen ben ik officieel overtijd... als mijn temp morgen hoog is dan gooi ik er misschien een testje tegenaan, anders niet, dan zal ik wel ongi worden... Manlief is wel overtuigd dat het gelukt is... hopelijk heeft hij gelijk:) succes Dreaminggirl en Saar!!! laat ff weten wat het geworden is! Welterusten!

11. DoloresdeGraaff

DoloresdeGraaff Niet meer actief

Ja weet niet hoe het met mij zit. Wel eerste ronde, 3 kinderen al en 1 miskraam na 2 weken overtijd van een zwangerschap dus met 42 weken.

Mijn nod was afgelopen donderdag 19 april. Ben vandaag dus 3 dagen overtijd.

Probleem bij mij is dat die zwangerschapstesten niet werken net als bij mijn laatste twee zwangerschappen.
    Negatief testen en later paspositief testen.
    Heb vanmorgen voor de zoveelste keer negatief getest, wacht tot donderdag test ik weer (7 dagen na mijn nod) anders stap ik naar de huisarts ofzo?

Heb wel alle zwangerschapskwaaltjes, maar dat zegt nog niets, wél heb ik 10 dagen na mijn eisprong een sliertje met helder bloed gehad dat was alles wat bloed tot nu toe betreft.

Moet maar ff afwachten denk ik?

12. DoloresdeGraaff

Nou dames ik ben om kwart voor 5 opgestaan! Speciaal voor jullie om die testen eens goed te bekijken hihihi wanneer gaan jullie testen?

13. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ik wil wel maar probeer mijn testdrang te beteugelen... Heb vrijdag pas NOD dus ook al zou het zo zijn dan zal er nog niks (of heeel weinig) te zien zijn. Gister wel ontzettend brandend maagzuur gehad.

14. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Dolores: hahaha, zo vroeg zul je mij niet snel zien :)

@ test: nog steeds enorme tepels, steeds misselijker, maar test is echt wit.....

15. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    ik lig in bed te twijfelen of ik zal testen... temp was weer iets omhoog... maar ben echt bang voor de teleurstelling:( misschien vanaag nog even aankijken.... moet wel enorm plassen nu:)

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    haha ben al dagen zo vertrooid;) komt waarschijnlijk omdat ik maar aan 1 ding kan denken ZWANGER ZIJN haha

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    o jee Spannend Nonma !!!!

Balen Saar van de witte test, met welke heb je getest??

Mooie testen Mups, veel geluk en een voorspoedige zw.schap!!!

Hier opgestaan met flinke ongi krampen, dus ik dacht echt dat het over was, maar nog geen rood te zien. Het gekke is dat die krampen door trekken naar mn rug, heupen, liezen en billen. Zat gisterenavond op de bank en had gewoon last van mn stuit. En mn thee smaakt nu voor geen meter, dat had ik dus ook bij mn 1e zw.schap. Jeetje of ik ben zwanger of mn lichaam neemt me echt GIGANTISCH in de maling.
    Loop nu om de haverklap naar het toilet om te broekloeren

18. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Nou meiden :( ik mis jullie wel een beetje hoor haha

En ben toch nog steeds heel hard aan het duimen!

19. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    En Nonma, getest?

Minnie, ik had kruidvat 2v5 test, las dat die redelijk gevoelig zijn. Ik zit nu ook steeds te checken op de wc. Vooral als ik nattigheid voel, snel naar de wc: 'is t rood??' Tot nu toe niet :)

20. DoloresdeGraaff

lieve meiden/vrouwen, ik ben ongi geworden. En ik ga niet verder klussen, ik heb er al 3 en ga afslanken, moet 54 kg. nog kwijt dus haal mij maar van de lijst. xxx Dolores.

Deel Deze Pagina