getverderie zo vroeg en zoveel slecht nieuws!!! kop op dames op naar de volgende ronde!! ik ga zometeen maar s richting kruidvat en dan of vanmiddag of morgen tioch maar s een testje wagen. word namelijk knetter van me vent die is continue aan t vissen dus wil van die onzekerheid af zodat de rust enigszins terugkeert
Hoi hoi super mooie testen Kim.. Hier zware pijn in me onderbuik heb dat nooit zo vroeg ben altijd paar dagen later ongi dus zou pas over een week zeker moeten zijn.. Vreemd is me lichaam soms maar duidt denk niet op veel goeds.. Doeg
Dank je wel...!! Die zware pijn had ik ook en ik had echt zoiets van ik ga ongesteld worden, ik had dat ook een paar dagen voor me NOD. Het zegt dus niets en ik hoop voor je dat je over een paar dagen een mooie test in je handen hebt.
Hey meiden Na een tijdje meegelezen te hebben toch even een berichtje van mij. Ik heb 29 april mijn nod. Het is onze tweede ronde. De eerste ronde had ik de laatste veertien dagen veel krampen en dacht zal het nu al raak zijn. Nu heb ik weinig krampjes. Gisteren had ik wel trillingen in mijn onderbuik die duidelijk te voelen waren met een hand op de buik. Heeft iemand dit ook? Succes allemaal.
Hi meiden, ik mag helaas op rood, stond op de 29e maar ik denk dat ik er toch naast heb gezeten qua NOD. Lastig met zo'n vage cyclus. Maar goed, op naar de volgende ronde zullen we maar zeggen !
Nieuwe meiden op rood, balen en veel succes volgende ronde. @hier, sinds gisteravond gevoel dat ongi doorbreekt maar tot nu toe nog niets gespot. Vanochtend (tegen beter weten in eigenlijk) een test van zw&k gedaan en omowit! Wel vanochtend druppeltje melk uit mijn tepel maar misschien is dat nog wel van vorige maand van de mk? Hoewel ik het idee had dat het al weer "opgedroogd" was, vorige week geprobeerd en met geen mogelijkheid een drupje uit te krijgen namelijk. Vandaag geen tijd meer om nog te lezen en te schrijven denk ik, behalve misschien vanavond. We hebben vanmiddag een bruiloft dus lekker even mijn zinnen op iets anders zetten. Hoewel daar een nichtje van mij komt die nu 13 weken zwanger is. Maar ik ben zo blij voor haar, het heeft lang geduurd voor ze zwanger was.
Balen hoor voor de meiden op rood, hopelijk meer succes in de volgende ronde! Kim jouw testjes zien er super uit meid! Hier vandaag NOD, maar vanochtend nog niks gespot in ieder geval.. Wel beetje gevoel alsof ik grieperig ben en wat gezeur in m'n buik.. Normaal voel ik wel veel meer tussen ei en NOD, deze keer niet, maar kan dus alle kanten op.. Ik wacht nog "geduldig" een paar daagjes af.. Als ik vrijdag nog niets heb gezien ga ik een testje wagen Succes dames! Wachten duurt lang he..
Hoi meiden, heb geen tijd gehad om alles na te lezen hoor! Maar voor alle zwangere meiden: heel erg gefeliciteerd!! Voor de meiden in het rood: succes de volgende maand! Hier nog niks te bekennen. Zit nu op cyclusdag 31 en vanmorgen was temp hoger dan ooit. Gister was hij wel iets gedaald. Vorige 2 cyclussen waren 30 dagen maar daarvoor had ik ook wel 34 en 1 x 37 dagen. Voel me niet zwanger, was bij m'n dochter heel anders. Tot nu toe ook helemaal geen bruinverlies. Heb ik meestal wel 2 dagen voordat ik echt ongesteld wordt. Ik heb dus evengoed hoop zoals jullie zullen begrijpen. Zodra ik meer weet zal ik het posten. x
Lieve dames! Een prangende vraag!! Gisteren was mijn temp behoorlijk gezakt tot net onder het gemiddelde. Verder had ik ook wat lichtroze verlies... Vanmorgen is mijn temp weer omhoog gegaan????? wel nog steeds lichtroze verlies... Je leest wel overal dat je temp naar beneden gaat als je menstruatie komt, maar ik kan nergens vinden wat je temp doet tijdens menstruatie? blijft deze laag? of kan het schommelen??? of is het nog innesteling? ik verwacht van niet, maar ik vind het toch vreemd??? Help!
