Klopt, spannend hè? Ik denk dat ik nog maar even afwacht. Vrijdag nega getest... Miss morgenochtend even testen, maar kan volgens mij beter tot woensdag wachten, aangezien mijn cyclus niet helemaal regelmatig is... Wanneer ga jij testen, dan duim ik voor je!
Het is zeker spannend! Wij willen volgende week maandag (de 30ste) testen. Ik ben in februari gestopt met de pil, dus kan ook nu een lange cyclus zijn. Hopelijk kunnen we zolang wachten Ik zal ook voor jou duimen!
@Jane ik zie ook een streepje hoor, hopelijk heb je snel duidelijkheid!!! Het zo echt geweldig zijn. Waarom ga je morgen niet ff naar de ha voor bloedtest, ze kunnen het diezelfde dag nog weten dan hoor als je ha mee wil werken. vvvd: Bij 1e zw.schap wist echt niemand het, we zeiden altijd dat we geen kinderen wilden dus was het ook een hele grote verassing toen ik zwanger was, meeste dachten dat het niet gepland was haha. Nou weet iedereen het wel omdat ik al een bbz en mk heb gehad. Ook gelijk verteld dat we zwanger waren, ik heb echt hele lieve vrienden die me heel goed hebben gesteund in die rotperiode, dus ga het nu weer gelijk vertellen.
Nou meiden ik kruip lekker op de bank en morgenvroeg ga ik testen, ben bloednerveus. Slaap lekker voor straks x
Jane, ik zie op beide tests een streepje, ziet er goed uit. Minnie, oeoeoeh spannend, ik duim voor je!!!!!!!!!
Je bent niet de enige die een kraamfeest ideaal vind hoor. Ik heb het bij beide kids gedaan en was er blij van. Precies wat je zegt, je naasten komen toch al de eerste dagen bij je langs en degene die je normaal niet zo vaak ziet kunnen gewoon lekker op het feesst komen. Bij ons werd er door mensen gebeld of ze even langs mochten komen in de kraamweek terwijl we die mensen al bijna een jaar niet hadden gesproken. Ik lag zelf de eerste week behoorlijk in de lappenmand en zat er dus niet op te wachten maar mijn zoontje was met vacuum gehaald en had behoorlijk last van zijn hoofd en die zat er dus al helemaal niet op te wachten. Wij gaven het kraamfeest 4 weken na de geboorte, dan is het kleine er nog niet af maar ben je al wel in een ritme en wat beter op de been.
Ook maar eens van mij eenberichtje... Ik ben meer een lezer dan een typper... Ik heb eigenlijk elke maand allerlei kwaaltjes... Zwak ziek misselijk...en altijd onwijze Pijn in/aan me borsten .. Maar deze maand giga misselijk, maar wel eet buien...absoluut geen pijn aan me borsten..laatste 3 dagen last van een soort van krabbent gevoel in me baarmoeder....duizelig..er hoeft maar iets te gebeuren en ik ontplof....en rond 13.00 een sliertje roodachtig bloed..maar geen krampen ofzo.... Daarna niets meer...morgen NOD.... Spannend....testen doe ik pas dinsdag....(als ik me kan inhouden) Best moeilijk... Liefste test ik nu.. Zou overigens wel heel vlot zijn... Voor iedereen die roze test, gefeliciteerd. Iedereen op rood, sterkte!
