cindi heel veel sterkte.. wat een @#$%# nieuws zeg! nonma balen! je temp kaartje zag er zo mooi uit! heel veel succes in de volgende ronde! ik ben het ondertussen helemaal zat.. ben een week overtijd.. gister dacht ik even dat de rode duivels dan toch gingen komen want mijn afscheiding was niet meer zo wit zoals de afgelopen weken.. maar nu nog steeds niets.. als de rode duivels er vrijdagochtend nog niet zijn ga ik de huisarts maar is bellen.. thuistesten heb ik nu echt geen zin meer in.. gister ochtend de laatste gebruikt en ben eigenlijk niet van plan nog nieuwe te halen.. liefs, Loes
Cindii wat onzetten kl*te zeg, heel veel sterkte! Hoop dat je snel opknapt en dan toch snel een wondertje mag krijgen!!! Nonma, balen zeg, je had zo'n goede hoop Loes, wat frustrerend is dat, je wil zo onderhand wel eens zekerheid he. Hier nog geen rood te zien, ga zaterdag weer testen als het nog nodig is. Als dat weer nega is ga ik maandag naar de dokter. Ben vandaag extreem moe wakker geworden na de zoveelste rusteloze nacht. Zit met héél veel moeite wat te eten, ben er 'gelukkig' aan gewend tegen misselijkheid in te eten. Maar leuk is anders... Ach, zoveel heb ik niet te klagen als ik lees wat sommige meiden moeten doormaken, dan is het bij mij allemaal maar een 'eitje'
ik ben ook extreem moe terwijl ik vannacht redelijk geslapen heb.. (kon beter maar was niet heel slecht) ik moet mezelf ook echt dwingen om te eten .. en jij mag ook best even klagen hoor.. je bent ook al 3 dagen overtijd! toen voelde ik me net als nu.. liefs, Loes
Raar is dat he, overdag echt extreem moe en 's nachts kan ik niet goed slapen. Of eigenlijk slaap ik wel maar heel onrustig, met rare dromen. En als ik dan even wakker word lig ik me meteen te ergeren aan Lief, die naast me ligt te snurken. De arme schat, ik kan dus echt niks van hem hebben he Ergens wel lekker om even te klagen hier, al hou ik er eigenlijk niet van. Vind het nooit erg als iemand anders dat doet (maar dan zie ik het niet als klagen) maar als ik dan zélf eens wat heb dan vind ik dat ik mijn mond maar moet houden en gewoon doorgaan Dus erg prettig, zo'n forum
Yep, ik ook. Meer dan anders en het ziet er ook wat anders uit. Rare lijven hebben wij vrouwen toch he
Hoi Dames, Sorry een late reactie van mij maar ik heb zo veel moeten werken dat ik er nu pas weer op zit. Maar ik mag op rood hoor.... Helaas Hopelijk volgende keer beter. Voor iedereen die zwanger is: Super gefeliciteerd!!!!! Liefs
Haha, dat herken ik ook. Heb al twee nachten liggen draaien in bed en raar gedroomd. Kon niet in slaap komen en 's ochtends heel vroeg wakker waarna ik niet meer kan slapen. En ook het klagen is normaal niet aan mij besteed. net als jij zegt mamavanf hou ik normaal altijd mijn mond maar kan iedereen wel bij mij zijn hart uitstorten. Maar hier op het forum leeft iedereen zo met je mee dat je gewoon kunt zeggen (nou ja, schrijven) wat je voelt en denkt. En omdat je het er verder met niemand anders over hebt (tenminste ik niet) is het wel lekker dat je het toch met andere kunt delen. Dus meiden, bedankt voor het aanhoren van mijn gezeur!! Dikke kus voor jullie! vvdd: Wat is je lievelingsgerecht? Voor mij staat dan met stip op 1 Hutspot met ribbetjes (liefst in ketjapmarinade)!
LF=Luttele fase, oftewel de dagen van ei tot aan ongi. Wist ik eerts ook niet hoor aar hier leer je nog eens wat
als ik jou berichtje lees is het net of ik het zelf geschreven heb.. herken echt alles.. weet dus hoe je je voelt.. af en toe even klagen hier op het forum lucht op en ik merk dat ik het daarna kwijt ben.. daarna gewoon weer met goede moed verder.. ik heb trouwens ook meer slijm! liefs, Loes
Precies! Vind het ook erg fijn dat we hier kunnen schrijven en ons hart kunnen luchten, dankjewel allemaal voor het lezen van mijn geklaag Ik kan bij sommige mensen om mij heen ook wel terecht maar dan is het al gauw dat ze op een ander onderwerp overgaan omdat ze er toch niks mee kunnen. En Lief wordt ook een beetje gek van me maar die zit met zijn kop zo bij andere dingen (we wonen pas net samen, hij heeft een nieuwe baan enzo). Daarom ben ik erg blij met een forum als dit Nog eens dankjewel iedereen vvdd; is een beetje een lastige, ben al zó lang misselijk (geen idee waardoor) dat ik eten niet meer als leuk/lekker zie. Heb dus op het moment geen lievelingsgerecht (helaas)
En ik maar denken (soms) dat ik de enige ben, hahaha Hoezo maf, is best wel een beetje naief om dat te denken Maar inderdaad; met goede moed weer verder!!!
Jullie mogen van mij zeuren hoor. Ik vind het prima. Waar ik slecht tegen kan zijn mensen die wel lopen te "zeuren" maar vervolgens helemaal niet op andere mensen reageren. Dat doen jullie niet dus klaag maar op . Kan me goed voorstellen dat het enorm kl*te is om overdags moe te zijn en s'nachts niet te kunnen slapen. (dat heb ik meestal richting mn NOD maar dan ben ik gewoon zenuwachtig en ga ik rustig om 3 uur snachts tempen omdat ik denk dat het al ochtend is, is lief ook zo blij mee) Het schiet niet echt op met het roze tot nu toe. Ow slijm schijnt een positief teken te zijn dus ik hoop voor jullie! (dat heb ik dan weer niet :x)
Kimvbritt, gefeliciteerd met je verjaardag, en met die testen van jou zit het wel goed hoor! Nonma, balen zeg, hopelijk volgende ronde meer geluk. Cindii, jeetje wat een bummer, hoe ben je arachter gekomen dat je eierstok ontstoken is?? Sterkte iig.
Ooooow *schaam-schaam* kimvbritt vergeten te feliciteren... Bij deze dan maar Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Elk kadootje zal wel in het niet vallen bij het kadootje in je buik he
ga nu twijfelen of ik kimvbritt al gefeliciteerd heb dus voor de zekerheid KIM GEFELICITEERD!! ik wil trouwens wel meer roze zien! we begonnen de lijst zo goed! liefs, Loes
ego: vanmorgen hier een rare test gehad (zie foto).... hij was zo en hij bleef ook zo.... heb m maar weggegooid. naderhand ( 3 uur later) nog maar een testje gedaan,gewoon een dipstick en die weer OMO wit. Ik denk dat ik eerdaags gewoon ongi ga worden.... Bekijk bijlage 240208