Hoi Sher, ik weet nog niks, gisteren had ik een ietsiepietsie klein beetje rozig slijm en vandaag 2x een heel klein beetje lichtbruin slijm en nu weer niks, dus tja voorbode van ongi of
Dan kan je eventueel morgenochtend een testje wagen, dan zit je op 3 dagen voor je NOD en zou er eventueel al hcg in je urine moeten zitten. Maar de kans is er natuurlijk ook dat je niet zo snel hcg aanmaakt dus dat hij alsnog negatief aangeeft. Als je echt op safe wilt gaan dan zou je moeten wachten tot NOD of zelfs daarna.
Mijn gevoel zegt dat ik gewoon moet wachten inderdaad tot mijn NOD of erna. Ik heb mijn testjes mee gegeven aan mijn beste vriendin haha, om te voorkomen dat ik ze niet eerder ga doen ahahaha. Ik denk dat ik gewoon wacht tot begin mei. Die paar dagen meer of minder in de zenuwen red ik ook nog wel. Bedankt voor de tip in ieder geval
Rust in onze hoofden is ook wel erg welkom volgens mij Ik ben overigens nog steeds benieuwd naar Natascha?
jJAA DAMES IK BEN ER Hhahahaha de datum van de krant klopt niet kwam ik pas later achter hahaha MMAAR hij is positief
Marijke nog gefeliciteerd, hopelijk blijft deze goed plakken! En natascha ook! Mooie test hoor! Super! Hier nog geen ongi te bekennen, ook geen bruin/roze slijm ofzo.. Spannend Maar paar daagjes verschil heb k wel eens gehad dus hou nog een slag om de arm.. Wel btje grieperig gevoel, hoofdpijn, en zeurderige buik, maar dat kan bij beide horen.. Ga vrijdagochtend testen mocht er nog niks aan ongi te bekennen zijn.. Succes nog even voor ons allemaal in onzekerheid.. Er kan nog meer roze bij!
GEFELICITEERD!! Wat een fantastisch nieuws!! Je lijf hield je dus toch niet voor de gek!! Geniet ervan! Kus
Natas, je stuurde net mijn NOD was ook de 13e, maar volgens mij bedoelde je dat niet haha. Mijn NOD moet nog komen. Ik had een positieve OVULATIE test op vrijdag 13 april. Volgens laatste 2 maanden cyclus, moet ik de 29 ongi worden. En de banner hieronder zegt over 4 dagen testen????