Dag dames, Vandaag mn NOD, maar nog niks.... Ook geen symptomen! Afwachten maar! Vanmiddag naar een kraamfeest. Mijn nicht is 6 februari bevallen van een dochter, maar het ging lange tijd niet goed. Ziekenhuis in en uit, ze bleek reflux te hebben. Ze hebben besloten 1 groot kraamfeest in een zaaltje te geven ipv alle visite verspreid thuis. Dit hadden ze trouwens al eerder gepland, maar doordat het niet goed ging is het uitgesteld. Ze hadden het zaaltje al gehuurd voordat ze bevallen was. Ik vind het zelf eerlijk gezegd niet zo leuk. Het komt op mij over dat we langs mogen komen om een cadeau af te geven en naar de baby mogen kijken en dan weer naar huis moeten gaan... Het duurt van 14.30 tot 16.30 uur. Je kunt niet echt een leuk gesprek voeren met het gezin, want dat wilt iedereen. Beetje jammer! Ik weet ook niet of het druk gaat worden, maar ik denk niet dat ik dit ook zo zou doen. Hoe denken jullie daarover? Groetjes
eerst ff ego-berichtje want word erg onzeker van mijzelf. Heb een heleboel kwaaltjes die ik ook had toen ik zwanger was van mijn zoontje Maar 2x nega getest en nog geen ongi te bekennen, zelfs maar niet iets wat erop lijkt. Ben nog maar 1 dag overtijd maar toch he, kan hier gewoon zó niet tegen. Sorry voor alle dames die al veel langer bezig zijn, eigenlijk heb ik niks te zeuren na pas 3 rondes. Heb echt respect voor iedereen die al zo lang aan het proberen is; afwachten, weer proberen, weer afwachten en dan nog alle bijkomende emoties, frustraties en onzekerheid. Zag dat er weer een paar rode zijn bijgekomen, balen meiden!!! Geen nieuwe roze weer, toch? Of heb ik ergens overheen gelezen?
@Saar:. yep, weer omowit, snap er niks van... ga er maar vanuit dat er niks zit, als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik nog eens testen... baal er flink van
hoi hoi ik zou het ook niet zo leuk vinden. maar als ze steeds in het ziekenhuis is geweest zal ze wel moe zijn. en om dan iedereen in huis te moeten ontvangen en alle troep weer opruimen terwijl je het al druk genieg heb, snap ik dat ook wel. ik zelf ozu er niet voor gekozen hebben. wel weet ik dat al die rijken mensen het zo altijd doen. dat zie je ook vaak op tv. groetjes jacky hoop dat het toch gezellig word.
Hoi LBleu, ik snap het echt heel goed! We lopen een beetje gelijk als ik het goed gezien heb. Ik was vorige week bij de huisarts voor iets anders en heb het toen ook gezegd. Ze kwam direct met en een verwijsbriefje voor de gyn. Vond ik wel fijn. Zelf twijfel ik niet om te gaan, mijn man heeft zo iets van laten we het nog 3 mnd aankijken en dan gaan. (maar ik heb hem al wel liggen ) Dus gewoon gaan!
Ben al weel eens eerder naar zo'n party geweest van mijn nichtje, ik heb ze helemaal niet gespoken (naja hoi en dag), was niet zo leuk. Ik zou het voor mijzelf ook niet zo leuk vinden, vind het (denk) veel te leuk om het bezoek verdeelt te ontvangen heb je idd de tijd om te kletsen
Loes (of iemand anders?), wil je mij verplaatsen naar 25 april? (sta nu op 23) DANK! Ik heb mijn ei toch later gehad (11 april) dus denk dat mijn NOD iets verplaatst is. Heb al wel wat klachtjes zoals moe, hoofdpijn, beetje kribbig (arme man), weeig gevoel en rare smaak in mijn mond... verder geen ongi klachten ... Ik wil niet te vroeg testen, tot nu toe als ik teste (overtijd) dan werdt ik die zelfde middag/avond nog ongi. Onze lichamen nemen ons vaak zo in de maling! als ik het volhou en nog niet ongi ben dan ga ik zaterdag 28 testen.
