NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    @Grieby, ik had ook rond 9 april mn ei en dus je zou vandaag al kunnen testen, is precies 2 weken geleden

@Ginie, veel succes in de volgende ronde

Jeetje ik ben hier niet de enige die met onzekerheid loopt zeg, zit het in de lucht of zo. Nou ja ik weet nu eigenlijk wel zeker niet ik niet zwanger ben maar ergens blijf je toch hopen he, dat die verdraaide duivels nu maar komen

2. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere

Ik blijf mijn duimpjes voor je draaien! En die onzekerheid is inderdaad knap vervelend!!

3. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden...

@ iedeeen die nog moet testen ik hoop heeeeeel veeeeel hcg en posi testen!

Even ego vraagje: sinds ik 2 maanden geleden gestopt ben met de pil krijg ik steeds grotere tepelschijven, ook mijn menstruatie is een hell! Zo hevig valt niet tegen op te boxen met tampons heftige buikpijn hoofdpijn ben er gewoon ziek van!! Ook me tepels en borsten deden al een week voor mijn nod pijn nu een dag ongesteld en ze doen nog steeds zeer!!

Heeft iemand dit ook mee gemaakt??

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    @ dreaminggirl had ik idd ook daarom nu zo spannend heb nu nergens last van.

Ik ben twee keer gestopt met pil omdat ik niet tegen de hormonen kon elke keer als ik stopte werd mijn menstruatie heviger en idd pijnlijke borsten

5. Dreaminggirl

Dreaminggirl Actief lid

3 okt 2011
    381
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ chantal, dank je!!!

@ iedereen!!
    Mijn vrienden zeggen dat ik niet zwanger word omdat ik er teveel mee bezig ben. Klopt dat?Klinkklare onzin natuurlijk. Als dat zou kloppen, dan zou er bijna nooit meer iemand gepland zwanger worden en al zeker niet meer via bijvoorbeeld IVF. Bovendien is het vrijwel onmogelijk om opeens zo'n knop in jezelf om te zetten en niet meer te denken aan die hele grote levensomvattende wens. Er zijn vrouwen die gewoon de pil door de w.c. kunnen spoelen en er verder niet meer over nadenken tot ze zwanger zijn, maar dat jij hier zit te lezen bewijst dat jij waarschijnlijk niet één van hen bent. Besluiten om te gaan voor een zwangerschap is een hele grote beslissing, eentje die je hele leven zal veranderen. Het is niet gek dat je daar zeker in het begin ontzettend mee bezig bent en liever vandaag dan morgen zwanger bent. Voel je daar dus niet schuldig over en trek je niets aan van mensen die zeggen dat je daarmee je kansen verkleint.

6. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Ik weet niet of het klopt maar er minder mee bezig zijn is wel beter voor jezelf al moet ik zeggen vooral die laatste dagen voor mijn NOD Pfff verschrikkelijk en als je iemand ziet die zwanger is of iemand met een baby tja je zwijmelt er toch bij weg denk dat je daar weinig aan kunt doen

7. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    Ik geloof wel dat stress niet bevoordelijk is om zwanger te worden. Maar hoe kan je er nou niet mee bezig zijn?? Als iemand die knop heeft gevonden...vertel mij dan aub waar hij zit!!

8. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je mooie stukje dreaminggirl.. Kreeg het vandaag ook te horen maar hoe kun je er nou niet mee bezig zijn..

Liefs,

Loes

9. grieby

grieby Actief lid

1 jan 2012
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm minnie heel vervelend die onzekerheid .merk je ook niks anders dan anders dan. Wanneer ga je weer testen ? En had je ovusticks gebruikt dat je weet dat 9 apr ei was? Hier omo wit weer ook

10. happylady

happylady Lid

27 sep 2011
    94
    0
    0
    Hey lieve meiden,
    Ik heb weinig gereageerd, maar wel veel meegelezen. Wat een herkenbare verhalen allemaal! Ik had zelf afgelopen zat mn nod en ik heb zondag middag negatief getest.. Maar tot op heden nog niet ongesteld. Net zoals velen van jullie :( ik had me er al bij neergelegd dat ik weer niet zwanger ben maar nu begint het toch weer te kriebelen. Morgen weer een testje wagen.

