NOD-lijst 16 t/m 30 april 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 6 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fathers Princes

Fathers Princes Niet meer actief

Ik snap het helemaal...het is ook niet niks.
    Beterschap meid en fijn dat je nog verslag kwam doen.

Veel succes ermee en dat je inderdaad ook een vruchtbare periode tegemoet mag!

2. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    ik mag helaas op rood het is niet goed gegaan denk ik vandaag bloed aangetroffen helaas

3. Fathers Princes

En je had juist een mooie posi test gehad toch??

Wat vervelend dat je nu op rood gaat...

Ik hoop voor jullie dat het de volgende ronde roze mag zijn

4. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    knufff!!!

5. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Goedemiddag dames :)

@Ceilo; was errug gezellig gisterenavond :D
    Ik ben ook niet meer zo'n héél jonge meid maar kan op zijn tijd toch best wel ff heel melig zijn (jammer genoeg nog niet vaak genoeg, zoals voorheen).
    Én erg fijn dat iemand mijn verhaal herkent!

@Mammievan5; wat rot zeg, ik dacht inderdaad ook dat je een posi-test had gehad :(

@cindii; Fijn dat het gewerkt heeft, nu goed uitrusten en aansterken!
    Begrijpelijk dat je afstand houdt, snap goed dat bepaalde dingen nu te pijnlijk zijn.
    Beterschap en ik hoop dat je droom snel mag uitkomen!

@Liana; GEFELICITEEEEEEEEEEERD!!!!!! Geweldig zeg, en zo snel!

@Ils; Jammer, al had je het wel verwacht, toch niet leuk he.

@love and hope; Spannend zeg, hopen dat het wat moois mag betekenen!

@smeagol; Goed van je hoor, dat je je hebt ingehouden. Misschien is dat branderige gevoel wel een goed teken.
    Doe ik ook telkens hoor, zeggen dat het toch niks is, dan is de teleurstelling minder groot (maar toch he...)

@Fathers Princess; Fijn dat je je weer beter bent gaan voelen, was toch even raar he.
    Maar dat wel-niet-wel-niet-geschommel is ook maar niks natuurlijk, nog niks doorgezet?

@ben ik iemand vergeten? Sorry!!!

Over die andere afscheiding; dat heb ik laatste week/tien dagen ook gehad; meer en witter dan anders, ook andere structuur.
    Kan me van mijn zwangerschap ook niet meer zoveel herinneren, is bijna vier jaar terug en was een beetje een rare periode dus heb niet echt bewust bij lichamelijke dingen stilgestaan.

vvdd; Ik ben deze keer een open boek, tenminste tegen de mensen om me heen die ik echt belangrijk vind.
    Ik krijg dus al regelmatig vragen of ik al getest heb of of ik ongesteld ben geworden enzo.
    Vind het ook wel prettig als mensen het al snel weten, mocht het misgaan als het raak is (ga ik niet van uit natuurlijk) dan vind ik het wel fijn dat ook te kunnen delen.

Verder nog niet veel veranderd hier, af en toe waterig-bruine afscheiding, al twee dagen, maar zet niks door.
    Morgenochtend weer testen, ben nou al zenuwachtig :D

6. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Van
    Harte
    Gefeliciteerd...!!

Heel begrijpelijk meid...!
    Ben blij dat je weer lekker thuis bent en hoop snel op positief nieuws voor jullie *knuff*

Ik heb ook veel wittige afscheiding, maar net voordat mijn test positief was, was het heel erg waterig.

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Lieve meiden...

Ik ben zo zenuwachtig..
    Ik moet vanmiddag 15.40 naar de gyn om te kijken hoever ik precies ben. Ik had ook de huisarts aan de lijn en die vond het nogal vroeg dat de test op 25 en 26 april al positief aangaf. Omdat 30-3 mijn laatste ongi af. Nu ben ik echt onzeker geworden en zo bang dat er straks uitkomt dat ik niet zwanger ben ofzo, maar ja dan zouden die 2 testen toch niet positief kunnen aangeven van kv2v5????????????

(zie foto)

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
  9. KimmvBritt

KimmvBritt Actief lid

22 okt 2007
    235
    0
    0
    Huisvrouw
    IJsselstein
    Als ik google op echo 4 weken dan vind je gewoon zo goed als niets omdat het nog te klein is om te kunnen zien.
    Hou moed, want de test geeft gewoon aan dat je zwanger bent, alleen vind ik ook dat de gyn je wel heeeeeel vroeg laat komen.
    Misschien dat je dan kan vragen om bloed te prikken op hcg om te kijken hoe hoog dat is.

