En heb je goed nieuws Natascha? Weer een paar keer naar toilet gewwest en nu geen rose/bruin meer, dat is toch raar? Of ben ik raar hihi
Minnii hoe staat het er nu voor?? Weet je al wat meer, want zie dat je nu 3 dagen overtijd bent.. Pfff klinkt zo raar he overtijd hahaha. Ik zit nu op cyclusdag 27 van de 31 en ik word nu al gek... Wil gewoon weten of de ooievaar een afspraakje met me gaat inplannen, of dat de duivels koffie komen drinken hahaha..
Zo ik ben net terug van m'n werk en heb even bij zitten lezen.. @ Saar: Balen zeg! @ Minnie & Whoppie: ik hoop dat het anders blijkt te zijn, maar mijn bm gedraagt zich eigenlijk net zoals normaal dus ik vrees dat ik van 'n weekend toch wel weer ongi zal worden @ Natascha: ik ben ook HEEL erg benieuwd! Ik hoop dat je voorgevoelens kloppen!! @ Sher: same here
Hey dames... Nog eens een momentje vrij... Proficiat aan de zwangere dames... Dikke knuffel aan de helaas niet-zwangeren... En veel geduld aan degene die nog op wachtbank zitten... Hier nog iemand die haar geduld serieus aan verliezen is... Hier zal het waarschijnlijk niks zijn... groetjes
Natascha waar ben je?? Ik ben ook zooooooo nieuwsgierig... @minnie Je bent niet raar hoor haha, misschien maak je gewoon nog niet genoeg hcg aan, ik stuur even wat jou kant op....
Ik testte 4 dagen voor NOD positief met kv2v5, ik zou het wel met ochtendurine doen, zeker omdat je nog voor je NOD zit.
Kimmmm ik zie het nu pas... (pffffffff zo goed let ik op) GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD !!!!!! Ik wens je een mooie zwangerschap toe!!!
Dank je wel...!!!!!!!!! We hadden het echt totaal niet verwacht omdat het pas de 1e ronde is dat we gingen proberen en mannetje heeft dus gelijk raak geschoten, zoals hij dat zo mooi zegt. Vanmiddag hebben we het samen tegen onze dochter van bijna 6 verteld en die was helemaal door het dolle, begon te springen als een lammetje. Ja zegt ze, ik weet het zeker, ik krijg een zusje hahahahaha. Zo'n mooi gezicht...!
aaaaaaaaaaaaah wat ontzettend schattig (A)!!! en inderdaad je man heeft een goed richtings gevoel hahaha. Hoop dat mijn man ook goed zijn best heeft gedaan ! Ik ben dus dom geweest haha, ik heb gister een test gedaan (veels te vroeg natuurlijk) en die sloeg uiteraard negatief uit. Heb nu zo'n spijt dat ik het heb gedaan, maarja we moeten gewoon positief blijven. Heb vandaag de kv2v5 gehaald, weet alleen niet vanaf wanneer je die kan doen. Staat ook nie in de beschrijving:S.
Ik had ook eerder getest met kv2v5 dan 4 dagen voor NOD en die waren ook allemaal omowit. Maar met 4 dagen voor NOD heb ik ochtendurine gebruikt en getest en toen was hij wel positief. Daarvoor ook soms met gewone urine getest en bleven negatief. Zelfs gevoelige testen die ik besteld had via sensitest die bleven negatief terwijl ik met kv2v5 gewoon al positief getest had. Die testen gaven pas 1 dag voor NOD positief aan. Dus die van de kruidvat slaan echt al veel eerder aan...
Wanneer raad je me dan aan om te testen?? Als ik uitga van mijn laatste 2 cyclussen is dat 31 dagen, ik zit nu op dag 27. Ik wil graag safe spelen, dus twijfel een beetje wanneer ik ga testen hahaha.
Haa ladys De zwangere proficiat! Hier nog steeds geen rode duivels. Maar wel nega testen spannend Morgen maar is de kruidvat gaan bezoeken ff testjes halen voor vrijdag ochtend.