NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

hahah neehoor! gezelligheid Uber allesch :p

ik spam maar geen plaatjes meer.... in mn vorige leven hier op zsp heb ik nogal s te horen gekregen dat ik de ruimte aan t bevuilen was :$:p

2. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ja ik ook, zeker nu mijn engeltje zo bijdehand, grappig en wijs begint te praten en te fantaseren :)
    Hij weet wel dat iemand anders hem heeft gemaakt maar dat Lief zijn papa is.
    Al noemt hij hem niet zo maar dat komt misschien nog wel, dat is iets tussen hen, daar bemoei ik me niet mee.
    Ach, ze zijn in ieder geval echt gek op elkaar.

Ik ben ook 2 jaar stiefmoeder geweest (lang geleden alweer) en dat gevoel herken ik wel ja; het voelde zó als mijn eigen kinderen.
    Heeft lang geduurd voor ik dat gevoel weer kwijt was en nu zijn ze al bijna volwassen. Kan raar lopen.
    Gelukkig is er dan facebook enzo, kan ik toch nog een beetje bijhouden hoe het met ze gaat :)

3. MamavanF2009

hihi ja helemaal mee eens :D
    enneh... da's toch leuk, af en toe wat plaatjes tussendoor :D

4. Liana1982

Liana1982 Actief lid

10 apr 2012
    307
    0
    0
    Omg. Amsterdam
    Denk dat ik morgen ochtend gewoon weer test.... Zitten er 2,5dag tussen... Er moet dan toch iets meer duidelijkheid zijn toch...

Toch??????

Ik heb onwijs veel last van mijn darmen ben er zo misselijk van...ben zo moe... Zo na me thee lekker naar bed...

5. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Ja,ik laat dat ook aan hun over.... ze weten dan wie hun BioV is,maar zoals de oudste hier altijd zegt; BioV. woont hier niet en StieV wel,dus die mag dan onze nieuwe papa zijn.....

kan er tegen lulle wat ik wil en dan krijg ik als antwoord... ja mama,dat weet ik wel... Kben niet dom ofzo.... DÛH!! ;)

FB heb ik al niet meer,teveel gezeik met de BioV en de gezamelijke vrienden... beetje jammer,maar dan maar geen socialnetwork meer....

Het kan echt raar lopen allemaal,,maar zo gelukkig als nu ben ik nog nooit geweest! :):D

Vriendjelief zei al.... goh heb je nieuwe FB gevonden?? ( ZSP:p)

6. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    De ene x kijk ik wat anders, de andere x lig ik al in bed..
    Of ik ben niet thuis..
    Zo heb ik altijd wat achter de hand als ik overdag thuis ben
    en er is niks op tv ;)

7. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hahah agelukkig maar!

**zoekt gelijk mooi plaatje**

Bekijk bijlage 240927

8. MamavanF2009

Daarom heb ik ook een hele tijd geen FB gehad en Hyves er helemaal uitgedaan.
    Nu alles helemaal besloten, komt niemand zomaar binnen want is wel zo veilig te zorgen dat 'bepaalde' mensen niets van ons weten.
    Dat gezeik ben ik meer dan beu dus ben érg blij dat er geen contact meer (mogelijk) is!

Enneh... hetzelfde hier; zo gelukkig als nu ben ik ook nog nooit geweest :)

9. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

Slaap Lekker en wij willen roze zien!!:D

10. MamavanF2009

Lijkt mij wel ja, hopen op een mooie posi-test!
    Naar gevoel is dat he, heb ik ook, word er zelfs midden in de nacht van wakker :(

11. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ok dan!

dat vind ik een goed excuus! :p;):D

12. MamavanF2009

wauuuuw mooi plaatje!
    En dat meen ik nog serieus ook, hihi :D

13. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ja dat eeuwig gezeik... in-der-daad! Kan dr wel een boekwerk over schrijven :(

en wat kan het echte geluk gelukkig maken he,terwijl ik altijd al dacht dat ik het had gevonden!Niet dus! :$ Nu wel :D

14. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

THNX!!

selluf gefotograveerd :p staat hier in de kamer namelijk :D

15. MamavanF2009

Ja hier ook... een bestseller zelfs nog wel, haha
    Ach wie weet doe ik dat ooit nog wel eens écht :D
    Wat kan je je vergissen he, en niet eens persé in een ander maar vooral in jezelf.
    Dat je denkt helemaal dolgelukkig verliefd te zijn tot je erachter komt dat het allemaal een illusie is.
    En wat is het dan geweldig als je dan op een dag echt, écht dolgelukkig verliefd mag worden he :)

16. MamavanF2009

Wauw, gaaf!!!
    Heb ik altijd willen hebben maar mocht nooit.
    En nou, met 3 katten en een Lief die zoiets meteen de straat op schopt, lijkt het me niet meer zo verstandig :p

17. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

echt je schrijft mijn woorden, de tranen biggelen over mn wangen..... iemand die me gewoon begrijpt! SUPER!!!

en ja ik heb altijd tegen de BioV gezegt dat ik van m hield en dacht ook serieus dat ik t meende en gedeeltelijk ook wel,maar t gevoel wat ik nu heb ik zo veel "echter" zo veel mooier... zo onbeschrijvelijk... dit is het gewoon!

Dacht echt na 2 "langere" relaties dat ik wel wist hoe het voelde om van iemand te houden,maar dit is zooo bijzonder!

18. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    haha ja nee niet doen,zielig.... maar je mag m wel s komen kijken hier hoor :p
    Hij zit gewoon in een bak hoor! We hebben ook een slang ( ja ook in een bak,maar die komt er wel eens uit!) en een gekko ( ook in zn bak en mag er ook wel s uit) en de voedermuizen,die zijn zooooo skattig! :p

owja heb ook nog een hond en een kat :D ja en een kerel en 2 kinderen en nee t is geen vieze bende hier :p

19. MamavanF2009

Geweldig als je eindelijk vindt waarvan je nooit wist dat je het zocht he :)
    Ik heb meer meegemaakt dan ik zou willen en ben zo enorm blij en dankbaar met wat ik nu heb.
    De rust en het volledig geaccepteerd worden voor wie en hoe ik ben, zonder dat ik nog ooit bang hoef te zijn voor minachting of onderdrukking of losse handjes.
    Maar dat is wél wennen hoor :)

En dan is het nóg mooier dat er nu iemand is die mijn kinderwens écht deelt en ik het samen kan doen en beleven.
    Dat lijkt me heel bijzonder

20. MamavanF2009

hahahah nee joh, gewoon een gezellige bende :D
    Tis hier ook een gekkenhuis hoor met 3 katten, een zooi guppen, kippen (binnenkort) en een grote en een kleine aap :D:D

Enneh.. ook uit de bak zijn ze mooi he hahaha

Deel Deze Pagina