Ook het verhaal van het ' er niet te veel aan denken' is heel herkenbaar. Ik heb me er ook een aantal keer over geirriteerd. Bij mij zeiden het vooral meiden die heel snel zwanger waren. Het enige wat ik kon denken was: 'jij hebt makkelijk praten!'. Ik probeer het maar het ene oor in en het andere oor uit te laten gaan

ik hoop dat jullie morgen (of heel snel) een positest in handen hebben!

Veel liefs

11. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Oké spannend toch nog happylady

Ik heb morgen mijn NOD heb drie dagen geleden al getest nega maar goed blijf toch spannend

12. happylady

happylady Lid

27 sep 2011
    94
    0
    0
    Ja heel spannend!

13. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.448
    372
    83
    in een huis
    HI Dames!

Hoop dat als ik de morgen vroeg wakker word dat er weer een aantal positieve testers zijn!

Slaap lekker meiden!

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik geloof niet dat je niet zwanger raakt van er veel mee bezig zijn.. Er niet mee bezig zijn kan niet als je eenmaal die beslissing hebt genomen dat je er echt voor gaat..

Ik geloof echter wel dat het goed is om er niet TEveel mee bezig te zijn.. Als het je hele leven beheerst is niet fijn en de stress die dat met zich mee brengt kan misschien wel invloed hebben..

Ik probeer het in ieder geval los te laten, je hebt er geen invloed op, meer als klussen op de goede dagen kan je niet doen. Ik test ook pas bij een aantal dagen over tijd, meer of minder zwanger word ik daar niet van en geeft een hoop rust om gewoon af te wachten.

Maar dit zal voor iedereen anders zijn.. :D Lekker doen waar je je goed bij voelt toch?

15. Chantallcindy

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    goedemorgen dames hier nog geen rood te bekennen straks werken tot 11.00 en daarna toch maar testje doen als er nog niks roods is wel ontzettende krampen in mijn lies

16. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Mogge! En thanks @minnie en Ilse!
    Geen bloed meer hier dus wie weet?
    Succes allemaal weer vandaag, ik lees vanavond weer bij!
    Xxx en laat iemand maar weer op roze staan vandaag voor de positieve vibes ;)

17. Riza

Riza Actief lid

13 apr 2012
    162
    0
    0
    Overijssel
    Spannend hoor, veel mensen die vandaag gaan testen! :D

Mijn eisprong was volgens mij rond de 9e, dus dan klopt het wel dat ik nu nog niet ongi ben? Vanmorgen wel weer nega getest (met de beroemde kr2v5).

Hebben jullie inmiddels al getest? En, wat roze er bij? Succes allemaal vandaag en fijne dag!

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ja voel me wel anders. Ik krijg altijd na mn ei bepaalde symtomen (vandaar dat ik weet wanneer ei ongeveer is geweest) maar nu heb ik meer symptomen die ik ook bij vorige zw.schappen had zoals vieze smaak in de mond, haaruitval, maagzuur, wat vermoeider maar misschien praat ik het me eigen wel allemaal aan.
    iig zijn de duivels er nog niet.

19. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Goed teken dat er geen bloed meer te zien is Nik, ik hoop dat jij vrijdag (of misschien al eerder) een mooie test in handen hebt.

Voor alle andere dames succes met testen of afwachten als je ng niet ongi bent.

Gisteravond had mijn man de film Alle Tijd opgezet in bed net voor ik in bed kwam. Hebben we dus nog even samen gekeken en wat heb ik zitten janken zeg. Normaal gesproken laat ik wel eens een traan bij een film maar nu was het zo erg dat mijn man zelfs vroeg of het wel ging (terwijl hij normaal als ik een traan laat een beetje gaat lachen en snuffen alsof hij ook huilt, zo niet grappig!)...

20. Ils80

Ils80 Bekend lid

27 mrt 2012
    560
    0
    0
    Minnie, fijn dat ze er nog niet zijn want dan houd je nog moed maar tjonge zeg, wat moet je lang wachten.

Hopelijk praat je het je niet aan en zie je nu snel een keer een 2e streep!

Deel Deze Pagina