NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Yup, in het weekend zette mijn man een muziekje op en ging dansen met ons meiske van 2. Ze kroop heel verliefd tegen hem aan en keek mij een beetje brutaal aan (zo van, ik ben nu even met pappie aan het dansen zie je dat wel) en spontaan kwamen de tranen. Maar ben van nature al vrij emotioneel dus hoeft bij mij niks te betekenen.

ga je wachten met testen of morgen toch nog 1 ertegenaan gooien?

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    waterlanders heb ik altijd al sinds me 1ste zwangerschap.
    voel me nu vooral raar duizelig hele zere tepels.
    me buik doet raar.
    dacht vanmiddag dat ik ongie zou worden

3. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Hier ook zo'n emotionele muts.
    Gisteren was het wel héél erg, heb volgens mij een jankbui van zo'n anderhalf uur gehad.
    En daarnet, toen lief en zoon aan het knuffelen waren bij het bedritueeltje zat in ineens ook zowat te huilen.
    Gewoon omdat ik het zo lief vond :D

Gooide lief een macaronimaaltijd in de magnetron, zat ik meteen met mijn vest voor mijn neus, het stonk zó erg (vond ik dan he :D) naar doorgekookte zuurkool met sokken ofzo.
    Net met koken rook het eten naar stopverf en plastic terwijl lief het erg lekker vond.
    Volgens mij word ik gewoon echt gek ofzo :D
    En ben nu weer misselijk en erg rommelende darmen :(

4. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam

Nee ik wacht nog even, ben echt benieuwd of mijn temperatuur hoog blijft...

Ik ben ook al vrij emo van mezelf, maar dit slaat echt alles:) ik huil inderdaad echt om niks!

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    oohh jqaaa heb heel raaar gevoel in in me buik egt helemaal onderin bij me schaambeen.
    een steken gevoel ofzo moeilijk uit te leggen maar voelt egt ruk

6. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag

Nou het vervelendste vind ik nog wel ik bij de eerste binnen 3 maanden zwanger was en bij de 2de binnen 5 maanden en nu dus al zolang bezig snap dr niks van.. Wel waren we toen jonger me dochter word alweer 9 in augustus en me zoontje 7 dus wie weet ligt het daaraan..

Ja ik alleen rommelend gevoel in onderbuik en moe verder nergens last van wel vlak na de eisprong misselijk maar dat is weer weg..tja afwachten hè meer kunnen we niet;-(

7. Ginie

Ginie Actief lid

13 aug 2009
    409
    0
    0
    Nou, de ongi is eindelijk doorgebroken! Ik mag op ROOD Grrrrr :x
    Al heeeeeeeeeeeel lang niet zo'n lange cyclus gehad, snap er niks meer van. We zijn nu dus ook te vroeg geweest met klussen. We hadden langer willen klussen, maar ik was helaas een paar dagen weg. Baal ontzettend, doordat mijn ei zo laat was hebben we niet gericht kunnen klussen. Ben benieuwd hoe het de volgende rond gaat!

Nou, succes voor de meiden die ook nog in onzekerheid zitten en overtijd zijn. Hopelijk wordt het voor jullie nog wel een knaltest! Ik wil jullie niet zien in het volgende topic! :p
    En alle andere meiden ook succes natuurlijk! Hopelijk komt er nog veel roze bij!

8. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ik had 's ochtends op de dag waarop volgens de calculator op deze site de eventuele innesteling zou zijn even last van duizeligheid, leek alsof de hele wereld draaide toen ik mijn ogen open deed. Later op de ochtend nog een keer maar daarna niet meer gehad.

Nu heb ik weer trek terwijl ik 2 uur geleden nog warm gegeten heb.

9. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff ego berichtje hoor met een vraag...ik denk dat ik 9 april mijn ei had ,ik hat toen de hele dag erge buikpijn.wanneer of hoeveel dagen later zou je max je nod dan hebben ???

10. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Balen Ginie! Veel succes in de volgende ronde!

11. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    he nu ineens buikpijn hopelijk dan tocbh maar ongesteld die spanning pfff

12. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Dat trek hebben ken ik.. ik eet ook veel de laatste week ;)
    Nu ook trek en om 6 uur gegeten tot ik vol zat..

Ik heb sinds de eventuele innesteling veel erger last van mijn borsten gekregen...

13. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Ik heb niet echt veel meer last van mijn borsten maar weet ook niet meer zo goed of dat bij de andere zwschappen voor of na NOD begon. Vorige maand begon het een dag of 3 na NOD weet ik nog maar dat is misgegaan dus weet niet of dat te vergelijken is.

Maar dames, ik ga opwarmen in bad! Ik lees morgen weer bij en hoop dat ik dan veel roze erbij zie!

14. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere

Spannend meis!!

Hier wordt er ook gehuild om de kleinste dingen haha.
    Snap het ook niet, waar het vandaan komt.
    Ik hoop dat jij naast de mensen om je heen ook snel een positieve test in handen mag hebben!!

Ik zit nu op cyclusdag 25 van de 31 en op vrijdag 13 april positieve ovutest gehad. Vandaag echt 'raar' slijm verloren?? Dus ben benieuwd wat het kan zijn.

SUCCES iig toegewenst!!

15. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Spannend hoor, las van iemand die ook een soort slijmprop was verloren dat het bij haar een goed teken was...

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik hoop op goed nieuws uiteraard:)
    Was al een beetje aan het zoeken naar meiden die ook rond cyclusdag 25 zitten, miss komen de kwaaltjes overeen.

Bedankt voor de tip iig!

x

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Het is ook nooit goed, jij voor nod bloed en ik na nod geen bloed;) en ook geen posi test grrrr. Hopelijk is het bij jou een innesteling

18. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Hoop ik ook Nik!

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik geef je nog wel een kans hoor;) vooral omdat je voor nod hebt getest

20. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Moet je het nou voor of na de slijmprop doen dan? Het lijkt mij dat ze niet door het slijm bij t eitje komen, of juist wel?
    Zal wel een raadsel blijven? :(

Trusten allen. Ik ga slapen, erge hoofdpijn :( meiden die morgenochtend testen, succes! :)

Deel Deze Pagina