@jane, ik zie ook op beide een streepje. voorzichtig gefeliciteerd! vvdd: bij eerste en tweede wist niemand het. vorige maand een mk gehad en nu weten onze ouders dus dat we nog nr 3 willen en mijn beste vriendin en een andere vriendin. Alleen mijn beste vriendin weet dat we nu gelijk er weer voor gaan, de rest denkt dat we wachten tot de zomer. Alle meiden die de duivels op bezoek hebben, sterkte en veel geluk in de volgende ronde Minnie, slaap lekker en ik hoop morgen een mooie test te zien van je! ego: ik schreef al dat ik gisteravond ontzettend last van maagzuur had. ik had bij de lunch tomatensoep gegeten en tijden de zwschap van mijn dochter kreeg ik daar ook ontzettend maagzuur van. Verder zijn we vandaag wezen zwemmen en ben ik zo'n beetje ieder half uur naar de wc geweest om te plassen. Ook moest ik bijna spugen toen ik de bandjes van de kids opblies... met andere woorden, ik denk vanalles te voelen maar waarschijnlijk waren we gewoon te laat met klussen en is het dus niks. heb wel besloten woensdag een test te doen want dan hebben we een bruiloft.
bloedverlies lijkt voorbij gelukkig.... anders had ik een (te)korte cyclus gehad ofzo...... nu maar afwachten of het doorzet een dezer dagen of niet.... slaap lekker allemaal... morgen weer een nieuwe week.... op naar ROZE!!!
Zo ik ben weer bij Voor de roze dames gefeliciteerd (al zag ik er niet zoveel voorbij komen).. Voor de rode dames balen en succes in de volgende ronde.. Spannend voor degene die gaan testen! Heb zelf geen testen meer in huis.. Misschien morgen toch maar eens halen.. Maar wacht sowieso tot ruim na NOD aangezien ik altijd redelijk stipt ben qua cyclus.. Soms paar daagjes langer dus mocht ik niet ongi worden denk ik vrijdag of zaterdag testen.. Vind het wel weer spannend hoor, ondanks dat mijn gevoel zegt dat het toch niet raak is ivm dat zaad v man niet zo goed is.. Pff zou zo fijn zijn als we de hele molen niet in hoeven.. Mocht ik wel ongi worden dan is het aftellen naar de volgende afspraak in het ziekenhuis op 14 mei.. Hoop zo dat ik die af kan bellen Veel geduld toegewenst en hopelijk allemaal positieve testen in het verschiet voor ons!
Dames heb een heeeeeele boel gelezen! haha Om maar even kort en krachtig te reageren: Alle zwangeren YIPPIIEEEEEEEEE!! Dames die die rode duivels over de vloer hebben heel veel sterkte en heel veel succes in de volgende ronde! Ik gun het iedereen enorm! Slaap lekker allemaal! xx
Goedemorgen dames, Als eerst vanochtend nog een test gedaan, 1 dag voor NOD. En jaaaaaaaaaa de streep word donkerder. Gister had ik even een dipje, had echt het gevoel dat het mis zou gaan zoveel kramp had ik. Daarna de hele avond een zeurderige onderbuik gehad, opgeblazen gevoel, stond zelfs te kokhalzen bij het maken van een bakkie koffie voor me man. Hier de test, wat vinden jullie ervan? (hij is een beetje wazig, kreeg hem er niet goed op) Minnie ben je al wakker? En heb je al getest? Ben ook echt niet nieuwsgierig hoor haha
@minnie en, en? Spannend! ik duim! Ziet er goed uit, @kimmvbritt! @bijna testers en afwachtenden, veel succes.. Hopelijk een posi test een geen duivels! @roze, gefeliciteerd!
@ KimmvBritt ziet er inderdaad goed uit! Ik zie echt twee streepjes Hier nog steeds geen bezoek, hoop dat het een andere reden is dan een langere cyclus... Spanning... Iedereen die gaat testen, veel succes!
Goedemorgen allemaal, Kimmy ziet er echt goed uit! Ik had 9 dagen geleden, op het moment van innestelen een bloeding, deze duurde 4 dagen. Het was of een innesteling of een hele vroege menstruatie (cyclus van 17 dagen). Gister een test gedaan, hartstikke wit. Dus waarschijnlijk was het een hele vroege menstruatie. Morgen nog maar een keer een test en daarna mijn banner aanpassen aan mijn hele korte cyclus. Dames die gaan testen vandaag, heel veel succes, op naar ROZE!