♥ ♥ NOD-LIJST 16 t/m 30 APRIL 2012 ♥ ♥ 16. (7) NoLi (4e ronde, 1e kindje) Enjoyce (2e ronde, 2mk, 1e kindje) Mogumogu (6e ronde, 2e kindje) jane1981 (2e ronde na bbz, 2e kindje) Cyll (8e ronde, 1e kindje) missas (zoveelste ronde, 1e kindje) Elisabeth75 (7e ronde, 2e kindje) 17. (7) Stopcontact ( 4e ronde, 2e kindje) Whoppie (9e ronde, 3e ronde na mk, 1e kindje) Zaraida (3e ronde, 4e kindje) Ongeduldje28 (15e ronde, 1e kindje) Dientjuh (3e ronde, 3e kindje - eerste kindje met 37 weken overleden) Loes1990 (2e ronde, 1e kindje) Elance (1e ronde, 1e kindje) 18. (3) Cygnet2 (3e ronde, 3e kindje) Ginie (3e ronde, 3e kindje) All mine (1e ronde, 3e kindje) 19. (10) ZoGraag, (20e ronde, 1e kindje, 4 mk's) Collo003 (1e ronde na mk, 3e kindje) Meis1987 (5e ronde, 1e kindje) Dreamer83 (1e ronde, 2e kindje) Apekop (4e ronde, 2e kindje) lovepeet (2e ronde, 2e kindje) Spa1987 (2e ronde, 1e kindje) mystiklady (5e ronde, 3e kindje) Wolkje86 (4e ronde, 1e kindje) missmoobs (8e ronde, 1e kindje) Doloresdegraaff (4e kindje 1 mk) 20. (4) Naliey (53e ronde, 7e ronde na mk, 1e kindje)(Jarig) Melanie1986 (3e ronde, 1e ronde na mk, 2e kindje) Flippo123 (34e ronde, 2e ICSI, 1e kindje) blueberry (1e ronde, 1e kindje) 21. (12) Lobke2 (4e ronde, 1e kindje) xxNienkexx (3e ronde, 1e kindje) Piepoe (10e ronde, 1e kindje) Hoop42 (6e ronde, 2mk, 5e kindje) Jossie81 (2e ronde na een partiële mola, 1e kindje) MamavanF2009 (3e ronde, 2e kindje) Mups (4e ronde, 1e kindje) Mammievan5 (1e ronde na mk, 6e kindje) themar (5e ronde, 2e kindje) happylady (10e ronde, 1e kindje) Ctje1987 (1e ronde, 1e kindje) marijke88 (3e ronde, 2e kindje) 22.(11) Silinde (9e ronde, 2e kindje) Jackystory ( 6e ronde, 1e kindje) Lblue (10e ronde, 1e kindje) Dalia03 (1e ronde, 3e kindje) Miepje01 (8e ronde, 1e kindje) Jufaman (16e ronde, 1e kindje) Nonma (3e ronde, 1e kindje) Grotezus09 (10e ronde, 5e na mk, 2e kindje) Riza (1e ronde, 1e kindje) Kyani (3e ronde, 2e kindje) SanenJef (1e ronde, 1e kindje) 23. (9) Lynn1302 (3e ronde, 2e kindje) Wensje (9e ronde, 6e na mk, 2e kindje) Wendy27 (14e ronde, 1e kindje) Minnie1979 (6e ronde na MK, 2e kindje) Isabel Olivia (2e ronde, 1e kindje) Saar81 (3e ronde, 1e kindje) Grieby (2e ronde, 4e kindje) Liana1982 (1e ronde, 1e kindje) Dreaminggirl (2e ronde, 1e kindje) 24. (9) Debje88 (6e ronde, 1e kindje) Chantalcindy (2e ronde, 1e kindje) Fiona1983 (6e ronde, 1e kindje) Natascha1 (2e ronde, 2e kindje) Senna999 (3e ronde, 2e kindje) Neirod (1e ronde, 1e kindje) Danssie (4e ronde, 1e kindje) Ceilo (1e ronde, 3e kindje) KimmvBritt (1e ronde, 2e kindje) 25. (6) Ises (4e ronde, 1e kindje) Leo85 (16e ronde, 1e kindje) Chikah (5e ronde, 2e kindje) moppie1 (3e ronde, 2e kindje) Marloescha (11e ronde, 1e kindje) Kunst (11e ronde, 1e kindje) 26. (2) Taaamaaar (6e ronde, 1e kindje) Moisie (18e ronde, 2e kindje) 27. (5) Nik (5e ronde, 1e kindje) Roosje24 (2e ronde, 1e kindje) Cindii (8e ronde, 1e kindje) pupke82 (2e ronde, 1e kindje) Ils80 (1e ronde na vmk, 3e kindje) bloem1988 (3e ronde, 1e kindje) 28. (3) XSchaapjex (6e ronde, 1e kindje) Twinkle (4e ronde, 2e kindje) onzeker23 (1e ronde, 1e kindje) 29. (7) Sunflower (2e ronde na mk, 1e kindje) Channie32 (16e ronde, 3e kindje) boomie2012 (3e ronde, 2e kindje) Amlie (2e ronde, 1e kindje) Purple85 (3e ronde, 1e kindje) Fiore (3e ronde, 3e kindje) Sher1986 (3e ronden, 2de kindje) 30. (8) Rose85 (2e ronde, 1e kindje) Noushis (3e ronde na curretage, 2e kindje) Andrea83 (2e ronde, 2e kindje) MayD (4e ronde, 2e kindje) Fathers Princess (10e ronde, 1e kindje) love and hope (1e ronde, 1e kindje) Ivy1979 (8e ronde , 1e kindje) Babbii (4e ronde, 1e kindje) datumloos (3) Jeskejes (17e ronde, 1e kindje) Bootjekatootje (1e ronde na 2 mk, 1e kindje) tinkerbell26 (6e ronde, 2e kindje) Totaal: 107 13 zwanger , 40 ongesteld, 8 MMM, 18 negatieve test, 1 twijfeltest, cyclus van slag, 1 vlindertje, 5 niets doorgegeven. Aangepast: - Cindii op groen - Wolkje86 op rood - Sher1986 op de lijst gezet - Neirod op rood gezet - Naliey op rood gezet - Babbii op de lijst gezet - Sanenjef op rood gezet - Ises op rood gezet - Loes1990 op rood gezet - Channie 32 op blauw gezet - Fiona1983 op rood gezet
Bah wat jammer zoveel dames op rood hopelijk volgende maand meer roze... Kim mooie testen! En Ilse bedankt voor je reactie!
kim ..mooie testen hoor ..super duidelijk ! Wat een hoop rode dames zeg ..komen amper roze bij laatste dagen Hier afgelopen zondag negatieve test ..nod was 23 apr..al begin ik nu te twijfelen. als ik de laatste drie cyclussen neem ..nod waren 24 jan ,18 feb, 26 mrt. dus laatste cyclus 37 dagen ..dan zou ik vandaag pas op dag 31 zitten als ik van de laatste uitga .. Dan zou het idd kloppen dat ik zondag negatief testte ....maar 9 april had ik hele dag erge buikpijn dus dacht dat mij ei toen was .. kortom weer lekker verwaarend ..nog steeds geen tekenen van nod ..normaal heel veel puisten ..maar ook nog niet ..we wachten maar weer af Op de lijst mag ik dus op blauw !! Zag dat er ook nog iemand ging testen vandaag ..zal voor je duimen !
JIPPIE!!!! ik kan de lijst wat rozer maken!! net 2 tellen geleden toch maar een testje gedaan en hoefde echt nog geen 2 seconde te wachten! Zie hier het resultaat!!
Op zich goeie tip maar werkt zoals je al schreef niet bij iedereeen. Ikzelf was 4 weken na de bevalling weer ongesteld ondanks volledig borstvoeding op verzoek!
thnx allemaal!! vind t echt wel doodeng hoor door de voorgaande keren maar we gaan maar uit van het beste