10. smeagol

smeagol Actief lid

10 apr 2012
    113
    0
    0
    Inderdaad Sher1986. De testen geven niet voor niks positief aan. Hou je daar aan vast. Sterkte vanmiddag.

11. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    klopt ik had positief getest

12. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Het is misschien wel wat vroeg om al te komen maar daar zal wel een goede reden voor zijn lijkt mij, toch?
    Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat die twee testen ongelijk hebben, je bent gewoon hartstikke zwanger!
    Maar snap je zenuwen hoor, zou ik ook hebben.
    Komt vast helemaal goed vanmiddag :)

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik moet zo vroeg komen omdat ik 7 maanden geleden een maagverkleining heb gehad. Uit voorzorg moet ik dan direct komen.
    Maar ik begon al helemaal te denken dat die testen niet goed waren, maar ja ze hebben alle 2 positief gegeven.

14. Diabolique21

Diabolique21 Fanatiek lid

21 mrt 2012
    1.052
    0
    0
    Antwerpen
    een positieve test is een positieve test hoor... :-D
    en dan nog 2 :D

15. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hier helaas... Op naar mei...

Ben beetje het noorden kwijt... Weet niet wat er mis gaat... Heb positieve ovulatietestjes en toch wilt het niet....

16. love and hope

love and hope Actief lid

30 jan 2012
    236
    70
    28
    Vrouw
    achterhoek
    Ik heb nog steeds niks gespot.. Denk dat als er niks komr
    ik morgen ochtend maar een testje ga doen..
    Heb nu al testdrang.. Maar ik wacht nog wel even (hoop ik)
    Hihi

Vvdd: ik zeg heel stoer dat ik zou wachten met vertellen,
    maar weet niet of me dat gaat lukken

17. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    @ MamavanF2009: hahaha ja losgeslagen bende was het hahahaha Ook niet meer zo jong nee? Kvond je al oud overkomen :p LOL en ja het melig zijn mag wel wat meer terugkomen van mij! Hoe ouder hoe gekker zeggen we dan maar hihihih zeg ik als 30+ :D

@KimmvBritt: ja hier ook zo…. Nouja positief blijven denken…. Heb wel narige pijntjes in mn buik,maar kan niet echt zeggen dat t ongi pijn is ofzo :S

@sherr1986: spannend! Succes zodadelijk!

@noushis: succes in de volgende ronde… KNUFFF

@love and hope: spannend!!!

18. Fathers Princes

De testen kunnen negatief zijn als je zwanger bent vanwege te weinig HCG maar ze kunnen nooit positieef zijn als je niet zwanger bent...
    Als je begrijpt wat ik bedoel. Ze meten HCG en die zullen ze niet vinden als het er niet is.

Dus: je bent gewoon zwanger!

19. Fathers Princes

Spannend, van het weekend dus wat testers??

Ik verwacht nog steeds elk moment het doorbreken van mijn ongi, alleen gebeurt het vooralsnog niet. Steeds pietepeuterig rose bij het afvegen, maar meer niet....:(:(:(
    Hopen dat het vanacht dan door zet.....

Zo niet, duurt het nog wel even voor ik echt zal durven testen. Iig pas na koninginnedag....áls ik dan nog niet ongi ben. En dan mis nog een week wachten...vind het anders zo'n vette teleurstelling...hmmm maar ben toch enorm benieuwd...als het niet door zou zetten.

20. wensje2

wensje2 Lid

17 jun 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm, hier nog steeds niks. Heb 11 april m'n eisprong gehad. Vorige 2 maanden cyclus van 30 dagen. Ga nu maar even van 34 dagen uit. Dan zou ik morgen ongesteld moeten worden. Temp was vandaag nog hoog, als hij morgen nog hoog is ga ik toch maar een test doen... Zou liever nog even willen wachten maar vriend is zondag- en maandagochtend weg en wil er graag bij zijn. En maandag wil ik het wel weten eigenlijk want dan kan ik eventueel een borreltje drinken. :)
    Ik hou jullie op de hoogte!

Lianne; gefeliciteerd!!!!

Deel Deze Pagina