Herkent iemand het dat je overal een drama van maakt? Mijn mannetje heeft het al een paar dagen zwaar met me, Ik reageer belachelijk overdreven en emotioneel!
Het komt door al die kwaaltjes! Je lichaam zegt steeds 'er is iets aan de hand', de test zegt steeds 'er is niks aan de hand', dat is toch ook om gek van te worden? Vertel mij wat... Heb sinds paar dagen ook hartkloppingen en google zegt dag dat ook een verschijnsel kan zijn. Langzaam kom ik erachter dat bijna alles wel een zwangerschapsverschijnsel kan zijn, haha
@ kraamfeest: lijkt me helemaal niks. Het zijn juist altijd van die mooie lieve bezoekjes als iemand net bevallen is.
Jaaaa, nou allemachtig! Lief hoeft maar één keertje te zuchten, natuurlijk om niks, en ik zit al op de kast. Denk meteen dat ik weet ik wat fout gedaan heb en kan dan wel meteen janken. Terwijl er dus gewoon echt niks aan de hand is. Kan je nagaan als hij eens een keertje iets zegt wat ie niet zo leuk vindt ofzo
Ja inderdaad! En ik ben écht niet zo gemakkelijk gek te krijgen maar nu? Herken mezelf soms niet eens, met mijn onverdraagzame, onredelijke buien Frustrerend he!
Oja, en zo'n kraamfeest lijkt mij ook niks. Heb liever kleine groepjes, vond ik érg prettig toen ik bevallen was. Is wel zo rustig en kan je tegen iedereen je verhaal doen. En je krijgt van iedereen lekker veel aandacht, gheghe
Hallo meiden, Ik ben me toch zo bang hè... Al de hele dag krampen in me onderbuik alsof ik zwaar ongie ga worden. Elke keer naar de wc als ik weer denk iets te voelen, maar helemaal niets. Oh wat maakt dit me onzeker, zit zo met het idee in me achterhoofd dat het net als de vorige keer weer misgaat. Ben ontzettend emotioneel, kan om alles janken, ben ook heel snel aangebrand, vinden me dochter en me man echt niet leuk. Ik weet het niet meer, ik hou het erop dat het misgaat, waarom moet ik nou altijd testen voor nod??? Vanochtend ook niet kunnen testen met ochtendurine, want had 's nachts al een keer moeten plassen, pffff Sorry voor me mega ego berichtje, voel me echt klote en dat is nog zacht uitgedrukt. Alle meiden op rood, jammer meiden, hoop snel op een posi test voor jullie...!!
Hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor! Is juist goed dat je het van je af kunt schrijven. Wat rot dat je je zo klote voelt... Al hoeft het niet te betekenen dat het mis kan gaan, met zo'n eerdere ervaring is het heel begrijpelijk dat je bang bent. Ik hoop héél hard voor je dat het goed blijft gaan!!! Dikke troost-knuffel........
Oh hou op, hier precies hetzelfde! Ik was gisteravond heel onredelijk tegen hem, Ik vond het niet leuk dat hij het wel gezellig had in de kroeg, en ik vond dat ik er maar een beetje bij hing.. Zo niets voor mij!!! Dus Janken vannacht! En vanmorgen weer! En toen hij er wat van zei werd het nog erger ! Ik herken mezelf niet meer!
he meiden, wie wil mij op rood zetten? ik ga nu op voor ronde 11 in de volgende NOD lijst. Hoop dat jullie de lijst nog wat meer roze maken! xxx
@ Kimmvbritt: ik kan het me helemaal voorstellen dat je in de stress dit. Ik duim ervoor dat alles goed gaat. Erge krampen kunnen ook gewoon een verschijnsel zijn toch? Oh, ik hoop t!
hmm en nog steeds niks.. naja niks kwaaltjes genoeg dat wel weet niet waar ik moet beginnen... dit x wel een hoop kwaaltjes die ik bij ons zoontje ook had en niet bij me vmk en mk... nog ff afw8en maar