Jeej! Gefeliciteerd meiden! Op naar de bevallinglijst van eind december! Of zijn julie begin januari uitgerekend? Super fijn voor jullie!!
natascha en sher, waaaaaaaaaaaauw!!! Geweldig meiden, gefeliciteerd!!! Hier geen roze/bruinige afscheiding meer gezien, hoop dat het weg blijft en ik van het weekend ook zo'n mooie test mag laten zien Lief blijft van het positieve uitgaan, vind ik zelf wat moeilijker maar ik probeer te blijven hopen vooralsnog... Hij zit nu naast me tijgernootjes te eten en ik ruik me toch wat geks... Die nootjes ruiken naar de broccolisoep van mijn moeder Nou word ik dus echt officieel gek he; de (magnetron)macaroni ruikt naar doorgekookte zuurkool met sokken, nootjes ruiken naar broccolisoep, eten wat ik zelf kook ruikt naar plastic en stopverf.... eeeehhhhhhhhhhhhhmmm :S
Zit ik ff in bad zijn er gelijk 2 roze erbij GEFELICITEERD DAMES!!!!! Geniet ervan. MamavanF, hier ook geen rose/bruinverlies meer. Meiden ff n vraagje aangezien ik 3 dagen overtijd dat rose/bruinvelies heb gehad. Dat kan toch niet van een innesteling komen, die is toch hoogstens 10 dagen na ei?? Lees wel dingen over late innesteling maar denk dat dat meer uitzonderingen zijn
dank je wel lieverd!! De rest van de meiden ook bedankt!!!! Ik hoop dat ik bij jullie ook snel mag lezen dat jullie zwanger zijn
Dat dacht ik dus ook, daarom vond ik het vreemd. Maar misschien is je ei (en dat van mij) wat later geweest, of heb je ovu-testen gebruikt? (sorry als ik dat gemist heb). Bij mij zou het kunnen kloppen die tien dagen, was de 15de keer erg gezellig hier zeg maar En had toen het rare gevoel dat er iets extra bijzonders aan was. Had de 9de een lichte tweede streepje op mijn laatste ovu-test dus ging er vanuit dat mijn ei 2 dagen later er wel zou zijn. Maar kan dus evengoed pas 5 of 6 dagen later zijn geweest en dan kom ik op de 15de uit (ongeveer) Nouja, ik blijf stiekem hopen dat ik niet vannacht ineens ongesteld word ofzo, probeer maar mijn geduld te bewaren
Alle roze dames GEFELICITEERD!! Ik weet het allemaal niet ik snap niks van mijn lijf! Dinsdag een vaag streepje zw2v5.. Vandaag omo wit. Vandaag sorry bruine waterige afscheiding maar geen ongi.
OoH Natascha en Sher gefeliciteerd!!! Hier al 3 dagen licht bruin/ roze verlies en sinds vanavond Zit mijn baarmoeder enorm in de weg! Ben benieuwd of het nu Ongi wordt of??? Mijn lijf doet raarrr!! Trusten en succes allemaal! X
Dan moet je bij de zwanger topics kijken, onder in de lijst staat beval lijst (of zoiets en dan zie je allemaal groepjes met data wanneer iedereen is uitgerekend.
yippieeeeee! weer twee nieuwe roze dames erbij! Sher en Natas van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Alle meiden die posi testen.... GEFELICITEERD!!!! En de meiden van de rode duvels!!! Sterkte Hier nog niet ongi.... Dacht dat het vanmiddag dat ik zou worden maar dat was maar een klein sliertje.... Dat had ik ook 1 dag voor NOD... Gister wilde m'n vent graag dat ik met een 2v5 ging testen maar was nega.....dus we wachten het af....
Meiden gefeliciteerd met de mooie testen! Geniet van jullie zwangerschap!! Ik kan helaas op rood. Op naar de volgende ronde dan maar... *zucht*
@ Tamaar, balen meid en een DIKKE KNUF voor jou!! @ Leo bedankt!! De rest ook allemaal bedankt!! Alle roze meiden geniet ervan! Alle rode meiden een dikke knuffel en alle wachtmeiden succes!!!
misschien is deze wat beter te zien, fotocamera doet een beetje moeizaam De rechter is vanmorgen, de linker gisteravond